Ik hoopte op tieten, maar helaas het gaat over haar zadel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ahzo ja dan zaten we op dezelfde golflengte
Soooooow hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
OP mag overigens blijven staan. Leuk wijffie
@Der_Mannquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had geen zin om toppa te openen, dacht dat er wel een kaapbever op de loer zou liggen
Nu jij er bent durft niemand meer te posten. Jij hebt nogal een reputatie opgebouwd of nja een afschrikkende werking hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had geen zin om toppa te openen, dacht dat er wel een kaapbever op de loer zou liggen
Denk dat als er gekeken wordt naar de feiten dat die reputatie stevig overtrokken is, en dat het vooral een urban myth blijktquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu jij er bent durft niemand meer te posten. Jij hebt nogal een reputatie opgebouwd of nja een afschrikkende werking haha
Dan had ie t wel over een bos hout gehad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoopte op tieten, maar helaas het gaat over haar zadel.
Hoe is die haat dan zo ontstaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat als er gekeken wordt naar de feiten dat die reputatie stevig overtrokken is, en dat het vooral een urban myth blijkt
Ja of een spoiler, dat wist ik toen niet hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan had ie t wel over een bos hout gehad.
Ik was een reluser die plotseling blauw werd en dat werd natuurlijk gezien als hoogverraad hierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe is die haat dan zo ontstaan
Jij veroorzaakt per definitie weinig wrijving? Hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb seks gehad met vrouwen die geen kind hebben gehad, 1 kind, 2 kinderen, 3 kinderen, 4 niet maar ook met een vrouw met 5 kinderen en ik merkte er niks van![]()
5 kinderen ook maar ja het was best lief en verbazend strak of zo als ik dat mag zeggen en ze was nogal wild
Spoiler zit toch op de achterkant van een auto. Kon je t wel uit afleiden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja of een spoiler, dat wist ik toen niet he
ja of niet danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spoiler zit toch op de achterkant van een auto. Kon je t wel uit afleiden.
En toen deed je ook niet meer rellen en ging je stoer doen met je blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik was een reluser die plotseling blauw werd en dat werd natuurlijk gezien als hoogverraad hier
VK 2.0 is #GOALSquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toen deed je ook niet meer rellen en ging je stoer doen met je blauwe kleurtje
Dat is de kern van het verhaal, je veranderde volledig. Nu ben je weer een klein beetje normaal aan het doen en laat je zien dat het ook naast elkaar kan bestaan.
Ja maar een fok spoiler heeft ook niks met een auto te maken. Ga je voortaan luchthapper gebruiken voor je voorgevel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spoiler zit toch op de achterkant van een auto. Kon je t wel uit afleiden.
Vingertje stiekem erbijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij veroorzaakt per definitie weinig wrijving? Haha
Wie? Dat kind?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb seks gehad met vrouwen die geen kind hebben gehad, 1 kind, 2 kinderen, 3 kinderen, 4 niet maar ook met een vrouw met 5 kinderen en ik merkte er niks van![]()
5 kinderen ook maar ja het was best lief en verbazend strak of zo als ik dat mag zeggen en ze was nogal wild
Patch niet te ver door want dan eindig je net als Azpi, niet meer weten welke act nog leuk is en dan maar wat blijven ronddobberen.quote:
Rtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toen deed je ook niet meer rellen en ging je stoer doen met je blauwe kleurtje
Dat is de kern van het verhaal, je veranderde volledig. Nu ben je weer een klein beetje normaal aan het doen en laat je zien dat het ook naast elkaar kan bestaan.
Wat denk je dat zijn beste versie was?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Patch niet te ver door want dan eindig je net als Azpi, niet meer weten welke act nog leuk is en dan maar wat blijven ronddobberen.
Verschrikkelijk die actsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Patch niet te ver door want dan eindig je net als Azpi, niet meer weten welke act nog leuk is en dan maar wat blijven ronddobberen.
Wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon jezelf met de volledige vuist aftrekken in die natte doos toch
Vind die act met chloro behoorlijk cringe andersquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:13 schreef Solotov het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die acts
Heb jij gelukkig niet
Azpi 1.22quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat denk je dat zijn beste versie was?
Welke is datquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Vind die act met chloro behoorlijk cringe anders
Welke act?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Vind die act met chloro behoorlijk cringe anders
Beetje vullen is wel lekker maar dit tja alleen als ze het vraagt of zo denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GEWOON JEZELF MET DE VOLLEDIGE VUIST AFTREKKEN IN DIE NATTE DOOS TOCH
Stop dan gelijk je hoofd erin en trek je afquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GEWOON JEZELF MET DE VOLLEDIGE VUIST AFTREKKEN IN DIE NATTE DOOS TOCH
Ik vind die echo altijd zo vervelendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stop dan gelijk je hoofd erin en trek je af
Hog tijd dat seks gewoon weer een beetje leuk en geil wordtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stop dan gelijk je hoofd erin en trek je af
Iedere act was en is leukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het woord spoiler heeft toch meer mogelijke betekenissen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar een fok spoiler heeft ook niks met een auto te maken. Ga je voortaan luchthapper gebruiken voor je voorgevel?
Als seks leuk is doe je het echt verkeerd hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hog tijd dat seks gewoon weer een beetje leuk en geil wordt
Geen idee, maar volgens mij begon dat bij 2.0quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Was dat de laatste versie voordat hij een DBS-pijpslet werd?
echt hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou oke, dan laten we het hier bijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het woord spoiler heeft toch meer mogelijke betekenissen.
Tot nu toe 10-1 in de weekend league vriendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij begon dat bij 2.0
Is dit een Azpi citaat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als seks leuk is doe je het echt verkeerd hoor
Pijnlijk, vernederend, ruikend, schaamtevol en onprettig dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als seks leuk is doe je het echt verkeerd hoor
Dat klinkt goed, maar is dat het ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tot nu toe 10-1 in de weekend league vriend
Had liever niet verloren geloof het of nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, maar is dat het ook?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou oke, dan laten we het hier bij
Erm, Fifa spelen en zondag moet ik glowgolfenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Met je kleine varkensoogjes takjes proberen te ontwijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Erm, Fifa spelen en zondag moet ik glowgolfen
Morgen misschien rondje in het bos
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je kleine varkensoogjes takjes proberen te ontwijken.
Verschrikkelijk iddquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je kleine varkensoogjes takjes proberen te ontwijken.
Ik moet het rustig aan doen. Heb een soort hielspoor opgelopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Oeiquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik moet het rustig aan doen. Heb een soort hielspoor opgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |