ik verwacht pics!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, en nu even heerlijk,uitgebreid, schijten in de baas zijn tijd
Mag ik de nieuwe tubboi zijn zonder een ban te krijgen ?quote:
Hmmmm lekker ranzigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mag ik de nieuwe tubboi zijn zonder een ban te krijgen ?
Smeer ik me eiguh ff goed in
Haha, ja daar is nu ook een gifje van die het internet over gaat. Echt slechte reclame.quote:
quote:
Dit heb je verzonnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef xcachet het volgende:
Ik reed eind december in een dikke audi A6 uit 2018. Die is wel echt briljant in remmen bij gevaar hoor. Die detecteerde zelfs een hert langs de weg voordat we het überhaupt zagen.
Gvdquote:
die dingen zijn zwaar jonge. Oefffquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
geen enkele poging om te stoppen
die Mitsubishi (?) die nog net even een tikje geeft
Wel toffe poppen trouwens
Moet gewoon kunnen joh, beetje pech hoort erbij in het leven hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
geen enkele poging om te stoppen
die Mitsubishi (?) die nog net even een tikje geeft
Wel toffe poppen trouwens
Zo voel ik mij ook vaak. Jammer dat ik geen tienermeisje kut hebquote:
Niets mis meequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ja daar is nu ook een gifje van die het internet over gaat. Echt slechte reclame.
is wel zo spannendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen joh, beetje pech hoort erbij in het leven haha
Dat zeker. Dus moeten er ook betere remmen op.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die dingen zijn zwaar jonge. Oefff
maar heb je een tienerjongens piemeltje?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo voel ik mij ook vaak. Jammer dat ik geen tienermeisje kut heb
Die arme cyborgsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets mis mee
De feedback van BMW was dat de auto zag dat het een robot was haha
Nee, zoals ik vaker heb vermeld is mijn penis groter dan gemiddeld en heb ik echt niets te klagen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar heb je een tienerjongens piemeltje?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:31 schreef Solotov het volgende:
Ik ben zelf van Joodse afkomst en mij doet het gewoon pijn om te lezen...
quote:
Het poepen wel maar de foto niet, was te zenuwachtig waardoor is snoeihard en loeisnel een kwakje dumpte.quote:
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As ifquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets mis mee
De feedback van BMW was dat de auto zag dat het een robot was haha
he verdommequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het poepen wel maar de foto niet, was te zenuwachtig waardoor is snoeihard en loeisnel een kwakje dumpte.
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:11 schreef Catkiller het volgende:
cachet heeft Noel een kraagloze piemel
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoorNou okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Mag je idd gelukkig mee zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zoals ik vaker heb vermeld is mijn penis groter dan gemiddeld en heb ik echt niets te klagen.
Zou je niet verwachten met alle ervaring die jij hebt op dat gebied.quote:
Ben ik. Ben jij ook tevreden over je gereedschap? ik vraag dit voor mijzelf.quote:
Heeft niks met ervaring te maken maar met bewoording.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten met alle ervaring die jij hebt op dat gebied.
Niet echt neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik. Ben jij ook tevreden over je gereedschap? ik vraag dit voor mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |