Da's Chinees voor zoskquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo heet ik niet maar ik keur het goed omdat het vrijdag is
Sws dat je safe zit dan. Had ik maar het geld gehad om in die periode een woning aan te schaffen. Je knippert 2 x met je ogen en de waarde van je woning is weer 10k gestegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:32 schreef Zosk het volgende: [..] Ja er wordt zoveel over gezegd, dat ze verwachten dat het weer instort in 2021 etc. Maar goed dat weet niemand denk ik. Ik heb in 2012 gekocht en kan idd onmogelijk verlies maken.
Het is wel echt met een rotvermogen omhoog gegaan in 4 jaar jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:37 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sws dat je safe zit dan. Had ik maar het geld gehad om in die periode een woning aan te schaffen. Je knippert 2 x met je ogen en de waarde van je woning is weer 10k gestegen.
durp ernaastquote:
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic mafklapper
Normaal doen nu
Ja maar de klankencombinatie niet zo goed als tattas dat kunnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Chinezen kunnen de ‘s’ gewoon uitspreken, hoor wijffie.
Slapen rijk worden, brada.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is wel echt met een rotvermogen omhoog gegaan in 4 jaar ja
hij heeft geen dönner, alleen shoarma.quote:
Ja heb het door. Ik had KLB SC beste SC als TT maar er was al een topic.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
We hebben een paar puntjes sos genomen. We gaan hard.
Deze is beterquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb het door. Ik had KLB SC beste SC als TT maar er was al een topic.
Ben vegaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
hij heeft geen dönner, alleen shoarma.
heb je er wel eens besteld?
Het spijt me om dat te horenquote:
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar de klankencombinatie niet zo goed als tattas dat kunnen.
Omdat het grappig is wat je zegt. Moet ervan huilen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom huil je? Ben nog niet eens begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |