Die komt straks thuis, ziet dat je met een ander ligt te rollebollen en vertrekt weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef Amarantha het volgende:
En Kuroi ook niet meer als ze nog terugkomt.
Je hebt iets van horren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Gaat nog wel een dingetje worden met ramen en deuren in de zomer maar dat zie ik dan wel weer.Vooral een kitten.. Die glippen je overal tussendoor.
Kan je een kitten een binnen of buitenkat maken of is dat al min of meer geprogrammeerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet dat de kat buiten loopt als ze nog heel jong is en in de winter vind ik het niet nodig.
Je kan van weinig dingen zeker zijn in het leven, maar dat dat niet gaat gebeuren is wel zeker.quote:
@Solotov, gaat dit ook over jou?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die komt straks thuis, ziet dat je met een ander ligt te rollebollen en vertrekt weer.
Ja ideaal. Meteen geen last meer van muggen. Twee vliegen in een klap.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is ook nog een optie, moet even kijken tegen die tijd.
Je kan er wel aardig een binnenkat van maken als je wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je een kitten een binnen of buitenkat maken of is dat al min of meer geprogrammeerd?
Nee kan gewoon.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je een kitten een binnen of buitenkat maken of is dat al min of meer geprogrammeerd?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan van weinig dingen zeker zijn in het leven, maar dat dat niet gaat gebeuren is wel zeker.
Twee muggen eerderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ideaal. Meteen geen last meer van muggen. Twee vliegen in een klap.
Hadden we 4 jaar terug in mijn vorige huis ook om Kuroi binnen te houden toen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ideaal. Meteen geen last meer van muggen. Twee vliegen in een klap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |