Als je de middenstip jat heb je alleen de mensen ermee die iets met de wedstrijd te maken hebben. Als je hakenkruizen op de Dokwerker zet en gevels besmeurt met groene en gele verf val je op een nogal grove manier mensen lastig die helemaal niets met die voetbalwedstrijd te maken hebben. En dat is op geen enkele manier ludiek.quote:Op zondag 24 februari 2019 05:11 schreef Toefjes het volgende:
Op zich gebeurt zoiets vaker. een ludieke actie voor de wedstrijddag. Een middenstip jatten ofzo. Iets met humor. Dit is niet heel erg grappig op zich.
Het is ook niet een heel groot drama ofzo.
Als dat ook echt de bedoeling was valt het hele "ze bedoelen er niets mee jegens de joodse gemeenschap hoor" verhaal natuurlijk nog verder in duigen.quote:Op zondag 24 februari 2019 08:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is volgens mij een combinatie van een wolfsangel (zoek maar op de diverse variaties op "Google Afbeeldingen", oa het logo van de NSB) en het logo (de bijl in de takkenbos) van de Partito Nazionale Fascista.
Nitpick: het besmeurde cafe is een Ajax honk dat vanbinnen een en al Ajax ademt. Dat heeft dus nog wel enige link met wedstrijden - en er 2 potten verf tegenaan gooien is beter dan een gebouw in de fik steken zoals ADOfans eerder deden.quote:Op zondag 24 februari 2019 08:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je de middenstip jat heb je alleen de mensen ermee die iets met de wedstrijd te maken hebben. Als je hakenkruizen op de Dokwerker zet en gevels besmeurt met groene en gele verf val je op een nogal grove manier mensen lastig die helemaal niets met die voetbalwedstrijd te maken hebben. En dat is op geen enkele manier ludiek.
Beste, als je mijn post goed leest zie je toch dat met het wegvallen van het element "humor" ik het ook niet ludiek vind.quote:Op zondag 24 februari 2019 08:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je de middenstip jat heb je alleen de mensen ermee die iets met de wedstrijd te maken hebben. Als je hakenkruizen op de Dokwerker zet en gevels besmeurt met groene en gele verf val je op een nogal grove manier mensen lastig die helemaal niets met die voetbalwedstrijd te maken hebben. En dat is op geen enkele manier ludiek.
Mensen houden hier niet zo van goedpraters. Had je dat nu nog niet door ?quote:Op zondag 24 februari 2019 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste, als je mijn post goed leest zie je toch dat met het wegvallen van het element "humor" ik het ook niet ludiek vind.
Wat is iedereen gevoelig vandaag.
Er lopen veel rare mensen rond die rare dingen doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 08:51 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mensen houden hier niet zo van goedpraters. Had je dat nu nog niet door ?
Als zouden we als het Marokkaanse goedpraters waren nu al in topic 7 zitten - dus het valt voor jullie mee
Maar wel het type dat dit soort gedrag actief gaat goedpraten en bagatelliseren. Met vergelijkingen met "ergere" dingen onder het mom van nuancering - en subtieler met formuleringen als "meehuilen met de wolven".quote:Op zondag 24 februari 2019 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er lopen veel rare mensen rond die rare dingen doen.
Als ik elke keer mijn bloeddruk moet verhogen met +20 bij elk nieuwsbericht gaat het niet goed met me. Dat doe ik dus ook niet. Ben niet het type dat meehuilt met de wolven.
Jouw post is niet heel vriendelijk. Maar misschien zit je niet lekker in je vel. En eerlijk is eerlijk, ik heb hier veel onvriendelijkere posts gelezen van anderenquote:Op zondag 24 februari 2019 08:59 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar wel het type dat dit soort gedrag actief gaat goedpraten en bagatelliseren. Met vergelijkingen met "ergere" dingen onder het mom van nuancering - en subtieler met formuleringen als "meehuilen met de wolven".
Vies achterbaks nazi-manipulatortje dat je bent
Mijn post was geen aanval op jou he.quote:Op zondag 24 februari 2019 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste, als je mijn post goed leest zie je toch dat met het wegvallen van het element "humor" ik het ook niet ludiek vind.
Wat is iedereen gevoelig vandaag.
Ow, dan heb ík het verkeerd gelezen haha.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijn post was geen aanval op jou he.
De neusjes winnen straks de 100 meter sprint terwijl de CPC loop pas over 2 weken is.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:17 schreef StephanL het volgende:
Staan nu stil bij voorhout/Sassenheim
twitter:POL_DenHaag twitterde op zondag 24-02-2019 om 12:24:39Zojuist parkeerde de politie de waterwerper op de #Bosbrug in Den Haag. Dit is een van de maatregelen die uit voorzorg genomen is om de demonstraties in goede banen te leiden. #adoaja https://t.co/LCVAgidCbz reageer retweet
En wat vind jij van de antisemitische en nazistische uitlatingen in ADO-kleiden die in Amsterdam zijn aangebracht?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
12:44
Omroep West Omroep West
Ado supporter: Ik vergeet nooit 2006 toen de hooligans van Ajax het supportershonk van ADO bestormden. Ze hebben toestemming om te demosntreren tussen 12.15 en 14.00 uur. Dus alles wat we hiet staan en ze niet kunnen demonstreren is winst.
13:16quote:
en terecht.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef StephanL het volgende:
Niet op Malieveld mogen komen
zo krijgen die Ado supporters hun zin
Lekkere vrijheid om te demonstreren zo als de politie niet eens wat kan doen aan groepje Ado supporters.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
13:16
Omroep West Omroep West
De bussen zijn gestopt. Ze mogen niet naar het Malieveld
Toedeledokie![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
13:16
Omroep West Omroep West
De bussen zijn gestopt. Ze mogen niet naar het Malieveld
Toedeledokie![]()
![]()
Dat vond hij "lol".quote:Op zondag 24 februari 2019 12:59 schreef Peter het volgende:
[..]
En wat vindt jij van de antisemitische en nazistische uitlatingen in ADO-kleiden die in Amsterdam zijn aangebracht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |