abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185292953
Heftig zeg, NJ. En lastig zeg.

Hier was T van de week ziek, en nu O. Vannacht 3x alles er uitgespuugd, en diarree. Zo langzamerhand loop ik op m’n tandvlees, ik kan me de laatste redelijke nacht niet meer herinneren. Maar goed, morgen lekker op vakantie, dan komt vast alles goed.

Het goede nieuws is dat O na de pasen een plek op een kdv heeft. Zo fijn, dan kan ik ook weer eens wat anders zijn dan alleen maar mama.
  donderdag 28 februari 2019 @ 09:58:28 #102
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185293067
Sterkte daar, Jagar! En een fijne vakantie toegewenst. Waar gaan jullie naartoe? *O* voor een plekje op het KDV. Hier heb ik ook de keuze gemaakt om I. per 1 maart in te schrijven zodat ik 6 uur per week even voor mezelf heb. Vind het erg spannend maar lijkt me ook goed (en nodig) om te doen. En dan roept m'n moeder dat ik de verantwoordelijkheid moet gaan nemen want wij hebben voor een kind gekozen en dan ook nog mopperen en wat tijd voor jezelf willen? Kssst :{w.
pi_185293103
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:58 schreef Helsinki het volgende:
Sterkte daar, Jagar! En een fijne vakantie toegewenst. Waar gaan jullie naartoe? *O* voor een plekje op het KDV. Hier heb ik ook de keuze gemaakt om I. per 1 maart in te schrijven zodat ik 6 uur per week even voor mezelf heb. Vind het erg spannend maar lijkt me ook goed (en nodig) om te doen. En dan roept m'n moeder dat ik de verantwoordelijkheid moet gaan nemen want wij hebben voor een kind gekozen en dan ook nog mopperen en wat tijd voor jezelf willen? Kssst :{w.
naar centerparcs in zeeland. Niet zo bijzonder, wel lekker gewoon even eruit. Onze eerste echte vakantie in 2 jaar tijd...
  donderdag 28 februari 2019 @ 10:27:28 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185293433
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 10:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

naar centerparcs in zeeland. Niet zo bijzonder, wel lekker gewoon even eruit. Onze eerste echte vakantie in 2 jaar tijd...
Daar waren wij twee weken geleden. Heel fijn, maar het huisje was wel echt heel erg gehorig door die open wenteltrappen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185293590
Wat heftig @NicolasJoy, een kind geeft gewoon echt heel veel druk op je relatie, helemaal als de start niet zo gaat als het zou moeten. Is het niet mogelijk om even een paar dagen de zon op te zoeken? Ik vond mijn vriend ook meteen weer een stuk leuker toen we even afstand namen van al het werk thuis. En zon en warmte O+

@Takkie88 : Als vlucht buddy hoef je niet zoveel te doen, alleen de hond inchecken en dan weer ophalen bij de bagageband. De rest word allemaal geregeld door het asiel. En wat goed van de update! Hier wilt Bikkel ook graag zitten maar zwabbert nog alle kanten op.

@Peacefull: Als ik bij Bikkel aankom met een bordje met eten stopt hij van alles in zijn mond:mijn vingers, het bord, zijn slabber. Alles eigenlijk behalve het eten, 80% veegt hij binnen een minuut van zijn playtray. Sowieso is het zo bewegelijk dat ook het geven van zijn vitaminedruppels een soort wipe-out parcours is. Ik moet dan met een lepeltje vloeistof trappelende benen en maaiende armen ontwijken en dan proberen te deponeren in een bewegende mond die van links naar rechts beweegt.
Ik maak me er verder ook totaal geen zorgen om, je hoort wel eens dat baby's er echt aan toe zijn aan vast voedsel maar dat idee heb ik bij Bikkel totaal nog niet. Ik vind het alleen zonde van alle groente en fruit maar ik weet dat het erbij hoort. Ik ga er vanuit dat hij rond de 9 maanden wel wat beter eet en de komende 2 maanden alleen is om te oefenen.

@Jagärtrut : Fijn zeg! Eerst zou het mij wel heel fijn lijken om fulltime huismoeder te zijn maar ik merk ookdat de muren op me afkomen. Gelukkig begint hier de drukte weer en gaat Bikkel vanaf april iig 1 dag per week naar het KDV. Wat voor werk ga je dan doen? Wij zijn een paar maanden geleden naar die Center Parcs geweest. Vooral het zwembad is heel leuk.De rondvaart vonden we niet zoveel aan.

@Helsinki, herkenbaar, gewoon even een paar uur voor jezelf. Ik was al maanden niet naar de kapper geweest omdat ik altijd de kleine maar bij me had. Of gewoon al een paar uurtjes bij kunnen slapen lijkt me al hemels :') .

Hier ben ik me klaar aan het maken voor een rondleiding van een KDV die bij ons op het bedrijf komen. Dus straks huppelen er een een stuk of 20 kindjes rond. Nu nog even wat energie proberen te vinden na een absolute prutnacht. We hebben het naar bed brengen van Bikkel s'avonds nu helemaal onder controle, maar het weer om de 2,5 uur wakker worden is nog steeds niet prettig.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_185294235
Nj wat vervelend dat je relatie zo stroef loopt. Hopenlijk met wat meer tijd voor elkaar dat het gauw beter gaat.
En beterschap voor spookje!

Jagar fijne vakantie alvast! En fijn van het plekje op het kdv, even tijd voor jezelf!

Ik zorg vandaag nog voor alles in huis en vanaf morgen heb ik 4 dagen voor mijzelf. Toch wel handig zon man die carnaval niet leuk vind :+

En ik voel me bijna bezwaard om het volgende te typen omdat ik hier veel gebroken nachten lees..
Maar wij brachten gister als test de jongens om 7 uur met een fles op naar bed, en ik heb ze vanmorgen om 7 uur weer wakker moeten maken om de dag te starten :o ik was ook echt in de war van mijn wekker want ik had eigenlijk wel een nachtvoeding verwacht maar niet dus.
Ze zijn morgen 4 maanden...

best leuk op je buik aldus V.incent

lekker veel sop in bad bij oma, J.eremy is er gek op!
  donderdag 28 februari 2019 @ 11:55:57 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185294735
Wow Aapie, da's toch een keurige nacht!

En ik voel me ook bezwaard hoor, als ik dan typ dat prul om 19 uur naar bed ging en om middernacht en om 5:15 kwam... maar positieve verhalen mogen ook gedeeld worden. Bovendien heeft iedereen z'n eigen issues. Hier gaan de nachten best redelijk dus, maar zijn we nog steeds aan het kloten met de (borst)voeding en slaapt prul overdag eigenlijk nog steeds alleen maar boven op ons. En ze groeit ook nog steeds niet echt fantastisch -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185294791
Heftig NJ :{ alleen bekoeld of ook irritaties verder?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel zieken, beterschap! :*

Hier heb ik een zieke S. van school moeten halen en T. had een poepexplosie net toen de vpk van het CB binnenliep en ik bedenk me net dat ik nog niks gegeten heb en God ik mis m’n bed :') vuurdoop hoor :O
  donderdag 28 februari 2019 @ 15:00:59 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185298202
Beterschap en sterkte voor zieke kindjes, hongerige en vermoeide mama's, wiebelige relaties en slapeloze nachten :*

Manlief is met prul gaan wegen en ze is 245 gram gegroeid in een week. Ze is van p2 naar p15 inmiddels :D Zo trots op mijn meisje!
pi_185298712
Nou, Spookje blijft slecht in orde.. Nog steeds koortsig, spugen en aan de race. Er gaat nu 80-100 cc per fles naar binnen (waar ze normaal na 205 cc boos is dat hij op is) en voor m'n gevoel komt er wél 200 cc direct uitlopen. De wasmachine weet niet wat 'm overkomt :9 Maar ook de bank, trap, commode.. Overal waterdunne diarree. Nog wel altijd zo nu en dan een lachje, dus we komen nog wel vooruit.

Verder tussen ons.. inderdaad wel heftig om het zo te voelen. Tegelijkertijd wel heel reëel dat het inderdaad waarschijnlijk wel aan het hele gebeuren rondom de zwangerschap en bevallig en het veranderd leven ligt.. Maar goed, dat neemt niet weg dat we natuurlijk wel missen hoe het was. We leven nu samen, maar daar is alles mee gezegd. Er is momenteel geen intimiteit, geen liefde, geen warm gevoel van binnen om het maar even cliché uit te drukken. Heb het de laatste weken wel heel erg geprobeerd om de vonk een beetje terug te krijgen, maar krijg dan niet echt reactie. Wijt dat maar aan de vermoeidheid enzo, maar af en toe een beetje lieve woordjes, een kus of knuffelen heb je eigenlijk wel nodig om te voelen wat je voor elkaar bent.

@Wolken
Helaas geen enkel vooruitzicht nog op vakantie ook. Ook op het werk (waar we allebei werkzaam zijn, want ja, ondernemers/eigen zaak) loopt het allemaal niet vanzelf. Veel zieken de laatste tijd i.c.m. wisselingen in personeel maakt dat we hopelijk van de zomer weer wat vrij kunnen zijn, maar zelfs dat staat op losse schroeven.

@krijgerrtje
SPOILER
We gaan geen drastische beslissingen nemen, maar je hoopt gewoon dat er na een jaar 'ellende' qua relatie er op een gegeven moment toch weer betere tijden zouden moeten komen.
  donderdag 28 februari 2019 @ 15:35:42 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_185298870
NJ, even een tip als lurker: dit soort dingen gaan echt zelden vanzelf over. Het enige advies wat ik je kan geven is om daar zo snel mogelijk hulp bij te vragen, zodat jullie in elk geval weer in contact komen met elkaar. Want de allergrootste doodssteek voor een relatie is het probleem negeren. Dat staat gelijk aan opgeven.
En het is zeker geen schande om hulp te zoeken. Helaas is het wel vaak taboe, maar dat zou het niet moeten zijn. Veel sterkte :*
disclaimer
  Moderator/colorchick donderdag 28 februari 2019 @ 15:40:33 #112
382129 crew  Donna
pi_185298949
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:00 schreef Tink89 het volgende:
Beterschap en sterkte voor zieke kindjes, hongerige en vermoeide mama's, wiebelige relaties en slapeloze nachten :*

Manlief is met prul gaan wegen en ze is 245 gram gegroeid in een week. Ze is van p2 naar p15 inmiddels :D Zo trots op mijn meisje!
*O* *O* *O*
Super dat gaat goed!
pi_185299002
Beterschap aan alle zieken... En aan de relatietroubles ;( NJ heel heftig en hoop echt dat je er met je vriendin goed kan over praten om zoveel mogelijk naar elkaar toe te gaan werken. Of idd.. met enige hulp eventueel. Sterkte :*

Aapie waw wat heerlijk !! Hier 1x gehad dat ie van 21u30 tot 7u geslapen heeft na de voeding van 19u.. Hij wou toen écht niet slapen en deed 2u aan een stuk huilen.. Toen ie om 21u30 eindelijk - op mij - in slaap was gevallen kregen we het over ons hart niet om hem een uurtje later weer wakker te 'moeten' maken voor zijn nachtvoeding :@ En blijkbaar had hij vooral veel slaap nodig want hij meldde zich pas de volgende ochtend weer om 7u. Sindsdien niet meer geprobeerd; we geven hem nog steeds de avond/nachtvoeding om 22u a 22u30.. Gisteren had ie 120 gedronken dus we houden hem er toch nog gewoon in... Ook omdat hij nu overdag vooral minder drinkt durf ik hem vooralsnog niet te schrappen.. Maar misschien moeten we dat wel gewoon doen..? Dat ie overdag wat meer dorst/honger heeft? Ik weet het niet.. Het grappige is dat afgelopen dinsdag op KDV zij zeiden dat ie goed had gedronken; 40 over en 50 over terwijl dat in ons ogen 'slecht' drinken is :') Maar omdat we zo gewend waren dat hij alles opdronk is dit even heel erg wennen. Ah verder is ie nog steeds de blije goeierd zoals we hem altijd kennen O+

Oh en centerparcs is toch heeeeerlijk qua vakantie met baby :D Ik verlang ook écht naar onze centerparcs vakantie eind mei :+ :D

Helsinki lekker schijt hebben hoor.. Groot gelijk om even aan jezelf te denken. Ik breng Tijn hier ook af en toe naar oma op mijn vrije dagen als ik even iets voor mezelf wil doen; maar hier krijg ik ook veel begrip voor en ze zegt dat ik dat vaker moet doen (keertje lunchen met vrienden of wat dan ook; zonder baby); dus heel fijn dat ze zoveel begrip heeft verder O+

Hier is vandaag slapen duidelijk ook echt voor baby's; wat Tijn niet is :{w Vanmorgen een half uurtje en net 45minuten en nu ligt ie lekker vrolijk te lachen en te spelen op zijn kleed (en stiekem veel te lachen naar de mama die op de stoel zit te kijken naar meneertje koekepeertje)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_185305018
@Stormqueen
Ik ben zo bang dat als ik nu de beerput open trek dat er niet zo zeer allerlei oud zeer of problemen omhoog komen, maar dat we meer zoiets zouden hebben á 'Okay, het gevoel is er (nu) niet meer, maar we kunnen er ook niets aan veranderen' en wat gebeurt er dan.. Dus ja, misschien dan toch met hulp ofzo, maar ik zie momenteel echt even niet meer in hoe het contact meer geopend kan worden.. 't is in elk geval niet dat ik niets probeer. Kom steeds aan met cadeautjes, dagje weg, 's avonds het e.e.a. regelen, maar het lijkt allemaal niet aan te komen ofzo..

@PriemGirl
Heeft Tijn nog een beetje geslapen vanmiddag? :9

--

Hier vooralsnog 300 cc melk/water naar binnen. Schiet niet echt op. Vrees dat de opvang haar morgen niet zal willen hebben én wij haar ook liever bij onszelf hebben. Wordt puzzelen qua werk. :X
  donderdag 28 februari 2019 @ 20:47:06 #115
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185305620
NJ, wat rot. Zou het helpen als jullie eerst eens los van elkaar met iemand gaan praten? In plaats van meteen samen? Dat kan al een hoop schelen zonder dat je meteen de confrontatie aan hoeft gaan ofzo, of alles bij je partner op tafel moet leggen...

Prul werd vanaf geëntertaind door opa en oma en dat heb ik geweten. Doodmoe en hyper kind toen ik thuiskwam. Ze missen de vermoeidheidssignalen altijd en zeggen dan dingen als 'ach, wat is ze gezellig druk '. Dat is ook wel zo, maar da's niet omdat ze dat zo fijn vindt ofzo, wel omdat ze een uur geleden eigenlijk wat hulp nodig had bij in slaap vallen... ze komt vervolgens echt niet meer in slaap en dan is het dus een uur wiegen met een fles omdat aan de borst drinken niet meer lukt als ze zo moe is.
Toen ik thuiskwam was ze al uren wakker... -O- maar aan de andere kant is het zo lief dat m'n schoonouders komen helpen dat ik geen commentaar wil leveren.
  donderdag 28 februari 2019 @ 20:59:31 #116
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_185306056
@:Tink89 wat ik meestal doe bij mijn schoonouders is een duidelijk instructies geven. Met een maximale wakkertijd. Geef dus aan dat ze na die bepaalde tijd op bed gelegd moeten worden. Dat werkte hier heel goed en het klopt ook gewoon.

@:NicolasJoy Even uit perspectief van mij; ik vond het eerste jaar als moeder f*cking heftig. Ik dacht echt dagelijks; ‘laat me éven vijf min zitten ajb’ Ik was continu met haar in de weer. Ik vond het eerste jaar m’n man oprecht minder interessant, ook omdat er genoeg frustraties over en weer waren. Dat betekende niet dat de liefde weg was, maar gewoon omdat ik het écht allemaal teveel vond. Lief dat je je best blijft doen, ondanks dat wat je voelt. Goed om aan de bel te trekken, maar neem vooral in de eerste paar jaar met kind geen drastische beslissingen.

Verder hoi! Hier gaat t ‘op zich’ goed. Daan is overdag super vrolijk, eet goed, drinkt in totaal veel te veel(als t cb dat hoort :') ) maar blijft wakker worden ‘s nachts. Gelukkig blijft het beperkt tot 1 fles ‘s nachts, maar niets lijkt zijn maag extra te vullen dat hij door kan gaan slapen. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het geen honger is, maar hij drinkt wel en gaat dan wel weer slapen dus we laten het maar zo..

Het cb zei ooit tegen me; ja waarschijnlijk heeft hij geen honger en hoef je er alleen maar naast te gaan zitten. Joe, ga jij hier lekker naast zn bed zitten dan. De snelste manier om te gaan slapen is een fles dus hij krijgt een fles.

Heb een verwijzing van t cb naar een kinderuroloog gekregen, z’n balletjes zijn ‘zoek’ ;( Arme jongen, misschien heeft ie daar wel last van..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_185309604
Eens met SQ trouwens, in die drie jaar uiteindelijk zelf ook onder behandeling van een psych geweest en dat heeft onze relatie uiteindelijk echt enorm geholpen. In onze situatie was ‘t ook vooral lastig omdat ik zelf fulltime (onbetaald) stage liep en afstudeerde, en da’s al stressvol genoeg laat staan met een driftige dreumes, een vent die ook fulltime werkt en een huis kopen :') hoop (en ga er van uit) dat het deze keer beter gaat, want we zijn er wel sterker uitgekomen uiteindelijk :)

Hier verder een rotdag met een zieke kleuter :( zelf zit ik ook te rillen als een rietje en T. drinkt enorm onrustig vandaag :(
pi_185310495
Vertel gerust over de goede nachten hoor aapie, priem en tink. Ik hou graag hoop dat het wel mogelijk is!

NJ, wat knap dat je het blijft proberen en heel lief :* Verdrietig dat het zo bekoeld is.

Lastig is dat Tink. Ons Draakje doet het vaak andersom en doet aan omacoma, papacoma en kdvcoma en blijft bij mij uren achter elkaar (record staat op 6,5 uur) wakker, ondanks meerdere in slaap breng pogingen, lopen met de wagen, autorijden etc. Tot mijn grote frustratie ook weleens O-)

Succes bij de uroloog Nouk!

Ah krijgertje dat klinkt echt als een rotdag ja! Beterschap :*

Ik vind het moederschap ook best wel heel pittig (en dat vind ik altijd zo ondankbaar klinken, terwijl Draakje zó ontzettend gewenst is)
De nachten beginnen mij hier nu echt op te breken na een half jaar 2-5-ontelbaar keer wakker en voeden. En tijdens mijn zwangerschap sliep ik ook maar 2/3 uur achter elkaar. Dus de laatste keer dat ik echt een goede nacht maakte, is denk letterlijk een jaar geleden :')
Nu de combi met werk waar het al erg pittig is, mijn slaapgebrek en het constant “aan” staan, vind ik erg intens. Ik lag daarom vandaag samen met Draakje om 20.15 uur te slapen :@
pi_185313268
Sowieso! Ook juist posten als iets goed gaat :)

En natuurlijk :* enzo voor alle zieke baby’s en :D voor alle toffe updates!

Lastig NJ, maar bij manlief en mij is de hele relatie veranderd. Niet meer de vlindertjes, de aandacht en de liefde zoals eerst. Maar wel compleet en gelukkig als we zn vijfjes zijn. Respect dat je ervoor wil vechten en niet zomaar opgeeft, waar ik helaas ook ken in mijn omgeving.

Oh wat “eng” Nouk. Hopelijk valt het allemaal mee!

Herkenbaar hoor Fuchsia, ik ga sinds dat ik weer aan het werk ben bijna altijd om half 9 naar bed... slaapuurtjes maken!

Hier gaat Li tussen 7 en 8 mee naar bed met de jongens. Dan wordt ze tussen 12 en 2 ergens wakker en slaapt dan eigenlijk bijna niet meer. Soms een half uurtje op de arm ofzo.. dus we staan weer in de overlevingsstand :) Maar we zijn er nog relax onder, mocht dat veranderen gaan we wel weer hulp vragen. Ze is gelukkig niet urenlang aan het huilen, dus dat scheelt echt wel.
Ik vind het zo bizar hè, ze is overdag zo gemakkelijk! Echt niet normaal hoe chill ze is. En dan weer die nachten, we vragen ons serieus af wat we fout doen.

Nog even een positieve update.. ze is zo verliefd op haar broers hè! o+
pi_185313941
Sterkte NJ, ik hoop dat jullie er uiteindelijk samen uit kunnen komen :*

Jip gaat vandaag voor het eerst weer naar de opvang. Ik geloof dat ie daar ook wel weer aan toe is. Hij heeft nog een vervelende hoest maar lijkt verder weer opgeknapt. Slaapt ook weer iets beter, we hoefden er vannacht maar 2 x uit.
pi_185314602
Wat ontzettend fijn aapie, vooral niet schuldig voelen over de nachten. Ik gun iedereen hier topnachten.
Juul sliep tot 4 weken geleden van 19:00 tot 07:00 en soms 07:30. Vannacht was het 03:30 en 05:30. Ze wordt dan wakker en kan niet meer in slaap vallen. Het schijnt bij deze leeftijd te horen (vandaag precies 8 maanden). We leggen haar sinds 2 nachten niet meer bij ons in bed. Ze slaapt dan meteen, maar we willen niet dat het een gewoonte wordt. Nu dus 2 nachten alleen speen erin, hand op haar hoofd en dan is ze binnen 5 minuten weer weg.
Het is al 4 weken niet leuk, maar ook hier komt weer een einde aan.

Gisteren met zijn 2tjes gewinkeld. B naar de vakantie BSO en Juul naar het KDV. Heerlijk! Uitgebreid koffie gedronken, bijna elke winkel in en uitgebreid geluncht. Wat was het fijn met zijn 2tjes. Ik wilde eigenlijk naar de sauna maar mijn vrouw niet en ze heeft al een jaar amper kleding voor zichzelf gekocht, ja zwangerschapskleding vorig jaar. Uiteraard ook weer genoeg voor B en Juul gekocht. :@

Vandaag pj dag met zijn 4en! Morgen ga ik Carnavallen *O*

NJ, ik lees je berichten en vind het zo knap dat je je zo blijft vechten. Ik lees duidelijk liefde in je postst voor Spookje maar ook je vriendin. Blijf eraan werken en ik denk dat SQ een goede tip gaf.
Ah Loj, zo mooi he die onvoorrwaardelijke liefde onderling?! O+

Oh en Juul doet iets wat op tijgeren lijkt maar dan wel achteruit tot haar eigen frustratie.
pi_185316777
Zit op m’n werk maar even snel ons kuiken tussendoor:
SPOILER
pi_185316784
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:20 schreef Takkie88 het volgende:
Zit op m’n werk maar even snel ons kuiken tussendoor:
SPOILER
:D Whaha! ^O^
pi_185316936
Heerlijk kind zo Takkie :D

Mama's van oudere baby's, wat ontbijten jullie baby's? Jip is nu 9 maanden en moet het nog steeds doen met mijn tiet in de ochtend :P Hij krijgt dan rond half 10/10 uur fruit, maar volgens mij wordt het misschien wel tijd voor een klein ontbijtje rond een uur of half 8/ 8 uur. Dus kom maar op met inspiratieontbijtjes :P
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:34:49 #125
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185317026
Mijne at vanmorgen yoghurt met een banaan (voor de helft op) en een uurtje later roerei, bruin geroosterde boterham stukjes met gesmolten boter & een paar hapjes salami :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')