abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7712131

Nederland - Tsjechië

Datum : Zaterdag 29 Maart 2003
Tijd : 20:30
Uitzending : SBS6

De 3e wedstrijd van Oranje richting het EK voetbal in 2004. En ik denk ook meteen de moeilijkste : Nederland heeft vaak moeite met Tsjechië gehad, met name in kwalificaties. Toch blijf ik positief en zeg ik 1-0.

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 05-01-2003 00:12]

zondag 5 januari 2003 @ 00:09:51 #2
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_7712355
1-1
Later word ik mijzelf in het groot.
  zondag 5 januari 2003 @ 00:13:00 #3
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7712409
Hopelijk kan Nederland de prestaties van de voorgaande wedstrijden doorzetten.

Ik gok op een 2-0 overwinning voor Nederland

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7712486
Dat klopt ja dat Nederland het altijd moeilijk heeft gehad met Tjechie, maar je moet niet vergeten dat het Tjechie van nu niet meer het Tjechie is van toen. Ik schat dat ze er toch zeker 50% in kwaliteit op achteruit zijn gegaan. Ik schat dan ook in dat Nederland deze wedstrijd zonder al te veel in de problemen te komen wint met 2-0.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_7713278
Net zo belangrijk: welke scheidsrechter?
Euro 200 weet je nog
  zondag 5 januari 2003 @ 01:06:27 #6
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7713376
2-1 Nederland
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_7713669
quote:
Op zondag 5 januari 2003 01:00 schreef Fulton het volgende:
Net zo belangrijk: welke scheidsrechter?
Euro 200 weet je nog
Dat was leuk ja. Moge zoiets weer het geval zijn, dan verander ik mijn voorspelling in 3-0. .

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 05-01-2003 01:30]

pi_7717311
Euh, 29 maart? En daar nu al een topic over? Lijkt mij een beetje vroeg.
pi_7717753
Liever te vroeg dan te laat
pi_7717773
Dit wordt een ouderwetse interland: 0-0
Black out the windows, it's party time!
  zondag 5 januari 2003 @ 13:22:09 #11
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7717967
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:09 schreef Maestrov het volgende:
Dit wordt een ouderwetse interland: 0-0
0-0 dat werd het de laatste keer dat Tsjechie in de Kuip op bezoek kwam,nu graag iets meer doelpunten
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  Trouwste user 2022 zondag 5 januari 2003 @ 19:03:25 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_7723579
1-0 is genoeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 5 januari 2003 @ 19:04:32 #13
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_7723597
quote:
Op zondag 5 januari 2003 01:00 schreef Fulton het volgende:
Euro 200 weet je nog
Euro 200?? Speelden we toen ook al voetbal??

On-topic: 3-0

Laag vliegen is ook een kunst!!!
  zondag 5 januari 2003 @ 19:32:05 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7724098
LoekB dacht: "laat ik eens op tijd zijn met het openen van een topic."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7724352
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:32 schreef golfer het volgende:
LoekB dacht: "laat ik eens op tijd zijn met het openen van een topic."
pi_7730599
"nederland is goed bezig de laatste tijd dus word het voor mijn gevoel 3-1

1-0 kluivert
1-1 koller
2-1 makaay
3-1 bosvelt

fok
pi_7735860
Tis nog te vroeg om hier zinnige voorspellingen over te doen. Over 2 maandjes proberen we het opnieuw

Maar zijn er nog mensen van plan om er heen te gaan? Ik heb het hier laatst in de groep gegooid en er is op zich wel animo om met een relaxte groep 'echte' voetbalsupporters daarheen te gaan, hoewel er ook wel weer tegenop wordt gezien om tussen al die hoempapa homo`s te zitten (staan zal ook wel niet mogen)...

pi_7736092
Nog weinig te zeggen natuurlijk over de vorm van spelers of eventuele blessures, maar ik hoop dat Rosicki, Berger, Smicer, Nedved en Co voor een stunt gaan zorgen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 6 januari 2003 @ 19:31:50 #19
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7744615
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Nog weinig te zeggen natuurlijk over de vorm van spelers of eventuele blessures, maar ik hoop dat Rosicki, Berger, Smicer, Nedved en Co voor een stunt gaan zorgen
pi_7745906
Hallo, iemand enig idee waar en wanneer de oefenwedstrijd Nederland-Duitsland gespeeld wordt?
  maandag 6 januari 2003 @ 20:32:27 #21
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7745998
quote:
Goh zijn er ook al Tsjechische successupporters

Ga eens terug achter je ijzeren gordijn

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7760255
quote:
??
pi_8790342
* net kaartjes heeft gekregen voor z'n verjaardag*. . .

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 01-03-2003 11:28]

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2003 @ 11:44:33 #24
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8790710
quote:
Berger is volgens mij nog steeds geblesseerd. Smicer speelt niet al te best. Baros is echter een van de grootste gevaren...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8794205
4-0 (hoop ik)
Ik denk alleen dat het een 1-0 of 2-1 wordt, maar als we de 3 puntjes maar in de Kuip houden, dan is het goed

2004: Nederland Europees kampioen!!!

pi_8797396
zal wel weer zo'n saai pot voetbal worden met een magere 1-0 voor Nederland
pi_8808978
Het zal mij benieuwen, maar het is een thuiswedstrijd dus ik vind dat NL moet winnen.

Vermoedelijke opstelling van Tsjechië:

__________________________Petr Cech________________________

Zdenek Grygera___Rene Bolf___Tomas Ujfalusi___Marek Jankulovski

Karel Poborsky___Tomas Galasek___Tomas Rosicky___Pavel Nedved

_____________________Jan Koller___Milan Baros_________________

Lekker in Rotterdam kijken met een paar Tsjechische vriendinnen erbij. Kan ik ze lekker irriteren als Nederland wint.

All good things must come to an end...
  zondag 2 maart 2003 @ 13:37:29 #28
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_8811379
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:05 schreef LoekB het volgende:
Heb je er al zin in?

* Lex krijgt ze Waarschijnlijk morgen ook voor z'n verjaardag

pi_8813961
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:57 schreef Praag het volgende:
Het zal mij benieuwen, maar het is een thuiswedstrijd dus ik vind dat NL moet winnen.

Vermoedelijke opstelling van Tsjechië:

__________________________Petr Cech________________________

Zdenek Grygera___Rene Bolf___Tomas Ujfalusi___Marek Jankulovski

Karel Poborsky___Tomas Galasek___Tomas Rosicky___Pavel Nedved

_____________________Jan Koller___Milan Baros_________________

Lekker in Rotterdam kijken met een paar Tsjechische vriendinnen erbij. Kan ik ze lekker irriteren als Nederland wint.

tjechiesche heroïnehoertjes zal je bedoelen
  zondag 23 maart 2003 @ 19:23:17 #30
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9322348
ff schopje

Neem aan dat Ome Dick morgen de selectie wel bekend zal maken

zondag 23 maart 2003 @ 21:35:08 #31
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9325787
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:23 schreef CAZZO het volgende:
ff schopje

[afbeelding]

ook ik zou nu niet met Van der Vaart in de basis starten.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9340631
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:23 schreef CAZZO het volgende:
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 24 maart 2003 @ 15:57:44 #33
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_9340711
Waarom Ooijer?
Is dat de enige verdere nederlandse verdediger met kwaliteit?
The Most Incredible, Baby
pi_9340729
quote:
Op maandag 24 maart 2003 15:57 schreef RedGuy het volgende:
Waarom Ooijer?
Is dat de enige verdere nederlandse verdediger met kwaliteit?
Vind ik ook maar frappant.
En 6 aanvallers is misschien ook wat veel van het goede.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9341126
Een paar rare keuzes:

-André Ooijer

Ik zou i.p.v. Ooijer Mario Melchiot opgeroepen hebben. Geen wereldverdediger, maar in mijn opinie beter dan Ooijer.

-Andy van der Meyde

Ik denk dat we beter Marc Overmars op hadden kunnen roepen. Vijf aanvallers is meer dan genoeg. Daarnaast is Van der Vaart de laatste tijd niet echt in vorm, dan had Overmars op zijn positie kunnen spelen.

Waarom roepen ze Overmars steeds niet op? Hij speelt momenteel erg goed, en hij heeft veel Oranje ervaring. Onbegrijpelijk dat hij er nu weer niet bij is. Is er soms meer aan de hand

maandag 24 maart 2003 @ 16:42:24 #36
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9341639
Ooijer is gewoon bankvulling en Melchiot is nog nooit geselecteerd door het duo Advocaat/v.Hanegem
pi_9341771
quote:
Ooijer is gewoon bankvulling en Melchiot is nog nooit geselecteerd door het duo Advocaat/v.Hanegem
Dan heb ik liever dat ze wat nuttigere bankvulling selecteren. Melchiot is nog nooit geselecteerd, maar daar moeten ze dan maar eens snel mee beginnen. Nogmaals, het is geen wereldverdediger, maar hij doet het helemaal niet slecht bij Chelsea. Hij staat iedere keer in de basis, en hij speelt keer op keer een degelijke wedstrijd. Dat ze Overmars niet hebben geselecteerd vind ik nog vreemder...
  maandag 24 maart 2003 @ 19:31:41 #38
37548 Ajax_master
pi_9345722
Ik zit in de kuip zaterdag!

Maar wel zonde van Van hooijdonk, hij is een goede spits, maar als je V. Nistelrooy, makaay, kluivert en hassilbank als concurenten heb, ben je een bank-warm-houder

Hoop dat van Der Vaart wat beter speelt,

En waar is overmars

En wie moet er in het doel? Westerveld of Waterreus?
Mijn voorkeur is Waterreus

pi_9345849
jah hoor van der meyde wat moet hij in het nederlands elftal die gozer kan er geen kanker van
pi_9348775
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:36 schreef HarrieXL het volgende:
jah hoor van der meyde wat moet hij in het nederlands elftal die gozer kan er geen kanker van
denk dat ze daar in Rome anders over denken
pi_9351393
Denk een 0-1.

Die Tsechen zijn vast supergemotiveerd en willen nog wraak nemen na het debakel van Euro 2000...

maandag 24 maart 2003 @ 22:55:55 #42
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9351497
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:36 schreef HarrieXL het volgende:
Ze willen vd Meyde ook maar 37 seconden laten spelen.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  maandag 24 maart 2003 @ 23:46:45 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_9352794
Het is wel de blunder van het jaar dat Overmars niet is geselecteerd. Van Hooijdonk eruit en Overmars erin. Donkie heeft namelijk nog Hasselbaink en Makaay voor zich, mochten de twee basisspitsen eruit vliegen.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 00:40:22 #44
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9353890
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:16 schreef the_undertaker het volgende:
Dat klopt ja dat Nederland het altijd moeilijk heeft gehad met Tjechie, maar je moet niet vergeten dat het Tjechie van nu niet meer het Tjechie is van toen. Ik schat dat ze er toch zeker 50% in kwaliteit op achteruit zijn gegaan. Ik schat dan ook in dat Nederland deze wedstrijd zonder al te veel in de problemen te komen wint met 2-0.
Wat bedoel je met het Tjechie van toen? in '96 of in de geschiedenis toen ze het op WK's ofzo goed deden? Team van '96 komen ze in elk geval nog steeds dicht in de buurt al ken ik de verdedigers niet zo goed. Maar het middenveld en de aanval moet je echt niet onderschatten. Poborsky nogsteeds een topper, Galasek topmiddenvelder van Nederland, Rosin(s?)ky topper, Nedved wereldtopper in bloedvorm is denk ik gevaarlijkste van Tjechie. Koller sja dat wordt the battle of the giants tussen hem en Stam en natuurlijk een echte Killer, Baros nog altijd bestwel een topper.

Deze gigantisch belangrijke week voor het Nederlandse voetbal begon goed de 19e hoop datie ook goed eindigd Ondanks dat ik Ajacied vind ik hun selectie niet heel terrecht zeker vdMeyde niet, beiden niet heel erg in vorm ondanks de mega belangrijke en mooie goal van Andy in Rome, en vd Vaart heeft het ook net niet tot nu toe al hoort hij er qua techniek wel bij. Dat Overmars niet geselecteerd is vind ik een beetje een aanfluiting is nogal een verschil vd Meyde of Overmars.

Even een opstelling in elkaar flansen:

------------Waterreus----------------
Reiziger--Stam---F.deBoer-----Ricksen
Seedorf-Davids-v.Bommel-v.Bronckhorst
---------Kluivert--------------------
----------------v.Nistelrooij--------

Waterreus: Sja brak niet voor niets bijna een record en deed het goed vriendschappelijk.
Reiziger: Vind ook dat Melchiot het verdiende maar Reiziger is nogsteeds degelijk.
Stam: Sja wie anders moet Koller uitschakelen?
F.deBoer: Ten eerste gun ik hem een mooie 100e Ten tweede kan hij fantastische passes afleveren en kan hij ondanks het bekende foutje(deBoertje) de verdedeging heel goed leiden en z'n tegenstander aardig uitschakelen.
Ricksen: Sja lijkt me verstandig een echte verdediger neer te zetten Zenden was tot nu toe een lachertje en Ooijer mag lekker de bank warmhouden.
v.Bronckhorst: Niet slecht bezig de laatste tijd en kan denk ik goed de positie van Reiziger overnemen mocht de situatie daar om vragen.
Davids: Sja hem heb je echt nodig tegen deze Tjechen en kent Nedved door en door dus zijn taak het gevaar van Nedved zoveel mogelijk te beperken.
v.Bommel: Twijfel beetje tussen hem en Bosveld maar denk dat hij wat sneller is en technisch beter is.
Seedorf: Jsa tijd dat men zich over het verleden heenzet deze jongen zal alles geven en wat ik hem afentoe zie flikken bij AC Milan waar hij basispeler is daar neem ik mijn oranje petje voor af
Kluivert: Wereldtopper moet altijd spelen, net achter Nistelrooij aangezien beide als diepe spits niet werkt.
v.Nistelrooij: Wereldtopper moet in vorm spelen, diepe spits voor Kluivert aangezien beide als diepste spits niet werkt.

Dat vermeende ruzietje tussen Davids en v.Bommel moet allang opgelost zijn en volgens Advocaatje bestaat dat hele ruzietje nieteens

Ik verwacht een hele zware pot met de lepe Tjechische counters, ben bang niet echt leuke partij. Het zal naar mate de partij vorderd na zo'n zeventig minuten spel Nederland zijn dat na het inbrengen van vdVaart voor v.Bronckhorst dat de aanval opend, maar Kluivert knalt een bal keihard op de kruising waarop Galasek de bal oppikt en een fluwele pass op Koller geeft die teruglegt op de instormende Nedved die verwoestend uithaalt, Waterreus kansloos latend 0-1. Hierop schrikt Nederland wakker maar breken er dus hele zware en spannende minuten aan.. Uiteindelijk in de 88e() minuut heeft vdVaart het op z'n heupen krijgt die trekt twee verdedigers naar zich toe(en krijgt dit keer geen doodschop ) en geeft die ene beslissende steekbal waar Kluivert wel raad mee weet, en de opluchting is heel groot 1-1. Terrechte uitslag uiteindelijk de beslissing valt in Tjechie.

Ben benieuwd hoe het zal gaan hoop dat ze het toch gaan flikken is zeker mogelijk maar het spel van de Tjechen ligt ons niet zo, en om nou te zeggen dat onze spelers in topvorm zijn nou nee niet speciaal. Ben er iig heel zeer voor om geen beslissingswedstrijd te hoeven spelen slechte herinneringen aan Achja er is altijd nog Moldavie uit altijd lastig

Ps. thnx Golfer Altijd slecht geweest in het onthouden van rechts of linkspoten

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 25-03-2003 00:55]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 25 maart 2003 @ 00:44:31 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9353938
Ej Machiel!
quote:
v.Bronckhorst: Niet bepaald slecht bezig de laatste tijd en kan denk ik goed de positie van Reiziger overnemen mocht de situatie daar om vragen.
Ware het niet dat hij linkspoot is en aan de linkerkant van het veld speelt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 maart 2003 @ 00:50:34 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9353992
Ik denk:
code:
              Waterreus

Reiziger   Stam    F. de Boer  Ricksen

Seedorf    v. Bommel    Davids

Kluivert v.d. Vaart

v. Nistelrooy

Poef.....gone! ©golfer
pi_9354071
2-0, 2x Van Nistelrooy
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_9355680
quote:
Op maandag 24 maart 2003 23:46 schreef twi het volgende:
Het is wel de blunder van het jaar dat Overmars niet is geselecteerd. Van Hooijdonk eruit en Overmars erin. Donkie heeft namelijk nog Hasselbaink en Makaay voor zich, mochten de twee basisspitsen eruit vliegen.
Overmars moet er in voor vd Meyde. Hasselbaink mag er wat mij betreft dan liever uit dan Hooijdonk. Wat presteert Jimmy dit seizoen? Niet zo veel toch, hij is niet de spits van de vorige seizoenen (en zelfs toen brak ie al geen potten in het NL elftal)
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_9362945
4-0 afstraffen die hap... gezien de reeks van overwinningen van Nederland vindt ik dat er wel weer een monsterzege mag vallen!!

Alleen moeten we nu niet weer met zijn allen overmoedig worden...
Want dan ga je juist weer de mist in!!

Maar ja nu hebben we 3 trainertjes... Advocaat, Gullit en van Hanegem!
Kan haast niet meer misgaan (over overmoedig gesproken !! ).

" Werkend brein! "
  dinsdag 25 maart 2003 @ 15:33:20 #50
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9364036
Dat Overmars niet es geselecteerd, echt hopeloos is dat.
Hij speelt en scoort nu weer bij Barcalona, dus hoort hij in de basis van het Nederlands elftal.Geen twijfel over mogelijk.
Maarja...

Nu zullen van Bronckhorst en Zenden wel allebei spelen.

dinsdag 25 maart 2003 @ 23:47:44 #51
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9377100
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:50 schreef Rubend het volgende:
4-0 afstraffen die hap... gezien de reeks van overwinningen van Nederland vindt ik dat er wel weer een monsterzege mag vallen!!

Alleen moeten we nu niet weer met zijn allen overmoedig worden...
Want dan ga je juist weer de mist in!!

Maar ja nu hebben we 3 trainertjes... Advocaat, Gullit en van Hanegem!
Kan haast niet meer misgaan (over overmoedig gesproken !! ).

En 4-0 vind je niet overmoedig dus? (hum dat gaf je al toe zal brilletje kopen )

Gullit is alleen maar coach van Oranje onder 17 volgens mij maar ok.

pi_9379359
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:33 schreef mitt het volgende:
Dat Overmars niet es geselecteerd, echt hopeloos is dat.
Mwah, die voorzetten van hem die 9 van de 10 keer niet aankomen in de rol van linker of rechterspits zijn eigenlijk nog veel hopelozer.

De Tsjechen spelen enorm behoudend en compact, met Overmars kun je niet zo veel doen want die heeft helemaal geen goeie techniek voor in de kleine ruimte. Hard rennen en best wat scorend vermogen, maar daar heb je niet zo veel aan nu tegen zo'n betonnen muur. Het is en blijft een beetje een gemaakte speler.

Dat ie bij Barca zulke ruimte krijgt en nu af en toe leuke dingen laat zien wil niet zeggen dat ie goed van pas komt tegen Tsjechie, als invaller misschien eerder. Ik heb liever v.d Meyden en v. Persie die wel techniek hebben en een loepzuivere voorzet kunnen afleveren. Zenden mag wat mij betreft ook gedropt worden als linkerspits want die komt ook nooit echt zijn man meer voorbij en speelt meer als middenvelder in zijn cluppie. Maar misschien wordt die wel weer als linkervleugelverdediger opgesteld.

I say, give the young lads a chance, van Persie en v.d. Vaart standaard erin. Robbe eventueel als invaller. En wat die slak van R. de Boer nog in deze selectie moet als je Seedorf, van Bommel en Bosvelt al hebt vraag ik me echt af.

De juiste opstelling van Dicky had natuurlijk moeten zijn :

code:
                       Waterreus

Reiziger  F. de Boer    Stam    v. Bronckhorst

v. Bommel     Davids

v.d Meyden     v.d. Vaart Kluivert     v. Persie

Nistelrooy presteert ook niet in de kleine ruimte en klikt niet lekker met Kluivert, is in feite geen diepe spits die goed kan kaatsen. Helaas geen plaats voor hem, Tsjechie is nu eenmaal geen Fullham.

V.d. Vaart moet achter de spits en is veel beweeglijker en explosiever dan Kluivert op die plaats, die gewoon de enige echte juiste spits is.

Links en rechts voorin moeten spelers staan die weten wat een voorzet geven is, snel en uitermate technisch zijn, en tevens een man kunnen passeren. Dat zijn er in deze vorm maar 2 : Andy en Robin.

Maar goed, ik zal Willem en Dick eens even mailen want dit schiet niet op met deze selectie.

[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 26-03-2003 08:05]

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_9379370
Wanneer is de wedstrijd eigenlijk, morgen toch?
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_9379497
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 05:39 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Wanneer is de wedstrijd eigenlijk, morgen toch?
Datum : Zaterdag 29 Maart 2003
Tijd : 20:30
Uitzending : SBS6
"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_9379520
quote:
CHISINAU/ZEIST - Een week voor de EK-kwalificatiewedstrijd Moldavië - Nederland zijn de politieke spanningen in het verscheurde land hoog opgelopen. De regering en de nationale voetbalbond dreigen de wedstrijd te verplaatsen van Tiraspol naar de hoofdstad Chisinau wegens de strijd tussen de regering en de separatisten.

Tiraspol ligt in Transdnjestrië, de niet erkende onafhankelijke republiek van Moldavië. De afscheidingsbeweging weigert hardnekkig de president van Moldavië, Vladimir Voronin, toe te laten in hun regio. Daarop dreigde de regering de wedstrijd te verplaatsen naar de hoofdstad Chisinau, waar PSV een paar jaar geleden al eens speelde in de voorronde van de Champions League.

Niet in Tiraspol

Voor het eerst sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie in 1991 zou er een officiële wedstrijd worden gespeeld buiten Chisinau. "Maar zoals het er nu naar uitziet, spelen we niet in Tiraspol," zei een woordvoerder van de Moldavische bond. "Nog deze week valt de beslissing, omdat volgende week woensdag de wedstrijd al wordt gespeeld."

Een bijkomend probleem is dat het hoofdstedelijke stadion in Chisinau door de UEFA is afgekeurd. Het voldoet niet aan de eisen voor een interland. "Wij hopen met de financiële steun van de regering op tijd de nodige aanpassingen te kunnen verrichten, zodat er onder normale condities gespeeld kan worden," vertelde de woordvoerder.

Wel in Tiraspol

In een officieel persbericht kwam president Voronin niettemin later met een verrassende verklaring: "De wedstrijd moet in Tiraspol gespeeld worden, er moet geen vraagteken zijn over deze wedstrijd. We kunnen niet gaan leuren met zo'n belangrijk internationaal sportevenement. Ik ga zeer binnenkort naar Tiraspol, naar het stadion, als president van een verenigd land."

De KNVB gaat er vooralsnog vanuit dat de wedstrijd doorgaat. De bond is op de hoogte van de 'interne spanningen', aldus woordvoerder De Leede, "maar vooralsnog gaan we er vanuit dat wij er geen last van hebben."

Nou das lekker...
pi_9381353
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 05:13 schreef michelos het volgende:

[..]
Ik heb liever v.d Meyden en v. Persie die wel techniek hebben en een loepzuivere voorzet kunnen afleveren.

Ik heb ook liever een vd Meyde (vooral bij Ajax, NL elftal boeit me niet zo) die wel techniek heeft en een loepzuivere voorzet kan afleveren. Helaas heeft hij het niet, en kan ie het niet. En een man voorbij gaan, dat kan ie al helemaal niet. Afvoeren die vent dus.
Nu ook Zuid Afrika
pi_9382152
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 10:12 schreef ChAoZ het volgende:

Ik heb ook liever een vd Meyde (vooral bij Ajax, NL elftal boeit me niet zo) die wel techniek heeft en een loepzuivere voorzet kan afleveren. Helaas heeft hij het niet, en kan ie het niet. En een man voorbij gaan, dat kan ie al helemaal niet. Afvoeren die vent dus.

Wat kan ik er nou aan doen dat jij er geen kijk op hebt?
pi_9382806
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 10:54 schreef michelos het volgende:

[..]

Wat kan ik er nou aan doen dat jij er geen kijk op hebt?

Heb jij de afgelopen jaren wel eens wedstrijden van Ajax live gezien? In een samenvatting zal het best af en toe eens lukken dat ie per ongeluk een fatsoenlijke voorzet geeft, maar ik durf zonder meer te stellen dat meer dan 90% van zijn voorzetten nergens op lijkt, vooral de laatste tijd niet.
Nu ook Zuid Afrika
pi_9383649
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:21 schreef ChAoZ het volgende:

Heb jij de afgelopen jaren wel eens wedstrijden van Ajax live gezien? In een samenvatting zal het best af en toe eens lukken dat ie per ongeluk een fatsoenlijke voorzet geeft, maar ik durf zonder meer te stellen dat meer dan 90% van zijn voorzetten nergens op lijkt, vooral de laatste tijd niet.

Ach, hij heeft de vorm een tijdje gemist en is wat minder dan eerder dit seizoen. Het is allemaal wat snel gegaan met 'm, en hij heeft eigenlijk wat veel spatjes. Meteen een 911 rijden enzo.

Puur gekeken naar zijn kwaliteiten is het eindelijk weer eens een echte rechtsbuiten die we jaren niet meer gezien hebben. Hij is behoorlijk snel, kan scoren en zijn traptechniek en techniek is gewoon erg goed. Als je dat niet ziet kan ik er ook nix aan doen. Net als good'ol Finidi heeft ie het in zich om een voorzet om de verdediger heen te krullen. Overmars is een qua techniek bijna een nitwit vergeleken met hem. Marc is ooits van een veld geplukt door van Gaal en heeft zich door zijn mentaliteit keihard naar boven weten te knokken, respect, maar het komt natuurlijk vooral neer op zijn snelheid. Hij heeft totaal geen soepele techniek. Balletje erlangs tikken en rennen maar. Voorspelbaar.

Ik had ooits goede hoop dat Wooter (nu RBC) door zou breken maar Finidi nam zijn plaats af omdat ie net wat beter was. Op links zijn er weinig problemen maar op rechts wel altijd al. Zelfs Vanenburg en van het Schip waren niet altijd even geweldig op Oranje-niveau. V.d. Meyden is nu nog wat wisselvallig en als ie op links speelt bij Ajax komt ie niet uit de verf maar heeft het wel degelijk in zich om erg goed te worden als ie het niveau weer haalt waarmee ie dit seizoen bij Oranje is geselecteerd. Maarja, mensen vergeten altijd zo snel...

Noem mij dan anders eens een echte rechtsbuiten van Nederlandse afkomst op niveau naar jouw maatstaven, nationaal of internationaal. Even afgezien van de probeersels/improvisaties (en toch wel behoorlijke debakels) Overmars en Zenden op rechts. Beide spelen veel beter op links.

pi_9384336
Ik heb geen idee wie anders, maar gezien de vorm van vd Meyde, zeker de afgelopen tijd (maar ben nog nooit een fan van 'm geweest, hij heeft nog nooit een echt goede periode gehad van meer dan een paar wedstrijden, zeg minimaal 5), verdiend hij het gewoon niet om te worden geselecteerd. Dan moeten we die positie anders invullen. Op rechts zijn Zenden en Overmars idd ook geen echte opties. Wie wel???? Seedorf heeft mijn voorkeur in een 4-4-2 opstelling dan denk ik maar. Hoewel het ook niet echt zijn positie is.
Nu ook Zuid Afrika
pi_9385660
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 12:11 schreef ChAoZ het volgende:
Ik heb geen idee wie anders, maar gezien de vorm van vd Meyde, zeker de afgelopen tijd (maar ben nog nooit een fan van 'm geweest, hij heeft nog nooit een echt goede periode gehad van meer dan een paar wedstrijden, zeg minimaal 5), verdiend hij het gewoon niet om te worden geselecteerd. Dan moeten we die positie anders invullen. Op rechts zijn Zenden en Overmars idd ook geen echte opties. Wie wel???? Seedorf heeft mijn voorkeur in een 4-4-2 opstelling dan denk ik maar. Hoewel het ook niet echt zijn positie is.
Naja.

Dus zelfs die "5 wedstrijden" vond jij niet voldoende als rechtsbuiten-niveau? Sja, dan houdt het op, want naar mijn mening is ie volledig terecht erbij gehaald destijds om te debuteren. Niet zo zozeer omdat ie al een absolute topper is, maar wel omdat ie nu al beter is op zijn plekkie dan al die anderen. Hij speelt vanaf de jeugd op die positie en is ook nog eens verdedigend en qua mentaliteit vrij sterk/fel. Ik meen toch dat we, als het effe kan, met vleugelspelers willen spelen als trots NL. Ajax kan het dan zelf wel niet meer zonder een echte linkerspits (hopelijk dat het volgend jaar goedkomt met Sikora), maar in Oranje zou het weer kunnen nu. Volgens mij staat het trouwens niet zo heel slecht ervoor met die vorm van AvdM. Hij was een van de betere tegen AS Roma...

Maar jij verandert de spelstijl dus liever en wilt behoudender spelen met aanvallende middenvelders. Lijkt me een beetje onzin tegen Tsjechie want die staan toch al met 10 man op hun eigen helft te pressen en counteren naar lieve lust. Wat moet je dan met meer middenvelders?Lijkt me dat je dan juist voetballers wilt die met die hele kleine ruimtes overweg kunnen en dat je het veld breed houdt met echte vleugels.

Marc blinkt dan altijd uit in "tikkie terug" vanuit de vleugels omdat ie automatisch dubbele dekking krijgt tegen dergelijke verdedigende spelstijlen. Oftewel, dan komt het veel meer aan op techniek en passeerbewegingen. En dan wordt het moeilijk voor Marc...
Bij Barcelona heeft ie zeeen van ruimte voor zich om die bal erlangs te tikken omdat hun veel meer vanuit de eigen helft spelen en dan komt ie wel goed tot zijn recht.

Seedorf als aanvallende middenvelder in zo'n kleine ruimtes...? Ik krijg alweer koppijn als ik terugdenk aan al die overmoedige acties met balverlies. Men heeft het allemaal zo over de revival van hem maar in Oranje had ie de laatste keer weer een zwakke beurt tegen Deutschland. Lijkt mij niet echt de juiste wedstrijd voor hem, of je moet van Bommel eruit knikkeren. Clarence heeft geen assist, loopt veel in de weg en doet teveel zelf als ie juist die bal moet geven. (nee idd, geen Seedorf-fan, teveel krediet verspeeld)

Persie en v.d Meyden dus, mits in vorm uiteraard. Maar ik heb begrepen dat van Hanegem ook nogal gecharmeerd is van van Persie en ik neem aan dat dat ook niet meer lang duurt voordat hij erbij zit als ie zo doorgaat.

pi_9386319
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:13 schreef michelos het volgende:

[..]

Naja.

Dus zelfs die "5 wedstrijden" vond jij niet voldoende als rechtsbuiten-niveau? ... Hij speelt vanaf de jeugd op die positie en is ook nog eens verdedigend en qua mentaliteit vrij sterk/fel. Ik meen toch dat we, als het effe kan, met vleugelspelers willen spelen als trots NL. Ajax kan het dan zelf wel niet meer zonder een echte linkerspits (hopelijk dat het volgend jaar goedkomt met Sikora), maar in Oranje zou het weer kunnen nu. Volgens mij staat het trouwens niet zo heel slecht ervoor met die vorm van AvdM. Hij was een van de betere tegen AS Roma...

Maar jij verandert de spelstijl dus liever en wilt behoudender spelen met aanvallende middenvelders. Lijkt me een beetje onzin tegen Tsjechie want die staan toch al met 10 man op hun eigen helft te pressen en counteren naar lieve lust. Wat moet je dan met meer middenvelders?Lijkt me dat je dan juist voetballers wilt die met die hele kleine ruimtes overweg kunnen en dat je het veld breed houdt met echte vleugels.
...

Hij heeft volgens mij die "5 wedstrijden" nog nooit gehaald, maar ok.
Mentaliteit heb je het over? AvdM is een lui varken in het veld, en dat is niet alleen van de laatste tijd. Meeverdedigen? Zo goed als nooit. Tja, hij loopt bij een door iemand anders vertraagde aanval van de tegenstander wel eens in de buurt van een speler die misschien wel de bal krijgt. Ik heb dit seizoen volgens mij één keer een fatsoenlijke meeverdedig actie van Andy gezien. Zijn spelvoortzettingen zijn meer dan beroerd, bijna altijd veel te laag. Voorzetten geeft ie amper omdat ie veel te weinig echt vleugel loopt, dus met vleugels spelen in NL elftal heeft dan ook niet zo veel zin. Ik zie Trabelsi meer de achterlijn halen dan Andy.
Eén van de beteren tegen Roma? Sorry, maar vanaf de 38e seconde heb ik hem weinig tot niets goed meer zien doen.

Tja, en of Tsjechie echt zo verdedigend gaat spelen? Ik ben benieuwd. Volgens mij gaat dat de meeste mensen nog tegenvallen. Ik geef niet de voorkeur aan 4-4-2, maar resultaat is voor mij belangrijker dan 4-3-3 spelen.

Nu ook Zuid Afrika
pi_9386548
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:50 schreef ChAoZ het volgende:

Hij heeft volgens mij die "5 wedstrijden" nog nooit gehaald, maar ok.
Mentaliteit heb je het over? AvdM is een lui varken in het veld, en dat is niet alleen van de laatste tijd.

quote:
Meeverdedigen? Zo goed als nooit. Tja, hij loopt bij een door iemand anders vertraagde aanval van de tegenstander wel eens in de buurt van een speler die misschien wel de bal krijgt. Ik heb dit seizoen volgens mij één keer een fatsoenlijke meeverdedig actie van Andy gezien.
quote:
Zijn spelvoortzettingen zijn meer dan beroerd, bijna altijd veel te laag. Voorzetten geeft ie amper omdat ie veel te weinig echt vleugel loopt, dus met vleugels spelen in NL elftal heeft dan ook niet zo veel zin. Ik zie Trabelsi meer de achterlijn halen dan Andy.

Heeft alles te maken met tactische concepten.

quote:
Eén van de beteren tegen Roma? Sorry, maar vanaf de 38e seconde heb ik hem weinig tot niets goed meer zien doen.

Daar was Cruyff en Koeman het niet zo met je eens. Hij heeft hard gewerkt, taken volbracht, was niet altijd even gelukkig maar er ging wel dreiging van hem uit en hij hield ze achterin bezig. Jij beoordeelt iemand wellicht alleen op goals...?

quote:
Tja, en of Tsjechie echt zo verdedigend gaat spelen? Ik ben benieuwd. Volgens mij gaat dat de meeste mensen nog tegenvallen. Ik geef niet de voorkeur aan 4-4-2, maar resultaat is voor mij belangrijker dan 4-3-3 spelen.
Voor een gelijkspel gaan dus. Als je het materiaal hebt moet je ervoor gaan.
pi_9386891
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:00 schreef michelos het volgende:

Daar was Cruyff en Koeman het niet zo met je eens. Hij heeft hard gewerkt, taken volbracht, was niet altijd even gelukkig maar er ging wel dreiging van hem uit en hij hield ze achterin bezig. Jij beoordeelt iemand wellicht alleen op goals...?
[..]

Voor een gelijkspel gaan dus. Als je het materiaal hebt moet je ervoor gaan.

Nee, ik beoordeel iemand op z'n positie. vdMeyde heeft als rechtsbuiten voor mij de taak af en toe goals te maken en voor de rest pasjes en voorzetten geven, en een beetje (inzet tijdens het) meeverdedigen.
Goals maakt 'ie dan nog af en toe, ik zie echt veel te weinig goede voortzetting door hem en ik (en al die anderen in het stadion om mij heen) zal dan wel blind zijn of zo, maar ik zie hem nooit fanatiek meeverdedigen.

Idd, als je het materiaal hebt, moet je ervoor gaan. Maar dat hebben we niet imho. Andy de beste op die positie? Mogelijk inderdaad, maar da's meer het gebrek van de rest, dan het kunnen van Andy. Als jij dat anders ziet, dan kan ik me niet voorstellen dat je wel eens in de Arena zit, want ik hoor op niemand zoveel gevloek als op Andy. Maar dat zal dan wel weer toevallig aan de mensen in mijn vak liggen.

Nu ook Zuid Afrika
pi_9387925
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:14 schreef ChAoZ het volgende:

Nee, ik beoordeel iemand op z'n positie. vdMeyde heeft als rechtsbuiten voor mij de taak af en toe goals te maken en voor de rest pasjes en voorzetten geven, en een beetje (inzet tijdens het) meeverdedigen.
Goals maakt 'ie dan nog af en toe, ik zie echt veel te weinig goede voortzetting door hem en ik (en al die anderen in het stadion om mij heen) zal dan wel blind zijn of zo, maar ik zie hem nooit fanatiek meeverdedigen.

Snap er niks van. Weet je zeker dat je niet onder invloed zit te kijken? Hij hoeft natuurlijk niet altijd mee te verdedigen als hij risicovolle acties maakt, maar als hij de bal niet heeft en gewoon zijn eigen man moet dekken dan doet ie dat toch naar behoren. Zeker beter dan de gemiddelde aanvaller omdat ie zo aggresief en fel is, zeg maar gerust irritant. Bergkamp is bv. verdedigend veel zwakker, om maar een zijstraat te noemen.

Als je op snelheid of techniek iemand wil uitspelen (en daar staat ie voor als spits) dan gaat er wel eens wat mis en ben je positioneel uitgespeeld als die bal blijft hangen door een interceptie. Dan hoeft ie natuurlijk niet de hele tijd als een dolle erachteraan te rennen, daar zijn tactische afspraken over, lijkt me duidelijk. Je hebt vast ook wel gevoetbald dat je dit weet...?

Anders is het niet op te brengen. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige toeschouwers lijkt dat ie dan soms niks doet...

quote:
Idd, als je het materiaal hebt, moet je ervoor gaan. Maar dat hebben we niet imho. Andy de beste op die positie? Mogelijk inderdaad, maar da's meer het gebrek van de rest, dan het kunnen van Andy. Als jij dat anders ziet, dan kan ik me niet voorstellen dat je wel eens in de Arena zit, want ik hoor op niemand zoveel gevloek als op Andy. Maar dat zal dan wel weer toevallig aan de mensen in mijn vak liggen.
Vak 126 t/m 128 zeker...? Hmm. Je zit hier dus als Ajacied een eigen speler af te kraken. Kan best hoor, ieder zijn mening, maar vind je het zelf niet een beetje vreemd dat zelfs Dick, Willem, Ronald en Johan daar toch niet helemaal in meegaan in diverse uitlatingen? Zouden ze dan allemaal helemaal aan het dementeren zijn?

Nogmaals, kijk ook eens iets verder terug dit seizoen en met een beetje goede wil moet je onderkennen dat ie regelmatig als (een van de)beste speler werd gekozen bij wedstrijden. Weet je zeker dat je in het goeie stadion zit?

pi_9388391
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:55 schreef michelos het volgende:

[..]
Snap er niks van. Weet je zeker dat je niet onder invloed zit te kijken? Hij hoeft natuurlijk niet altijd mee te verdedigen als hij risicovolle acties maakt, maar als hij de bal niet heeft en gewoon zijn eigen man moet dekken dan doet ie dat toch naar behoren. Zeker beter dan de gemiddelde aanvaller omdat ie zo aggresief en fel is, zeg maar gerust irritant. Bergkamp is bv. verdedigend veel zwakker, om maar een zijstraat te noemen.

Als je op snelheid of techniek iemand wil uitspelen (en daar staat ie voor als spits) dan gaat er wel eens wat mis en ben je positioneel uitgespeeld als die bal blijft hangen door een interceptie. Dan hoeft ie natuurlijk niet de hele tijd als een dolle erachteraan te rennen, daar zijn tactische afspraken over, lijkt me duidelijk. Je hebt vast ook wel gevoetbald dat je dit weet...?

Anders is het niet op te brengen. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige toeschouwers lijkt dat ie dan soms niks doet...
[..]

Vak 126 t/m 128 zeker...? Hmm. Je zit hier dus als Ajacied een eigen speler af te kraken. Kan best hoor, ieder zijn mening, maar vind je het zelf niet een beetje vreemd dat zelfs Dick, Willem, Ronald en Johan daar toch niet helemaal in meegaan in diverse uitlatingen? Zouden ze dan allemaal helemaal aan het dementeren zijn?

Nogmaals, kijk ook eens iets verder terug dit seizoen en met een beetje goede wil moet je onderkennen dat ie regelmatig als (een van de)beste speler werd gekozen bij wedstrijden. Weet je zeker dat je in het goeie stadion zit?

Nee, ik zit tijdens een wedstrijd eigenlijk nooit onder invloed. Ik zit een ring hoger dan die vakken en vanuit daar komt er toch een hoop gemor. Ik zit m'n eigen spelers af te kraken? Tja, spelers die ik niet goed genoeg vind, kraak ik af ja. Zeker als dat niet goed genoeg lang genoeg heeft geduurd. In het begin van het seizoen was het kortstondig (echt maar een klein aantal wedstrijden) een aardige tandem. Trabelsi en vdMeyde met Mido voorin.
Dat felle waar jij het over hebt, dat kan ik me echter helemaal niet voor de geest halen, ook niet van eerder dit seizoen of vorige seizoenen. Ik vind hem echt een instelling van een lui varken hebben. En als je zegt dat een dwarsstraat als Bergkamp verdedigend zwakker is, wil ik je er graag op wijzen dat met de klasse van Dennis het ook niet nodig is om verdedigend erg sterk te zijn. Uit Dennis zijn acties komen namelijk veel vaker gevaarlijke momenten voor Arsenal uit voort.
Hij hoeft van mij echt niet als een dolle overal achteraan, maar af en toe is het echt schrijnend hoe weinig hij doet (of in jouw visie: lijkt te doen)
Blijft over dat verhaal van een man voorbij: ik kan me eerlijk niet herinneren wanneer hij nog eens in één wedstrijd regelmatig zijn man voorbij kwam
Nu ook Zuid Afrika
pi_9388668
Daar hoeven we het nu niet meer over te hebben, van nu.nl
quote:
Andy van der Meyde heeft zich woensdag geblesseerd afgemeld bij het Nederlands voetbalelftal. De Ajacied meldde zich wel in Noordwijk voor het trainingskamp, maar de medische staf van de KNVB constateerde een rechterbovenbeenblessure.
Nu ook Zuid Afrika
pi_9389704
Tsjechen lekker 4-5-1.... De slag om het middenveld zal zwaar worden, dus daar moet Dick de juiste keuzes gaan maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 maart 2003 @ 16:07:56 #69
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9389981
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:23 schreef ChAoZ het volgende:
Daar hoeven we het nu niet meer over te hebben, van nu.nl
[..]
Hoor t net op t nieuws op KinkFM moest wel lachen jullie een verhitte discussie isie gebleseerd Als advacaat nu Overmars nog niet oproept magie van mij opkrassen (niet serieus nemen)
pi_9390075
zijn er nog mensen die er ook heengaan?
pi_9390231
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:11 schreef F-Lo het volgende:
zijn er nog mensen die er ook heengaan?
.
pi_9390548
waar zit je?
pi_9390796
idd als ie nu overmars niet oproept is ie echt
pi_9390929
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:31 schreef F-Lo het volgende:
waar zit je?
Vak W. .
pi_9392298
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:41 schreef kreischer2000 het volgende:
idd als ie nu overmars niet oproept is ie echt
Liever Robben dan Overmars.... Ook al vind ik Arjen een eikeltje.

Immers, Overmars is toch een speler die het van snelheid moet hebben en grote ruimtes. Bij Ajax passeerde hij zijn tegenstanders al op snelheid, bij Arsenal gedijdde hij goed door de enorme ruimtes die Engelsen je geven. De Tsjechen gaan geen ruimte geven en Marc is niet meer exceptioneel snel. Robben is een onvoorspelbare speler en dus gevaarlijker.

[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 26-03-2003 17:51]

www.thuisuiteten.nl
pi_9394697
quote:
Vak W
hopen dat het niet regent dan Heb er wel zin in moet ik zeggen. Hopelijk is het een beetje een leuke wedstrijd. Is hier iemand wel eens naar een wedstrijd van Nederland geweest? Hoe is de sfeer enzo?
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:08:25 #77
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9395541
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Liever Robben dan Overmars.... Ook al vind ik Arjen een eikeltje.

Immers, Overmars is toch een speler die het van snelheid moet hebben en grote ruimtes. Bij Ajax passeerde hij zijn tegenstanders al op snelheid, bij Arsenal gedijdde hij goed door de enorme ruimtes die Engelsen je geven. De Tsjechen gaan geen ruimte geven en Marc is niet meer exceptioneel snel. Robben is een onvoorspelbare speler en dus gevaarlijker.

Robben ook Zondag in actie gezien? Duidelijk te licht om nu al tegen Tsjechie in actie te komen
In zo'n duel kun je beter op de ervaring van Overmars vertrouwen dan de onberekenbare acties van rookie Arjen,die waarschijnlijk bij zijn debuut ook nog stijf van de spanning zal staan en dus verkrampt,Moldavie lijkt me een betere tegenstander om zoiets uit te proberen
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:47:03 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9396254
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 10:12 schreef ChAoZ het volgende:

Hij is afgevoerd: met blessure afgehaakt. Advocaat heeft geen vervanger opgeroepen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_9397908
ik ben er ook bij
vak V wel te verstaan
VIP.... die kaartjes hebben me veeel geld gekost

nu kan ik dick advocaat ook nog eens van dichtbij bekijken bij de 'derde helft' die sbs6 uitzendt

mijn sig
pi_9405934
Ja dat zal best, een vriend van me heeft die kaarten via internet gekocht. Wel 'gratis' eten en drinken , das altijd leuk. Ik ben uitgenodigd, geen idee wat ik ervan moet verwachten, waar ik zit enzo weet ik niet eens, ik zie wel, heb er wel zin in!
pi_9409460
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:07 schreef Machiel het volgende:

[..]

Hoor t net op t nieuws op KinkFM moest wel lachen jullie een verhitte discussie isie gebleseerd Als advacaat nu Overmars nog niet oproept magie van mij opkrassen (niet serieus nemen)

Overmars wordt niet opgeroepen.
  donderdag 27 maart 2003 @ 13:41:45 #82
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9409543
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Overmars wordt niet opgeroepen.

dan mag ie weg.

Logisch

pi_9414341
Jongens, alsjeblieft... Overmars is echt vergane glorie.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 maart 2003 @ 17:43:44 #84
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9414423
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:39 schreef methodmich het volgende:
vandaar die basisplaats bij barcelona
pi_9414486
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:43 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Barca is ook vergane glorie. .
pi_9414556
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:43 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Dat zegt niet zo heel veel... Daar zijn nogal wat blessures.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:07:30 #87
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9414894
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:46 schreef LoekB het volgende:

[..]

Barca is ook vergane glorie. .

daarom staan ze ook in de kwartfinale cl en maakt een groot deel van de selectie deel uit van oranje
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:08:15 #88
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9414914
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zegt niet zo heel veel... Daar zijn nogal wat blessures.

overmars komt ook net terug van zijn zoveelste blessure
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:16:20 #89
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9415056
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:07 schreef CAZZO het volgende:

[..]

daarom staan ze ook in de kwartfinale cl en maakt een groot deel van de selectie deel uit van oranje

hmmmz d`r staat me iets van bij dat jij de kwartfinaleplaats van ajax
in de CL niet zo bijzonder vond!!!!
en barcelona met z`n gearriveerde vedette`s wel?........leg `s uit?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_9415122
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:07 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Dat zegt niks natuurlijk, daar zit zelfs Ajax in...
pi_9415186
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:39 schreef methodmich het volgende:
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:23:16 #92
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9415188
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:19 schreef LoekB het volgende:

[..]

Dat zegt niks natuurlijk, daar zit zelfs Ajax in...

tsjaaaa......lang geleden voor.......oord(krijg het er niet uit!
maar nu weer ontopic!! ik ben optimistisch!!! tegen de tsjechen.
pi_9415254
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:23 schreef fotoloog het volgende:

[..]

tsjaaaa......lang geleden voor.......oord(krijg het er niet uit!
maar nu weer ontopic!! ik ben optimistisch!!! tegen de tsjechen.

Die Koller is alleen de fukking anti-christ!! Die is in staat ons in zijn eentje te nekken
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:30:58 #94
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9415333
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:26 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Die Koller is alleen de fukking anti-christ!! Die is in staat ons in zijn eentje te nekken

ik weet nog een paar jaartjes geleden eerste ronde?(golfer help `s ff)
toen wonnen we ook ternauwernood met 1-0 dacht ik!
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:36:23 #95
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9415449
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:30 schreef fotoloog het volgende:

[..]

ik weet nog een paar jaartjes geleden eerste ronde?(golfer help `s ff)
toen wonnen we ook ternauwernood met 1-0 dacht ik!

EK 2000.
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:37:05 #96
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9415465
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:36 schreef mitt het volgende:

[..]

EK 2000.

juist tnx
  donderdag 27 maart 2003 @ 19:01:38 #97
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9415951
Tuurlijk winnen we
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9416172
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:35 schreef F-Lo het volgende:
Ja dat zal best, een vriend van me heeft die kaarten via internet gekocht. Wel 'gratis' eten en drinken , das altijd leuk. Ik ben uitgenodigd, geen idee wat ik ervan moet verwachten, waar ik zit enzo weet ik niet eens, ik zie wel, heb er wel zin in!
hee heb je via heineken.nl kaartjes gewonnnen?
mijn sig
  donderdag 27 maart 2003 @ 19:16:06 #99
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9416185
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 18:16 schreef fotoloog het volgende:

[..]

hmmmz d`r staat me iets van bij dat jij de kwartfinaleplaats van ajax
in de CL niet zo bijzonder vond!!!!
en barcelona met z`n gearriveerde vedette`s wel?........leg `s uit?

Barca staat daar via 11 overtuigende zeges ajax via 11x een mager gelijkspelletje
  donderdag 27 maart 2003 @ 19:17:40 #100
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9416211
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 19:16 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Barca staat daar via 11 overtuigende zeges ajax via 11x een mager gelijkspelletje

Ja..Newcastle en Leverkusen...nog veel lastiger dan Arsenal of Valencia..
pi_9427557
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 19:15 schreef vectorboy het volgende:

[..]

hee heb je via heineken.nl kaartjes gewonnnen?

Nee ik ben via mijn stage uitgenodigd, ik weet alleen niet waar ik zit, denk maastribune. Ga jij ook?
pi_9428575
Het is trouwens de honderste interland in de Kuip. Tis maar dat jullie het weten.
pi_9435297
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:37 schreef F-Lo het volgende:
Nee ik ben via mijn stage uitgenodigd, ik weet alleen niet waar ik zit, denk maastribune. Ga jij ook?
ik had in eerste instantie kaartjes gekocht voor vak V inclusief eten en drinken en een zaal ofzo

totdat ik gister door heineken.nl werd gebeld dat ik VIP kaartjes had gewonnen
ik heb geen idee waar ok kom te zitten
iig wel aan de kant van het maasgebouw heb ik me laten vertellen

mijn sig
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:32:26 #104
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_9435465
Het frappantste vind ik dat Ronald de Boer er weer bij zit. Of is ie erbij gehaald voor het versieren van strafschoppen wegens omhoogvallen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_9436906
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:18 schreef vectorboy het volgende:

[..]

ik had in eerste instantie kaartjes gekocht voor vak V inclusief eten en drinken en een zaal ofzo

totdat ik gister door heineken.nl werd gebeld dat ik VIP kaartjes had gewonnen
ik heb geen idee waar ok kom te zitten
iig wel aan de kant van het maasgebouw heb ik me laten vertellen

Heb je die VIP kaarten die je gekocht had nog? Ik ken iemand die ze wel wil kopen, laat maar even weten als je ze nog hebt en verkoopt. Ik denk dat de kaarten die je gewonnen hebt ook voor V zijn, dat is iig het VIP vak, vriend van me zit er ook. Volop zuipen en vreten, lekker hoor! Ik ben er inmiddels achter, ik zit op NN, best goed dus maar normaal werk ik ook vaak in de kuip dus ik probeer nog ff in het Heineken Oranje Huis een biertje te halen na de wedstrijd dienstkaartje scoren en gaan
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:21:58 #106
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9437058
Morele opsteker :

Van Bommel zou niet gespeeld hebben als Cocu fit was.

vrijdag 28 maart 2003 @ 19:24:00 #107
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9437093
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:21 schreef mitt het volgende:
Morele opsteker :

Van Bommel zou niet gespeeld hebben als Cocu fit was.

Van Bommel heeft sowieso al niets te zoeken in het NL elftal.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:24:33 #108
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_9437109
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:05 schreef LoekB het volgende:
mag je anders niet op je eigen verjaardag komen?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:24:54 #109
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9437119
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:24 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Nee, dat vinden wij.
Dat hun dat dan ook vinden, dat is pas okay!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:25:43 #110
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9437135
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:24 schreef mitt het volgende:

[..]

Nee, dat vinden wij.
Dat hun dat dan ook vinden, dat is pas okay!

Dat zal niet gebeuren voorlopig denk ik. Jammer genoeg.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:30:27 #111
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9437232
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:24 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

wat jij vind moet je naar de politie brengen nepbondscoach
pi_9439255
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:12 schreef F-Lo het volgende:
Heb je die VIP kaarten die je gekocht had nog? Ik ken iemand die ze wel wil kopen, laat maar even weten als je ze nog hebt en verkoopt.
ik heb ze al verpatst
sorry

//het wordt iig wel gezellig

mijn sig
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2003 @ 09:21:57 #113
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9445924
Heb het idee dat men hier denkt al gewonnnen te hebben. Dit wordt de eerste wedstrijd van Dickie die echt wat voorstelt. Na oefenpotjes en mindere tegenstanders nu een goede tegenstander die echt ergens om speelt. En Tsjechie is verre van slecht.
pi_9446332
Ik denk dat niemand dat idee heeft,maar je mag toch hopen dat je wint.Thuis in De Kuip tegen een mooie tegenstander,wat kun je je nog meer wensen.
pi_9446822
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:30 schreef CAZZO het volgende:

[..]

wat jij vind moet je naar de politie brengen nepbondscoach

is t niet vindt

zaterdag 29 maart 2003 @ 11:15:44 #116
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9446894
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:21 schreef Doc het volgende:
Heb het idee dat men hier denkt al gewonnnen te hebben. Dit wordt de eerste wedstrijd van Dickie die echt wat voorstelt. Na oefenpotjes en mindere tegenstanders nu een goede tegenstander die echt ergens om speelt. En Tsjechie is verre van slecht.
Ik ga er wel een beetje van uit dat we winnen, thuis in de Kuip, NL speelt goed de laatste tijd, heb er wel vertrouwen in.
pi_9447093
Mijn vertrouwen is iets minder, ik hoop dat ik het mis heb natuurlijk. Maar wanneer worden de namen van de basis 11 bekend gemaakt? En staat Rafael in de basis?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 11:52:13 #118
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9447395
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:31 schreef the-O het volgende:
Mijn vertrouwen is iets minder, ik hoop dat ik het mis heb natuurlijk. Maar wanneer worden de namen van de basis 11 bekend gemaakt? En staat Rafael in de basis?
Rafael staat niet in de basis, lijkt me ook een btje logisch.
pi_9447658
ik denk dat het moeilik word tjechie heeeft meer echt goeie voetballers dan nederland als nederland wint moeten ze veel geluk hebben
pi_9447663
Wat heeft logica nou met een mooie pot voetbal te maken? Hij moet erin, maakt me niet uit waar.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 12:10:11 #121
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9447666
2-1
pi_9447997
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:09 schreef knedendlid het volgende:
ik denk dat het moeilik word tjechie heeeft meer echt goeie voetballers dan nederland als nederland wint moeten ze veel geluk hebben
.
pi_9448062
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:35 schreef LoekB het volgende:

[..]

.

Let maar niet op hem. Die gast is echt niet goed snik.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 12:43:32 #124
30961 Knaller
knalt er op los
pi_9448088
Hoop dat ze winnen maar Tjechië is een verdomd goede voetbalploeg... vooral die Nedved en Koller zijn gevaarlijke spelers! Aan de ene kant spelen we thuis in De Kuip en de laatste tijd zijn de resultaten ook weer redelijk maar Tjechië zal een goede test zijn... denk toch een gelijkspelletje!!

Maar ik hoop dat Oranje de winst binnenhaalt...

[Dit bericht is gewijzigd door Knaller op 29-03-2003 12:44]

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  zaterdag 29 maart 2003 @ 12:43:33 #125
37548 Ajax_master
pi_9448090
Ik zit er vanavond. wie nog meer?
pi_9448379
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:40 schreef Fulton het volgende:

[..]

Let maar niet op hem. Die gast is echt niet goed snik.

Dat merk ik ja. . .
pi_9448924
Ik ga in R'dam kijken met een Tsjechische vriendin. Ik heb m'n Rood/Wit/Blauw/Oranje shirt alweer aan~!

nog ff wat nederlandse vlaggetjes op me smoel kliederen. en dan mag het feest losbarsten.

All good things must come to an end...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 14:00:13 #128
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9449224
Ben zeer benieuwd vanavond, vind het wel spannend zoals gezegd het belangrijkste duel sinds het debacle van Dublin.. De zeer vermoedelijke opstelling:

Waterreus
Ricksen-Stam-F.deBoer-v.Bronckhorst
Seedorf-v.Bommel-Davids-Zenden
v.Nistelrooij-Kluivert

Daar kan ik me nog best in vinden vond namelijk haast alles best als Zenden maar niet in de verdedeging stond, Bronckhorst acht ik er beter toe instaat z'n verdedigende taken goed uit te voeren en alleen als t kan naar voren te gaan en een keer een afstandsknal af te leveren zie NL-Dui(dachik). Absoluut niet verliezen want dat zou goed klote zijn al moeten ze er natuurlijk alles aan doen om te winnen.

De Tjechische bondscoach zei dat ze aan gingen vallen maar zoals de meesten geloof ik dat niet zo, tuurlijk hebben ze genoeg kwaliteit om niet voor de goal te gaan liggen maar ze hebben niet zoveel spelers als Nederland met techniek om ons weg te tikken met aanvallend spel.

Naja we zullen zien als Bommel en Davids zich gewoon aan hun taken houden helpt dat wel

pi_9449490
damn krantenjongen, geen krant vandaag

om hoe laat en wellke zender is het te zien ?
misschien vanavond naar nl om te kijken

2-1 voor Nederland

zaterdag 29 maart 2003 @ 14:22:46 #130
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9449547
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 14:18 schreef ASSpirine het volgende:
damn krantenjongen, geen krant vandaag

misschien vanavond naar nl om te kijken

2-1 voor Nederland

als je nu eens de openingspost van LoekB leest ben je meteen een stuk wijzer
  zaterdag 29 maart 2003 @ 16:00:20 #131
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9450663
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 14:18 schreef ASSpirine het volgende:
De wedstrijd is te zien op de camping zender van Nederland, waar films worden onderbroken door Hart van Nederland en waar voetbal wedstrijden worden verziekt door reclame en andere commerciële ongein.

Maar het wordt 1 - 0 voor Nederland

pi_9450826
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 16:00 schreef -Hans- het volgende:

[..]

De wedstrijd is te zien op de camping zender van Nederland, waar films worden onderbroken door Hart van Nederland en waar voetbal wedstrijden worden verziekt door reclame en andere commerciële ongein.

Maar het wordt 1 - 0 voor Nederland

En we sms'en met z'n allen voor de man of the match.
ook al na 10 minuten
  zaterdag 29 maart 2003 @ 16:18:24 #133
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9450892
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 16:13 schreef Fulton het volgende:

En we sms'en met z'n allen voor de man of the match.
ook al na 10 minuten

ROFL inderdaad
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:01:15 #134
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9451507
Ik hoop dat Nederland wint maar ik geloof niet dat ze met grote cijfers winnen... ik denk dat ze maar met 1 doelpunt verschil winnen Maar oké, 3 punten zijn 3 punten
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_9452665
we gonna rule WOEIJ
  zaterdag 29 maart 2003 @ 18:20:49 #136
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_9452852
2-2 verwacht ik
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:11:12 #137
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9454723
wie voorziet de t.v.lozen onder ons van kundig commentaar?
pi_9454881
Nou op dit moment is het volkslied bezig
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:28:52 #139
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9454884
go advocaat
aka Man-Mountain
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:30:01 #140
22259 Fogerty
slapende account
pi_9454901
Bos en Balkenende gebroederlijk naast elkaar in het publiek
Hieperdepiep hoera!
pi_9454919
1e corner is voor nederland
pi_9454932
vrije trap op 18 meter van het doel en

Seedorf op de lat!!!!!

zaterdag 29 maart 2003 @ 20:33:51 #143
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9454936
shit!
pi_9454990
2e corner voor nederland
pi_9455022
Shit, bijna van nistelrooy
pi_9455079
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:46:33 #147
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9455080
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:40 schreef erikh het volgende:
Shit, bijna van nistelrooy
nederland is sterker?
pi_9455090
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:46 schreef fotoloog het volgende:

[..]

nederland is sterker?

op dit moment wel ja

maar tsjechie doet het zeker niet slecht

pi_9455128
Jeeeee ik wil deze wedstijd zien!!!

Ik woon in Canada en geen enkele zender heeft voetbal (FoxWorldSport laat n.t.b. RUGBY zien....yuck)

Weet iemand of dit online te zien is of kan iemand een webcammetje op de tv zet? pleassseeee...

zaterdag 29 maart 2003 @ 20:52:24 #150
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9455142
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:51 schreef jeroen1976 het volgende:
Jeeeee ik wil deze wedstijd zien!!!

Ik woon in Canada en geen enkele zender heeft voetbal (FoxWorldSport laat n.t.b. RUGBY zien....yuck)

Weet iemand of dit online te zien is of kan iemand een webcammetje op de tv zet? pleassseeee...

zou idd een heel goed idee zijn..........webcammetje!
pi_9455146
laat ik die nou niet hebben
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:54:21 #152
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9455157
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:52 schreef erikh het volgende:
jammer
pi_9455160
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:52 schreef erikh het volgende:
Awwmmm okay...jammer...echt niemand die een webcam heeft en een tv in z'n kamer? Deze wedstrijd klinkt al erg spannend!
pi_9455164
Live stream van radio 1
pi_9455190
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:54 schreef Poepoog het volgende:
Live stream van radio 1
Ja daar luister ik idd naar..maar beelden zijn toch leuker (gelukkig kan ik dan het commentaar van SBS6 toch niet horen)
pi_9455224
heeft sbs niet een livestream of knvb.nl misschien?
pi_9455293
v. Bronckhorst gaat er zo af voor v/d Vaart
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:08:59 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9455307
Zijn ze al aan het verliezen
A.M.A.B
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:09:35 #159
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9455312
van nistelrooy en de buitenspelval gaan vandaag hand in hand
pi_9455315
v. Nistelrooy voor de zoveelste keer buitenspel, Let nou op RUUD!!!!!

v. bronckhorst is er nu af voor Rafael v/d Vaart

zaterdag 29 maart 2003 @ 21:10:34 #161
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9455320
Bijna een doelpunt

Van der Vaart

pi_9455322
Bijna eigen goal!!!! Anders had kluivert hem erin getikt
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:10:58 #163
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9455326
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:10 schreef erikh het volgende:
Bijna eigen goal!!!! Anders had kluivert hem erin getikt
Scheelde vet weinig
pi_9455329
Bijna frank de boer shit!!!!!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:11:27 #165
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9455330
fok man van nistelrooy weer niet attent
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:12:06 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_9455337
Frank de Boer is wat ik totnutoe heb gezien best heel aardig aan het spelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9455344
op zo'n bal zou ik ook niet rekenen

v/d Vaart heeft wel een superinvalbeurt tot nu toe zegt

zaterdag 29 maart 2003 @ 21:12:51 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_9455348
van der Vaart wordt een echte Ajacied.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9455349
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:12 schreef speknek het volgende:
Frank de Boer is wat ik totnutoe heb gezien best heel aardig aan het spelen.
misschien wel de beste van het veld
pi_9455354
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:12 schreef speknek het volgende:
van der Vaart wordt een echte Ajacied.
Een superspeler bedoel je
pi_9455379
Frank de Boer is echt in bloedvorm vanavond
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:15:53 #172
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9455395
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_9455399
1-0

v. NISTELROOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zaterdag 29 maart 2003 @ 21:16:04 #174
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9455400
Van der Vaart en RUUD
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:16:17 #175
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9455401
gezellig de rust in
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:16:30 #176
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9455403
Davids mooie actie ook
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:16:33 #177
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9455404
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Van der Vaart en RUUD
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:16:43 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_9455406
Mooie aanval.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:16:44 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9455407
Sinds Rafael v.d. Vaart erin is gekomen zijn er betere voorzetten en ja hoor 1-0.
Poef.....gone! ©golfer
pi_9455411
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:16 schreef golfer het volgende:
Sinds Rafael v.d. Vaart erin is gekomen zijn er betere voorzetten en ja hoor 1-0.
idd, Rafael speelt uitstekend
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:18:01 #181
19284 B
van benbenieuwd
pi_9455420
lekker goal
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:18:06 #182
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9455421
quote:
laten we hopen dat er nog 2 invliegen!
*hoopt*
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:18:10 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_9455423
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:08 schreef Cart_man het volgende:
Zijn ze al aan het verliezen
Ja dik.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:18:32 #184
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9455430
Van Der Vaart .
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:18:36 #185
22259 Fogerty
slapende account
pi_9455431
"Hij is zo goed
hij is zo mooi
hij is Ruud van Nistelrooy"

Met dank aan Davids en v/d Vaart

Heel fijn, zo vlak voor rust. Ik begon me al bezorgd af te vragen of ze er van al die kansen nou echt niet 1 zouden benutten

Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:19:48 #186
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9455449
drie woorden

van der Vaart

zaterdag 29 maart 2003 @ 21:19:49 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_9455450
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:18 schreef Fogerty het volgende:
"Hij is zo goed
hij is zo mooi
hij is Ruud van Nistelrooy"
Volgens mij hoorde ik ook heel eventjes het RoedRoedRoedRoedRoed, vind ik altijd cool klinken.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:21:48 #188
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9455474
quote:
2e helft beloofd wat, die jongen oogt ontzettend fit en scherp.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:22:27 #189
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9455485
toch wil ik Makaay

Nistelrode speelt beroerd

zaterdag 29 maart 2003 @ 21:23:10 #190
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9455503
vd Vaart

Wat speelt die goed zeg.

zaterdag 29 maart 2003 @ 21:24:21 #191
47170 ScHuMiCaMpIoNe
Schumi kampioen
pi_9455520
v/d vaart rulezzzzzz!!!!!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:24:31 #192
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9455522
het beloofd in iig nog wat!!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:25:04 #193
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9455529
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:23 schreef GerardVanAs het volgende:
vd Vaart

Wat speelt die goed zeg.

Ik ben het een keer met je eens,zal waarschijnlijk ook aan de kleur shirt liggen die hij aan heeft

van Bommel doet het ook niet onaardig dacht ik zo

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:26:15 #194
30961 Knaller
knalt er op los
pi_9455543
Tot nu toe best een goede wedstrijd... Nederland is beter en ook nog 1 - 0 voor rust !!

Wat is Rafael van der Vaart toch goed, die gozer komt erin en speelt echt weer geweldig. Wat een inzicht heeft ie toch... Volgende keer mag hij wat mij betreft meteen in de basis beginnen (als ie geen blessure heeft dan ) Doet altijd wel iets goeds als hij de bal heeft. Een echte topper!!

Slechtste speler is Ricksen, wat heeft die man toch veel balverlies zeg...

zaterdag 29 maart 2003 @ 21:29:26 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_9455591
Wie synchroniseert Roberto Carlos na? .
pi_9455592
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:26 schreef Knaller het volgende:
Tot nu toe best een goede wedstrijd... Nederland is beter en ook nog 1 - 0 voor rust !!

Wat is Rafael van der Vaart toch goed, die gozer komt erin en speelt echt weer geweldig. Wat een inzicht heeft ie toch... Volgende keer mag hij wat mij betreft meteen in de basis beginnen (als ie geen blessure heeft dan ) Doet altijd wel iets goeds als hij de bal heeft. Een echte topper!!

Slechtste speler is Ricksen, wat heeft die man toch veel balverlies zeg...

Ik vind ricksen het ook zeker neit slecht doen hoor, hij heeft wat goede acties gehad waardoor tsjechie er niet uitkwam. Maar hij heeft idd het meeste balverlies geleden en dat mag wel wat minder
pi_9455605
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:29 schreef speknek het volgende:
Iemand met een ongelooflijke kutstem, Konden ze geen ondertitels gebruiken ofzo?
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:30:14 #198
30961 Knaller
knalt er op los
pi_9455607
quote:
Hij kan toch best wel goed Nederlands hé...
pi_9455612
Waterreus
Stam
Zenden
van Bommel
Nistelrooy
en Ooijer
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:31:16 #200
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9455629
hm..rosicky speelt ook weer, dacht dat ie dood was vanwege blessures
aka Man-Mountain
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:32:58 #201
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_9455650
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:30 schreef chelloboy het volgende:
Waterreus
Stam
Zenden
van Bommel
Nistelrooy
en Ooijer
Ooijer speelt inderdaad foutloos. Laat hem in godsnaam niet invallen.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_9455674
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:32 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Ooijer speelt inderdaad foutloos. Laat hem in godsnaam niet invallen.

J.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2003 @ 21:34:51 #203
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9455677
quote:

Roberto Carlos in het NLs elftal.
Nu die Roberto Carlos toch ook eigenlijk NL-er blijkt...

pi_9455692
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Roberto Carlos in het NLs elftal.
Nu die Roberto Carlos toch ook eigenlijk NL-er blijkt...

waarom, zo goed vind ik hem eerlijk gezegd niet
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:39:37 #205
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9455754
nedved is een watje
pi_9455778
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:39 schreef CAZZO het volgende:
nedved is een watje
yep
pi_9455832
Bijna weer v. Nistelrooy, kreeg hem net niet goed op zijn hoofd jammer genoeg
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:47:31 #208
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9455870
daar kwam oranje goed weg door de knie van japie
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:47:52 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_9455874
Duidelijk een mindere periode voor Nederland.
pi_9455882
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:47 schreef speknek het volgende:
Duidelijk een mindere periode voor Nederland.
yep, maar daar komen ze wel weer uit

Ik zie v/d Vaart vrijwel niet meer trouwens

pi_9455928
Die tsjechen zijn wel erg kwetsbaar he
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:55:16 #212
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9455989
shit 1 - 1
pi_9455992
KUT

1-1

zaterdag 29 maart 2003 @ 21:55:26 #214
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9455994
gvd
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:55:41 #215
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9455997
FUCK!!!!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:55:45 #216
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9455998
aka Man-Mountain
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:58:04 #217
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9456033
Tjechië
A.M.A.B
pi_9456035
KOM OP NEDERLAND!!!!!!!!!!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:58:52 #219
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9456044
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Tjechië
pi_9456049
Weer lekker verdedigd van de Boer
pi_9456052
Bijna KLuivert!!!!
pi_9456071
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:59 schreef chelloboy het volgende:
Lul niet man, die gozer speelt een uitstekende westrijd, dit had iedereen kunnen gebeuren
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:01:52 #223
30961 Knaller
knalt er op los
pi_9456096
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:59 schreef chelloboy het volgende:
Lekker gekeept van Waterreus bedoel je...
pi_9456111
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:01 schreef Knaller het volgende:

[..]

zaterdag 29 maart 2003 @ 22:03:34 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_9456124
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:01 schreef Knaller het volgende:
Nee dat zou ik toch niet zeggen.
pi_9456158
Ik zeg wissel van Bommel alsjeblieft want hij zit absoluut niet meer in de wedstrijd
pi_9456161
van Bommel
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:06:37 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9456167
Tweede helft is niet om aan te zien.
Wat een doelloos gebrei.
Poef.....gone! ©golfer
pi_9456169
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:06 schreef Poepoog het volgende:
van Bommel
pi_9456194
Makaay erin voor v. Nistelrooy
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:09:00 #231
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9456205
Nog steeds 1-1?
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:09:06 #232
30961 Knaller
knalt er op los
pi_9456207
Makaay voor van Nistelrooij, nou Roy scoor er es eentje want het is een rotzooitje momenteel...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:09:22 #233
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9456216
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:08 schreef erikh het volgende:
Makaay erin voor v. Nistelrooy
MAKAAY
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:12:23 #234
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9456254
Nou nog 5 min en nog 1 - 1, echt een ruk 2e helft

van der Vaart

pi_9456259
v/d Vaart was bijna matchwinner
pi_9456271
Niet eens een kaart voor die tsjech?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2003 @ 22:17:08 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9456329
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Tjechië
Je vind het altijd wel fijn als een team waarin Galasek speelt scoort, toch?
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:20:13 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_9456389
Nou 1-1 in een thuiswedstrijd, we gaan duidelijk niet naar Portugal.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:20:49 #239
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9456396
onnodig puntverlies
pi_9456398
Shit 1-1!!!!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:21:32 #241
22259 Fogerty
slapende account
pi_9456409
Tsja. Jammer.
Hier hadden ze meer van moeten kunnen maken, lijkt me zo.
Hieperdepiep hoera!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2003 @ 22:21:38 #242
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9456410
Houllier is maf dat-ie niet vaker Baros laat spelen...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:21:46 #243
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9456411
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:20 schreef erikh het volgende:
Shit 1-1!!!!
iig bedankt voor je commentaar!
pi_9456416
oooow wat zijn ze weer

En terecht dat we niet naar portugal gaan !

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2003 @ 22:22:32 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9456423
Wel jammer. Dan maar gewoon winnen in Tsjechie.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:22:40 #246
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9456426
Spain will meet Holland in Portugal don't worry about that!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2003 @ 22:23:04 #247
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9456430
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:22 schreef Henk-E het volgende:
oooow wat zijn ze weer

En terecht dat we niet naar portugal gaan !

Wat een onzin...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:23:08 #248
30961 Knaller
knalt er op los
pi_9456432
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:20 schreef speknek het volgende:
Nou 1-1 in een thuiswedstrijd, we gaan duidelijk niet naar Portugal.
Tuurlijk wel...

Had al een gelijkspel voorspelt... jammer maar verder nog steeds eerste in de poule!!
En tegen Moldavië gewoon even het doelpuntsaldo opkrikken en nog niks aan de hand...

pi_9456435
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:21 schreef fotoloog het volgende:

[..]

iig bedankt voor je commentaar!

your welcome
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:23:51 #250
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_9456449
jammer jammer, 2e helft was niet best
pi_9456467
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat een onzin...

Hmmm mischien heb je wel gelijk , maar ben altijd zo na een wedstrijd die me teleurgesteld heeft
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:25:56 #252
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9456490
Nou..was weer leuk
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:27:11 #253
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9456510
Komop mensen beetje hoop blijven hebben jullie speelden goed alleen de 2de helft was minder jullie komen wel in Portugal zeker!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:27:23 #254
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_9456513
bah
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:27:39 #255
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_9456518
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:09 schreef deurmat het volgende:
1-1
pi_9456521
Gewoon Woensdag proberen te winnen van Moldavie en alles is weer goed.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:28:01 #257
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9456526
naja bekijk het positief mensen!!........we zijn nog ongeslagen!!!
en tsjechie was een taaie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')