Op YouTube heb ik amper kosten (materiaal heb ik al). Dus btw voordelen zijn minimaal voor mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:34 schreef Tailless het volgende:
Moet inschrijven nee. Je kan dit gewoon rekenen bij box 3. (Is niet aan te raden en als onderneming kan je btw voordelen hebben)
Thanks die had ik ook gevonden. Alleen dat artikel is uit 2011, weet niet of dat nog van toepassing is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:12 schreef Visualthinker het volgende:
Als het over Adsense gaat; https://financieel.infonu(...)sense-belasting.html
Zeg dan gewoon niks als je niet weet waar je over praat, met je box 3.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:34 schreef Tailless het volgende:
Moet inschrijven nee. Je kan dit gewoon rekenen bij box 3. (Is niet aan te raden en als onderneming kan je btw voordelen hebben)
Je kunt tot een bepaalde tijd terug alsnog btw terugvragen voordat je ingeschreven staat. Wellicht handig om even uit te zoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:41 schreef Topuu_95 het volgende:
[..]
Op YouTube heb ik amper kosten (materiaal heb ik al). Dus btw voordelen zijn minimaal voor mij.
Eh nee, valt niet in box 3. Box 3 is vermogen (spaargeld, goud, cryptocoins, geld in je sok).quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:34 schreef Tailless het volgende:
ow sorry heb box 3 en 1 door elkaar gehaald oepsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eh nee, valt niet in box 3. Box 3 is vermogen (spaargeld, goud, cryptocoins, geld in je sok).
Dit is inkomen, valt in box 1 en dat tel je op bij je jaarinkomen.
Reken op 38% belasting (afhankelijk van de schaal waar je in zit/komt) en nog zo'n 5,7% ZVW.
Zorg dus dat je ongeveer de helft niet uitgeeft, dat mag je het jaar daarop namelijk weer afdragen.
Bewaar bonnetjes en facturen, noteer gemaakte kilometers. Gemaakte kosten zijn aftrekbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |