Ow, is dat werk of plezier. Goeie trip.quote:
Zet je maar schrap voor de prijzen daar. Misschien is er ook wel iets bij Intertoys of zo te vinden. Heel veel roze daarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:39 schreef Myraela het volgende:
Poetskist voor m'n nichtje ontvangen. Maar echt een baggerding, binnenbakje al helemaal vervormd.Dus nu morgen maar snel naar een ruiterwinkel.
HF soepenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow, is dat werk of plezier. Goeie trip.
Kayotic had een perfect soeprecept.
HF heeft het nu ook: https://www.hellofresh.nl(...)c5b1ae08b51d6f1e54f2
Goeie geuren uit de oven.
Buhquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:39 schreef Myraela het volgende:
Poetskist voor m'n nichtje ontvangen. Maar echt een baggerding, binnenbakje al helemaal vervormd.Dus nu morgen maar snel naar een ruiterwinkel.
Prijzen die ik online zie vallen wel mee, eigenlijk. Maar nooit geweest, dus hopelijk hebben ze in de winkel ook veel liggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Zet je maar schrap voor de prijzen daar. Misschien is er ook wel iets bij Intertoys of zo te vinden. Heel veel roze daar
Ben er 1x geweest voor een vriendin, was een bepaalde borstel, schrok me kapot, geloof 35 euroquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prijzen die ik online zie vallen wel mee, eigenlijk. Maar nooit geweest, dus hopelijk hebben ze in de winkel ook veel liggen.
Maar dan zoek je waarschijnlijk ook wel een andere kwaliteit dan voor een meisje van 7.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben er 1x geweest voor een vriendin, was een bepaalde borstel, schrok me kapot, geloof 35 euro
Sowieso zure bierenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:51 schreef minilot het volgende:
Zure lambiekbieren![]()
We krijgen na de kaasfondues de toetjes niet meer op!#meetingrepetitie
Ja, dit was wel een wedstrijdruiter. En ik hoefde 'm alleen maar op te halen, geld kreeg ik terug. Maar het idee om daar even een "zomaar' cadeautje voor haar te kopen liet is snel varenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan zoek je waarschijnlijk ook wel een andere kwaliteit dan voor een meisje van 7.Wat ik nu zie gaan de basic borstels tussen de 2 en 6 euro, en dan een box van 15 euro erbij en dan kan ik voor 30 euro wel een tof setje maken.
Harry's Horse oid dus maar?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dit, nuquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:51 schreef minilot het volgende:
Zure lambiekbieren![]()
We krijgen na de kaasfondues de toetjes niet meer op!#meetingrepetitie
Ja idd, ernstig ranzigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerste hit op Google als je zoekt op vette bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |