abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185207409
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 05:11 schreef Toefjes het volgende:
Op zich gebeurt zoiets vaker. een ludieke actie voor de wedstrijddag. Een middenstip jatten ofzo. Iets met humor. Dit is niet heel erg grappig op zich.

Het is ook niet een heel groot drama ofzo.
Als je de middenstip jat heb je alleen de mensen ermee die iets met de wedstrijd te maken hebben. Als je hakenkruizen op de Dokwerker zet en gevels besmeurt met groene en gele verf val je op een nogal grove manier mensen lastig die helemaal niets met die voetbalwedstrijd te maken hebben. En dat is op geen enkele manier ludiek.
pi_185207438
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is volgens mij een combinatie van een wolfsangel (zoek maar op de diverse variaties op "Google Afbeeldingen", oa het logo van de NSB) en het logo (de bijl in de takkenbos) van de Partito Nazionale Fascista.
Als dat ook echt de bedoeling was valt het hele "ze bedoelen er niets mee jegens de joodse gemeenschap hoor" verhaal natuurlijk nog verder in duigen.
Sterker nog - dan ben je er serieus mee bezig.

quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je de middenstip jat heb je alleen de mensen ermee die iets met de wedstrijd te maken hebben. Als je hakenkruizen op de Dokwerker zet en gevels besmeurt met groene en gele verf val je op een nogal grove manier mensen lastig die helemaal niets met die voetbalwedstrijd te maken hebben. En dat is op geen enkele manier ludiek.
Nitpick: het besmeurde cafe is een Ajax honk dat vanbinnen een en al Ajax ademt. Dat heeft dus nog wel enige link met wedstrijden - en er 2 potten verf tegenaan gooien is beter dan een gebouw in de fik steken zoals ADOfans eerder deden.

Wat betreft het besmeuren van een oorlogsmonument net voordat daar een herdenking gaat plaatsvinden en dan trots op social media anti-semitische uitlatingen bij gaan doen echter - volledig eens. En dan heb je daar hier op FOK! nog goedpraters over ook. Bah.

[ Bericht 43% gewijzigd door Kassamiep op 24-02-2019 08:35:10 ]
pi_185207553
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Beste, als je mijn post goed leest zie je toch dat met het wegvallen van het element "humor" ik het ook niet ludiek vind.

Wat is iedereen gevoelig vandaag.
pi_185207573
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Beste, als je mijn post goed leest zie je toch dat met het wegvallen van het element "humor" ik het ook niet ludiek vind.

Mensen houden hier niet zo van goedpraters. Had je dat nu nog niet door ?
Als zouden we als het Marokkaanse goedpraters waren nu al in topic 7 zitten - dus het valt voor jullie mee :P
pi_185207599
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:51 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Mensen houden hier niet zo van goedpraters. Had je dat nu nog niet door ?
Als zouden we als het Marokkaanse goedpraters waren nu al in topic 7 zitten - dus het valt voor jullie mee :P
Er lopen veel rare mensen rond die rare dingen doen.

Als ik elke keer mijn bloeddruk moet verhogen met +20 bij elk nieuwsbericht gaat het niet goed met me. Dat doe ik dus ook niet. Ben niet het type dat meehuilt met de wolven.
pi_185207629
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Er lopen veel rare mensen rond die rare dingen doen.

Als ik elke keer mijn bloeddruk moet verhogen met +20 bij elk nieuwsbericht gaat het niet goed met me. Dat doe ik dus ook niet. Ben niet het type dat meehuilt met de wolven.
Maar wel het type dat dit soort gedrag actief gaat goedpraten en bagatelliseren. Met vergelijkingen met "ergere" dingen onder het mom van nuancering - en subtieler met formuleringen als "meehuilen met de wolven".

Vies achterbaks nazi-manipulatortje dat je bent ;)
pi_185207637
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:59 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar wel het type dat dit soort gedrag actief gaat goedpraten en bagatelliseren. Met vergelijkingen met "ergere" dingen onder het mom van nuancering - en subtieler met formuleringen als "meehuilen met de wolven".

Vies achterbaks nazi-manipulatortje dat je bent ;)
Jouw post is niet heel vriendelijk. Maar misschien zit je niet lekker in je vel. En eerlijk is eerlijk, ik heb hier veel onvriendelijkere posts gelezen van anderen ;)
pi_185208284
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mijn post was geen aanval op jou he.
pi_185208414
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mijn post was geen aanval op jou he.
Ow, dan heb ík het verkeerd gelezen haha.
pi_185209652
12:00
Omroep West Omroep West
De ME busjes rijden naar de ADO supporters op het Malieveld en manen de supporters te vertrekken van het veld.

11:42
Omroep West Omroep West
Veel ADO supporters aanwezig op het Malieveld, vertelt verslaggever Rob Vlastuin

Share
11:31
Omroep West Omroep West
Tientallen ADO-supporters hebben zich verzameld op het Plein in Den Haag en worden nauwlettend in de gaten gehouden door de politie. Den Haag is vandaag het toneel voor twee demonstraties, waaronder omstreeks het middaguur een van Ajax-supporters op het Malieveld. Ook staat er een protestmars van Gele Hesjes gepland.

'We zijn met de ADO-supporters in gesprek gegaan over de vraag wat ze kwamen doen en wat hun plannen waren', aldus een woordvoerder van de politie. Er zijn geen aanhoudingen verricht.

Zondagmorgen rond 02.00 uur nam de politie poolshoogte bij het Haagse Cars Jeans Stadion van ADO, omdat melding was gemaakt van enkele auto's met inzittenden. 'Die mensen zijn gecontroleerd', meldde een woordvoerder van de politie

Popcorn.gif

[ Bericht 7% gewijzigd door Haags op 24-02-2019 12:02:26 ]
Zonder wrijving geen glans
pi_185210082
Bussen staan nu stil bij voorhout/Sassenheim.

Ze mogen weer door.
pi_185210090
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:17 schreef StephanL het volgende:
Staan nu stil bij voorhout/Sassenheim
De neusjes winnen straks de 100 meter sprint terwijl de CPC loop pas over 2 weken is.
pi_185210137
Denk dat ze over een minuut of 15 a 20 dan aankomen bij Malieveld.

POL_DenHaag twitterde op zondag 24-02-2019 om 12:24:39 Zojuist parkeerde de politie de waterwerper op de #Bosbrug in Den Haag. Dit is een van de maatregelen die uit voorzorg genomen is om de demonstraties in goede banen te leiden. #adoaja https://t.co/LCVAgidCbz reageer retweet

[ Bericht 90% gewijzigd door StephanL op 24-02-2019 12:40:32 ]
pi_185210638
12:44
Omroep West Omroep West
Ado supporter: Ik vergeet nooit 2006 toen de hooligans van Ajax het supportershonk van ADO bestormden. Ze hebben toestemming om te demosntreren tussen 12.15 en 14.00 uur. Dus alles wat we hiet staan en ze niet kunnen demonstreren is winst.
pi_185210838
Bussen doen er wel lang over
pi_185210967
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
12:44
Omroep West Omroep West
Ado supporter: Ik vergeet nooit 2006 toen de hooligans van Ajax het supportershonk van ADO bestormden. Ze hebben toestemming om te demosntreren tussen 12.15 en 14.00 uur. Dus alles wat we hiet staan en ze niet kunnen demonstreren is winst.
En wat vind jij van de antisemitische en nazistische uitlatingen in ADO-kleiden die in Amsterdam zijn aangebracht?

[ Bericht 0% gewijzigd door Peter op 24-02-2019 13:55:50 ]
dag
pi_185211205
Zouden ze er dan bijna zijn :')
pi_185211484
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:08 schreef StephanL het volgende:
Zouden ze er dan bijna zijn :')
13:16
Omroep West Omroep West
De bussen zijn gestopt. Ze mogen niet naar het Malieveld

Toedeledokie :W :W :W
pi_185211542
Niet op Malieveld mogen komen :')

zo krijgen die Ado supporters hun zin
pi_185211589
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef StephanL het volgende:
Niet op Malieveld mogen komen :')

zo krijgen die Ado supporters hun zin
en terecht.
pi_185211640
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

en terecht.
Lekkere vrijheid om te demonstreren zo als de politie niet eens wat kan doen aan groepje Ado supporters.
pi_185211664
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Omroep West Omroep West

quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Omroep West Omroep West

Gefeliciteerd kameraad met Uwen overwinning!

Houzee!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_185211784
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:59 schreef Peter het volgende:

[..]

En wat vindt jij van de antisemitische en nazistische uitlatingen in ADO-kleiden die in Amsterdam zijn aangebracht?
Dat vond hij "lol".
pi_185212259
De kleuters hebben weer een dagje mogen spelen met verf. Ajax heeft de punten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 24 februari 2019 @ 14:11:40 #100
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_185212626
1-5 koekoek
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')