Waren ze gisteravond ook al de hele tijd mee bezig. Stemmingen komen eraan he dus Timo is weer lekker aan t stoken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:41 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie en Tim gooien de 3 dames onder de bus.
Frennie zegt dat eentje in de wc een aarbei heeft gehad (gerookt dus)
Tim had t over Mikequote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:43 schreef pollewop77 het volgende:
Tim heeft al 3 x het proces doorlopen van de 24 uur aanvragen
Jessie: waar heb je het over?
Tim, sommige mensen kunnen gewoon niet gaan en sommige wel
Jessie ik heb geen idee waar je het over hebt
![]()
![]()
Drama zal t wel worden. Maar niet wat we hopen denk ik want denk dat Fran met haar ouders mee lult en het allemaal begrijpt etc. En daarna of gelijk met Tim mee praat en anders praat hij het zo weer uit haar hoofd desnoods met zijn smerige manipulaties(maar is niet eens nodig vrees ik:-(quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:41 schreef Sofia2019 het volgende:
Ooh haar oma en vriendin komen ook ? Ik hoop zo op drama
Kan die haar nog lekker manipuleren, nee hij weet ook wel dat dat niet eens nodig is want de "schade" achteraf zo te repareren is als dat al nodig isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:46 schreef Ranah het volgende:
dat worden nog lange uren voor tim en franny nu ze zo vroeg op zijn
Ja we gaan het zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:45 schreef pecla het volgende:
[..]
Drama zal t wel worden. Maar niet wat we hopen denk ik want denk dat Fran met haar ouders mee lult en het allemaal begrijpt etc. En daarna of gelijk met Tim mee praat en anders praat hij het zo weer uit haar hoofd desnoods met zijn smerige manipulaties(maar is niet eens nodig vrees ik:-(
Eerst Mike! Nog twee uurquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:01 schreef ZieHane het volgende:
[..]
Eerst nog 5 en een half uur voorpret.
Psychisch ook niet in ordequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:03 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik begrijp dat Lotus verdrietig is maar dit is wel erg overdreven. Alsof iemand overleden is
ik vind dit een beetje stom voor Mikequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:03 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik begrijp dat Lotus verdrietig is maar dit is wel erg overdreven. Alsof iemand overleden is
Dat denk ik niet. De ouders kunnen met Franny praten om niet te trouwen maar met Tim hebben ze in feite niks te maken.quote:
Is toch ook logisch als je dat niet aan de hele wereld wil laten zien ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:06 schreef Koos1958 het volgende:
Door die bril trekt ze juist meer aandacht dat ze gehuild heeft. Ik snap dat niet. Wat maakt het uit als je ogen dik van het huilen zijn. Is toch logisch als je maat weggaat.
Dit is wel heel dramatisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Vast.....
verdriet hebben is gelijk een aanduiding dat je psychisch niet in orde bent.....
Nee hoor. Voor mij part ligt ze 24 uur per dag op bed. Wel zonde om zo haar laatste uurtjes met Mike door te brengen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Staat daar ook al een maximum op ?
Door die bril doet ze juist de aandacht erop brengenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Is toch ook logisch als je dat niet aan de hele wereld wil laten zien ?
Mhaw, een psychisch probleem danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dramatisch zijn betekent niet gelijk dat je psychisch gestoord bent.
Verdriet ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |