Tis de engelse variant, dus dat scheelt al de helft.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus toch niet alle animaties
Niets mis met Disney en animatie hoor.
Maar kan me voorstellen dat een man alleen in een zaal vol met kinderen soms vragen op roept. Niet eerlijk maar zo is het wel tegenwoordig.
Geen idee van wie, niet van pixar. Tis wel een kinderfilm zonder wrs een moraal of jankmomenten, maar zoals gezegd; ik kan thuis niks. Dus icm abbo effe wegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat een pixar film? Zie net kort een trailer. Ziet er grappig uit!
Ga zelf nooit naar de bios. te duur en al dat geritsel en gesmak van iedereen. Niet mijn ding
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Geen idee van wie, niet van pixar. Tis wel een kinderfilm zonder wrs een moraal of jankmomenten, maar zoals gezegd; ik kan thuis niks. Dus icm abbo effe weg
Dat vind ik dan geen kinder film, er zit een verschil tussen animatiefilm en kinderfilmquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijkEn als je zo'n abbo hebt moet je het ook gebruiken toch.
Sommige kinderfilms zijn echt leuk hoor. Bv Finding Nemo vond ik echt vet.
Ja hij is natuurlijk zeer goed gemaakt maar het was niet bedoeld voor volwassenenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat vind ik dan geen kinder film, er zit een verschil tussen animatiefilm en kinderfilm![]()
Meestal de dreamworks films zijn écht vol met humor maar zit er geen inhoud in. Disney heeft het meer andersom, wat mij meer aantrekt
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kreeg net na 2 dagen een reactie op mn fotos van de verbouwing,en 22 fotos uit japan als gevolg
Succes😉✊🏻quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zit nu bij Corgi.. voor mij zitten twee meisjes van begin 20... om maar een voorbeeld te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |