Hoelang voor haags FA is dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haags heeft deze SC nodig om zijn postcount op te krikken dus ik denk nooit
Hoezo?quote:
Ze hebben nu die andere SC erin geschoven, hoelang voordat die SC als enige echte SC wordt gezien en wij het onderspit delven?quote:
Waar je gisteren mij heen lokte? wat is dat voor sc dan? ik snap er niks van... 2 klb sc?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze hebben nu die andere SC erin geschoven, hoelang voordat die SC als enige echte SC wordt gezien en wij het onderspit delven?
er was een tweede SC aangevraagd door mensen die hier niet durven te posten, zeg maar al die figuren die iedere dag topics aanmaken die binnen 3 posts gesloten wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar je gisteren mij heen lokte? wat is dat voor sc dan? ik snap er niks van... 2 klb sc?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er was een tweede SC aangevraagd door mensen die hier niet durven te posten, zeg maar al die figuren die iedere dag topics aanmaken die binnen 3 posts gesloten worden
Ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar je gisteren mij heen lokte? wat is dat voor sc dan? ik snap er niks van... 2 klb sc?
Laat ze maar lekker stervenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja.
VK opende gisteren een topic waarin hij aangaf dat hij vraag heeft gekregen voor een tweede KLB SC omdat er zo'n verdeling bestaat tussen de KLB'ers en 'wij' het giftige hol waar niemand verder welkom is behalve dit 'kliekje'. Dezelfde avond nog was hij er: de Klaagkroeg, met alle steun van mods en bijv yvonne.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja.
VK opende gisteren een topic waarin hij aangaf dat hij vraag heeft gekregen voor een tweede KLB SC omdat er zo'n verdeling bestaat tussen de KLB'ers en 'wij' het giftige hol waar niemand verder welkom is behalve dit 'kliekje'. Dezelfde avond nog was hij er: de Klaagkroeg, met alle steun van mods en bijv yvonne.
Ja maar hier worden ze altijd weggepest boehoequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou hopen dat dit wel een keer werktje kan ook gewoon een andere sc kiezen volgens mij.. elk subforum heeft een maar goed...
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:23 schreef Myrr het volgende:
Oh en Braadslee was er ook. Hij was erg afgevallen, had grijs haar en had allemaal los vel hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |