Ja heb een laptop, en heel soms doe ik het dus idd op deze manier. Maar die vind ik zo omslachtig.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:02 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Heb je niet een laptop of pc? Die gooi je met hdmi aan je tv en je externe hd aan die computer en voor je het weet kijk je twilight met een roseetje in je handen.
Dat zou top zijn! Schijf inbouwen enzo ga ik niet doen (ben niet zo technisch). Zoals ik al zei wil ik gewoon mijn externe harde schijf eraan sluiten dmv usb verbinding en dan iso en mkv bestanden afspelen (met ondertiteling).quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:01 schreef hydrah het volgende:
Ik heb boven op zolder nog wel een mede8er en/of een ac-Ryan liggen. Zal ze morgen even uit het stof halen en testen. Beide zijn met sata-schijf in te bouwen en/of via usb externe mediadrager.
Voor de verzendkosten mag je ze hebben.
Even gekeken en het zijn twee ac-ryans een hd-mini2 en een playon hd. De mini is nieuwer, betere SOC maar kan intern geen hardeschijf bevestigd worden. De playon-hd1 heeft wel ruimte voor een harde schijf en heeft coaxiaal-uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:01 schreef hydrah het volgende:
Ik heb boven op zolder nog wel een mede8er en/of een ac-Ryan liggen. Zal ze morgen even uit het stof halen en testen. Beide zijn met sata-schijf in te bouwen en/of via usb externe mediadrager.
Voor de verzendkosten mag je ze hebben.
Jij hebt er duidelijk meer verstand van dan dat ik heb, want ik heb geen idee want je bedoeld met SOC en coaxiaal uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:12 schreef hydrah het volgende:
[..]
Even gekeken en het zijn twee ac-ryans een hd-mini2 en een playon hd. De mini is nieuwer, betere SOC maar kan intern geen hardeschijf bevestigd worden. De playon-hd1 heeft wel ruimte voor een harde schijf en heeft coaxiaal-uit.
Laat maar weten.
Ik zou de hd-mini2 nemen. Is sneller, nieuwer, en recht toe recht aan. Is met afstandsbediening (inclusief nieuwe batterijen want ik moest hem toch testen) en stroomadapter. Helemaal compleet, eventueel met 16gb usb-stick. Heb je ook een hdmi-kabel nodig voor naar de tv?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk meer verstand van dan dat ik heb, want ik heb geen idee want je bedoeld met SOC en coaxiaal uit.
Welke zou je aanraden voor mijn doeleinden? En zijn ze beide met afstandsbediening? Gewoon aansluiten op de tv met hdmi neem ik aan?
Oké, dan zou ik die graag overnemen tegen verzendkosten! Ik ga even kijken of ik nog een hdmi kabel heb liggen en anders laat ik iemand wel even naar de action gaan voor me (ongeluk gehad, nog niet erg mobiel). Usb stick zou wel handig zijn misschien, schijf staat voor 945 gb vol, dus die zal trager zijn dan wanneer ik een film op zo'n stick kopieer en dan via die stick afspeel gok ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:43 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik zou de hd-mini2 nemen. Is sneller, nieuwer, en recht toe recht aan. Is met afstandsbediening (inclusief nieuwe batterijen want ik moest hem toch testen) en stroomadapter. Helemaal compleet, eventueel met 16gb usb-stick. Heb je ook een hdmi-kabel nodig voor naar de tv?
Pm mij het adres maar.
dat!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:46 schreef Ill-Skillz het volgende:
Bosje bloemen voor hydrah, lijkt wel FHF maar dan gewoon in V&A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |