Echt hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Voor een uurtje daarna is het saai
Rotterdam een PVV-bolwerk?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:44 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet, ben vgm enigszins bevooroordeeld omdat ik Amsterdam beter ken maar aangezien ik binnenkort ga studeren in Rotterdam kan daar wel eens verandering in komen. Rotterdam heeft veel visueel mooie plaatsen zoals de Kralingse Plassen, Kop van Zuid etcetera maar qua sfeer kan het veelal niet op tegen Amsterdam naar mijn idee en bovendien voel ik me meer thuis in een internationale cosmopolitische linkse stad dan een PVV-bolwerk. Rotterdam is echter een stuk praktischer om allerlei redenen dus verander m'n mening alstublieft.
Muziek luisteren, lezen, knappe mannen kijken, FOK!ken. Genoeg te doen daar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Voor een uurtje daarna is het saai
Doel dan specifiek op de Nederlandersquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Rotterdam een PVV-bolwerk?![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)toon-1467853-a573815
Inmiddels wonen er meer allochtonen dan autochtonen in Rotterdam. Het is hier geen PVV-bolwerk. Verre van dat.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:52 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Doel dan specifiek op de Nederlanders.
Ja, dat soort lui inderdaad, die zichzelf echte Rotterdammers noemen.quote:
Is ook goed!quote:
Vind het centrum van Maastricht prachtig net als de natuur in Limburg maar je wil toch niet tussen al die PVV'ers wonen en bovendien is de werkgelegenheid in de Randstad beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:01 schreef Lyzio_NL het volgende:
RotterdamRandstad
Blij dat ik in Limburg woon, waar het leven nog normaal is.
Wat was jouw achtergrond ook alweer? Iraans, toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:00 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Ja, dat soort lui inderdaad, die zichzelf echte Rotterdammers noemen.
Heel Limburg is best wel prachtig. Het centrum van bijvoorbeeld een Sittard, Roermond, Venlo, en alle dorpjes om en nabij Maastricht. Al vinden Limburgers dat Maastricht niet bij Limburg hoort en andersom. En de PVV (je gaat me nu dood slaan met cijfers waarschijnlijk) is bij mijn weten niet zo groot in Limburg, buiten het feit dat Wilders uit Limburg komt. Ik heb de haat op Limburg nooit echt gesnapt. En wat ik nog minder snap is dat mensen uit Limburg hun accent gaan afleren zo gauw ze boven de rivieren komen. Waanzin! Het Limburgs dialect is een van de mooiste dialecten in Nederland. En dat zeg ik niet alleen omdat ik er zelf vandaan kom. Maar het beschaamd mij als Limburger enorm dat mensen vanuit het diepe zuiden hun accent gaan verloochenen omdat ze denken dat het 'dom' klinkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:07 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Vind het centrum van Maastricht prachtig net als de natuur in Limburg maar je wil toch niet tussen al die PVV'ers wonen en bovendien is de werkgelegenheid in de Randstad beter.
Groningen zelf is een leuke stad, maar je zit zo ver van de bewoonde wereld. Ik heb familie in Schoonoordquote:
Schoonoord is hier wel vlakbij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Groningen zelf is een leuke stad, maar je zit zo ver van de bewoonde wereld. Ik heb familie in Schoonoord![]()
wonen en dat is echt al een teringeind van de bewoonde wereld.
Hoe kom je daar nu bij als ik vragen mag? Post net twee dagen mee. Jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wat was jouw achtergrond ook alweer? Iraans, toch?
Ja, het is dicht bij Emmen. Een gehucht met een paar winkels en voor de rest niets. Ik zou er voor geen goud willen wonen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schoonoord is hier wel vlakbij.
Maar staan vast wel mooie huizen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja, het is dicht bij Emmen. Een gehucht met een paar winkels en voor de rest niets. Ik zou er voor geen goud willen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |