En de Tim haters zijn ook allemaal bang voor hem.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het waren allemaal bloedhonden de bewoners.....nog voor de familie weg was zou hij buiten Jessie in elkaar slaan want hij had jaren op hoog niveau gebokst......
Ik vind het allebei rare mensen maar de 1 niks beter dan de ander. Franny is net zo erg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Snap je het echt niet? Je vindt Tim een prettig mooi mens?
Hij heeft dit allemaal zelf over zichzelf uitgeroepen en heeft eigenlijk nog mazzel dat het zo netjes gebracht is
Ja janken werkt dus nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:47 schreef Sofia2019 het volgende:
Op het moment dat de zielige kaart spelen ( huilen) geen effect heeft zal Tim iets anders bedenken. Of boos worden of manipuleren met iets. Tijd voor stap 2.
Franny is ook een rare, maar ik denk dat daar ook heeeeel veel invloed van Tim bij zit (en van Mike en Lotus).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind het allebei rare mensen maar de 1 niks beter dan de ander. Franny is net zo erg.
Oh ja dat vergat ik nog even......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de Tim haters zijn ook allemaal bang voor hem.
Ik hoorde daarnet 10 minuten geleden of zo Shelley tegen Jens roepen dat ze gingen kokenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie heeft er gekookt heute
en wat is het geworden
Shelley en Jens moeten nog gaan koken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie heeft er gekookt heute
en wat is het geworden
ow..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoorde daarnet 10 minuten geleden of zo Shelley tegen Jens roepen dat ze gingen koken
Pizza maarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Shelley en Jens moeten nog gaan koken.
Ze hebben toch ook haar aangepakt met wat ze fout doet.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind het allebei rare mensen maar de 1 niks beter dan de ander. Franny is net zo erg.
Oh dat mag hoor. Iedereen interpreteert anders. Ik zie een dame die net zoveel gebruik maakt van hem als hij van haar. Als zij zich gekwetst voelt door iets doet ze even zielig tegen hem en hij mag het gaan oplossen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Franny is ook een rare, maar ik denk dat daar ook heeeeel veel invloed van Tim bij zit (en van Mike en Lotus).
Ik denk niet dat zij een slecht inborst heeft van uit zichzelf. Wel enorm beïnvloedbaar
Ja. Shelley he.quote:
Verrassendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:51 schreef Ranah het volgende:
[..]
jens riep al eerder maar toen was ze net het gesprek met franny begonnen
En bier.quote:
Jeaeaahhhhhhhquote:
Nee dat werd gezegd hier, ze was aan het fluisteren met Shellyquote:
Cos gelulquote:
Klopt wel ze gaf vanmorgen een insinuerende opmerking daar over, naar ik meen Franny. Net voor een SLquote:
Welneequote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt wel ze gaf vanmorgen een insinuerende opmerking daar over, naar ik meen Franny. Net voor een SL
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt wel ze gaf vanmorgen een insinuerende opmerking daar over, naar ik meen Franny. Net voor een SL
nee hoor, ze fluisterde en shelly riep echt waar???????quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Edit: Het was dus Shelley zie ik net
En dat zegt ze aan Shelley van wie ze denk dat die er uit ligt aankomende stemming??quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Edit: Het was dus Shelley zie ik net
Boos Gelukkig Kwaad Ongesteld Wakkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:54 schreef danaqui het volgende:
[..]Ze zei tegen Sjellie " misschien ben ik ook nog....." toen SW
Dat gaan we zien als ze los van Tim is. Valt ze dan door de mand? Ik ben het met je eens dat ze zich een identiteit heeft aangemeten die niet bij haar hoort als haar familie zegt dat ze thuis heel anders is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh dat mag hoor. Iedereen interpreteert anders. Ik zie een dame die net zoveel gebruik maakt van hem als hij van haar. Als zij zich gekwetst voelt door iets doet ze even zielig tegen hem en hij mag het gaan oplossen.
Beïnvloedbaar zie ik totaal niet. Meer iemand die een rol speelt, van het zielige meisje die beschermt moet worden.
Dat kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:54 schreef danaqui het volgende:
[..]Ze zei tegen Sjellie " misschien ben ik ook nog....." toen SW
Ik zou niet weten waarom ze perse los van Tim moet als ze gek op elkaar zijn. Rustiger aan doen prima maar dat uit elkaar willen halen snap ik nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat gaan we zien als ze los van Tim is. Valt ze dan door de mand? Ik ben het met je eens dat ze zich een identiteit heeft aangemeten die niet bij haar hoort als haar familie zegt dat ze thuis heel anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |