oh het was niet de bedoeling da je mee zou lezen etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Zeker wel, zij is echt 100 keer leuker dan 70 IC of 90 US bij elkaar jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Not at all, maar fora draaien vaak om bepaalde personen. Miauw is er daar 1 van.
We zijn allemaal anders. Ik ben te fel, jij bent te grof. Miauw is lief.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, zij is echt 100 keer leuker dan 70 IC of 90 US bij elkaar ja
Ik ben niet heel lief hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
We zijn allemaal anders. Ik ben te fel, jij bent te grof. Miauw is lief.
Mooi gezegd wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
We zijn allemaal anders. Ik ben te fel, jij bent te grof. Miauw is lief.
Ik zie dat, maar je bent vrij geduldig. Ik ga er vol in vaak. Ik ben verder best lief.quote:
Topnummerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zie dat, maar je bent vrij geduldig. Ik ga er vol in vaak. Ik ben verder best lief.
Online lezen mensen iets.
Je snapt wel wat ik bedoel
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:06 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat ik wil zeggen aloa is dat iedereen met een andere instelling hier post.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zie dat, maar je bent vrij geduldig. Ik ga er vol in vaak. Ik ben verder best lief.
Online lezen mensen iets.
Je snapt wel wat ik bedoel
Lieve band en jij heeft de mooiste donkere stem ooit, tragisch leven wel en ik ben gek op zijn gekke bekken trekkenquote:
500 jaar bajes?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:16 schreef UitStraling het volgende:
Voor 500 jaar aan bajes en dat is niet overdreven
[..]
Lieve band en jij heeft de mooiste donkere stem ooit, tragisch leven wel en ik ben gek op zijn gekke bekken trekken
Ooooh shit ik bedoelde deze met dat 500 jaar bajesquote:
Snap ik nog nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh shit ik bedoelde deze met dat 500 jaar bajes![]()
Soms ben ik een beetje dom.
Mooi en deprimerendquote:
Die doe je elke dag.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:25 schreef aloa het volgende:
ik doe deze nog een keer.
Schitterend nummer.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:25 schreef aloa het volgende:
Schitterend nummer.
Mooie versie zegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:25 schreef aloa het volgende:
Schitterend nummer.
Is mijn plaatje hoorquote:
draai je ook wel vaak deze.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:36 schreef lrishCassidy het volgende:
Dennis won deze avond TVOH, best een vreemd nummer voor een man.
Ow dat dacht ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Deze post ik echt zelden ^^
Okayquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat dacht je verkeerd.
Maar ik ben het wel eens met de tekst.
Niet met de Dennis-versie.
Heyquote:
Avond is nog jong!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:55 schreef lrishCassidy het volgende:
No true love feeling this evening. Geen samenhang
Je radar is stuk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:55 schreef lrishCassidy het volgende:
No true love feeling this evening. Geen samenhang
Ja en neequote:
Hmmmmmmm, kweetniet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:08 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik als vrouw zijnde. Ik zou niet single willen zijn.
Goede mannen zijn overal te vinden
Zou jij single willen zijn?quote:
Al die singles high age. Die willen alles, teveel.quote:
Wel lekker hoor, even ehm hergroeperen in je eentje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:09 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik kan het ook niet eerlijk gezegd. Ik ben in mijn leven zelden single geweest.
Ik heb er ook geen zin in ook
Hoeveel relaties heb je gehad dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, even ehm hergroeperen in je eentje.
3 serieuze.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hoeveel relaties heb je gehad dan?
Huh?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jouw relatie is een dream ^^
Of je bent zo'n zwakke zwaan-kleef-aan die zichzelf niet weet te redden?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:09 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik kan het ook niet eerlijk gezegd. Ik ben in mijn leven zelden single geweest.
Ik heb er ook geen zin in ook
Tja. Who knows.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je bent zo'n zwakke zwaan-kleef-aan die zichzelf niet weet te redden?
De Aarde ligt vol met dat soort vrouwen.
Misschien wel, ik ben nooit single geweest. Man flock around mequote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zou jij single willen zijn?
Ow ik denk wel dat jullie hier stiekem niewsgierig zijn naar een 22-jarige relatie die werkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat het iemand boeit behalve voor jezelf.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ow ik denk wel dat jullie hier stiekem niewsgierig zijn naar een 22-jarige relatie die werkt.
Nee dat is veel te persoonsgebonden johquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ow ik denk wel dat jullie hier stiekem niewsgierig zijn naar een 22-jarige relatie die werkt.
Bijna alles wat ik hier lees comes down to this, being happy in a relationship.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat is veel te persoonsgebonden joh![]()
En wat werkt voor jou, hoeft voor een ander niet te werken natuurlijk.
Maar blij dat het werkt!
Dat is een individueel pad met eigen obstakels en overwinningen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Bijna alles wat ik hier lees comes down to this, being happy in a relationship.
Maar mensen weten niet hoe.
Op je bolle bipsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ze is van spectrale klasse
Ooh, onaardse krachten (yeah)
Losgebarsten toen ze naar me lachte
Je kijkt terug in de tijd
Als je naar d'r kijkt
Ja ze is praktisch
Internagelaktisch
Sorry als ik overdrijf
Zelfs als ik naar boven kijk
Zelfs als ik ooit deadde ben
Dan weet je dat ik ergens ben
![]()
Misschien wel mijn lievelings uit Nederlandquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ze is van spectrale klasse
Ooh, onaardse krachten (yeah)
Losgebarsten toen ze naar me lachte
Je kijkt terug in de tijd
Als je naar d'r kijkt
Ja ze is praktisch
Internagelaktisch
Sorry als ik overdrijf
Zelfs als ik naar boven kijk
Zelfs als ik ooit deadde ben
Dan weet je dat ik ergens ben
![]()
Ja!quote:
Bluesquote:
Bij dit nummer moeten de lampen uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Blues![]()
Deze is zo fucking goed![]()
Zou net denken dat t m echt isquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Blues![]()
Deze is zo fucking goed![]()
quote:
Ik speel gitaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:26 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben ooit eerder enorm verliefd geweest op een gitarist.
Gitaren
En deze?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:26 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben ooit eerder enorm verliefd geweest op een gitarist.
Gitaren
Wat houdt dat in?quote:
Jij doet hetzelfde als ik. Lyricsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 03:04 schreef -Miauw- het volgende:
If the whole world was watching I'd still dance with you
Drive highways and byways to be there with you
Over and over the only truth
Everything comes back to you
Die ik mooi vindquote:Op zaterdag 23 februari 2019 03:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde als ik. Lyrics
quote:
Je had ook gewoon “ja” kunnen antwoorden.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 03:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis deze flauwe blije jaren 90 "euro" muziek wel een beetje![]()
Vriend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 03:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Vriend. Ik ben niet getrouwd.
Slaap zequote:
Anoukquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |