Het is een miezerdjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Jessie nu over lotus dat hij het wel snapt dat Lotus gisteren wat wilde drinken, maar ze liep alweer lachend met een biertje zegt Jens,
Jens ff ook tim slecht praten, ik ben echt verbaasd over Jens, bi j andere deugd Jessie niet en als hij bij jessie is dan deugen de anderen niet
Ja, is een achterbaks manneke.quote:
Gisteren hadden Tim en Jens grote lol samen. Was niets meer te merken van een vijandige stemming. Het was juist gezellig.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Jessie nu over lotus dat hij het wel snapt dat Lotus gisteren wat wilde drinken, maar ze liep alweer lachend met een biertje zegt Jens,
Jens ff ook tim slecht praten, ik ben echt verbaasd over Jens, bi j andere deugd Jessie niet en als hij bij jessie is dan deugen de anderen niet
echt hè, die Jessie is 1x te veel van de commode gevallen (al dan niet express)quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Terwijl iedereen in bed ligt zijn wij iedere morgen aan het werk zegt Jeshij doet koffie malen en lullen en klagen en zeiken en noemt dat hard werken
Kijk, en dan praat hij nu zo over Tim.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gisteren hadden Tim en Jens grote lol samen. Was niets meer te merken van een vijandige stemming. Het was juist gezellig.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
echt hè, die Jessie is 1x te veel van de commode gevallen (al dan niet express)
Hij heeft een bloedhekel aan Tim. En speelt daarmee een kat en muis spel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn daar allemaal aan elkaar gewaagd Koos, de een doet niet voor de ander onderquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft een bloedhekel aan Tim. En speelt daarmee een kat en muis spel.
met je eens. AL vind ik die mylene tot nu toe meevallen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal aan elkaar gewaagd Koos, de een doet niet voor de ander onder
Stuk voor stuk nare mensen geen een uitgezonderd
Ik heb niet zo heel veel nog van haar gezien, maar wat ik zag vond ik niet positiefquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
met je eens. AL vind ik die mylene tot nu toe meevallen.
Dat ging over Lotusquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Jessie nu over Franny, dat ze niet goed is
Dat meisje is niet goed hoor, zegt Jessie
Ze zijn benieuwd hoelang Franny blijft als Tim weg is
Jens is echt een boefje. Ik mag hem wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:57 schreef Ranah het volgende:
ik denk dat jens heel heel slim is en eigenlijk niemand daar voor vol aanziet, ook jessie niet
hij speelt met hen allemaal als het hem zint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |