Het ziet eruit alsof iemand een hakenkruis wilde maken, maar ergens halverwege vergat hoe zo'n ding er ook alweer uitzag. Gezien dit soort "supporters" vaak niet uit het meest geleerde deel van de Nederlandse samenleving komen zou me dat ook niet verbazen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik denk misschien betekent het iets, maar kan er niks van maken
Of hij wilde het logo van NS proberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof iemand een hakenkruis wilde maken, maar ergens halverwege vergat hoe zo'n ding er ook alweer uitzag. Gezien dit soort "supporters" vaak niet uit het meest geleerde deel van de Nederlandse samenleving komen zou me dat ook niet verbazen.
kan ook nog idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat een ooievaar voor moet stellen.
Een hakenkruis voorstudiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat een ooievaar voor moet stellen.
Ik krijg bij deze foto sterk het vermoeden dat Henk Bres tegen de gevel heeft staan pissen.quote:
Had je dat ook gezegd als ze hakenkruizen op de koninksrijkskamers hadden gekliederd ipv op de Dokwerker ?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:39 schreef bianconeri het volgende:
Amsterdam is lelijk zat, dus kan er alleen maar mooier op worden.
Ik had in dit topic toch wel zijn mening over dit gebeuren verwacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:47 schreef Mariocash het volgende:
@:haags_kwartiertje weer bezig geweest zeker.
Hij laat het helaas afweten. Wellicht uit schaamte.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik had in dit topic toch wel zijn mening over dit gebeuren verwacht.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, die jongens zijn ook niet zo dom.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Sandbergquote:
Hij heeft zijn mening ook gegevenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik had in dit topic toch wel zijn mening over dit gebeuren verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |