24/7quote:
Jij vannacht lopen spoken in Amsterdam zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoef ook niet. Glaasje ranja is voor mij goed.
de groen gele verf moest op. Bijna over de datum.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:26 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Jij vannacht lopen spoken in Amsterdam zeker
Zullen ze zich vast aan ergerenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de groen gele verf moest op. Bijna over de datum.
Ze kwamen niet zo gemakkelijk uit de verf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zullen ze zich vast aan ergeren
Tering dat is slecht zegquote:
Wat ga je bakken dan?quote:
Als voorafje ja... Dacht een heel scala aan snacksquote:
Ik bezuinig niet op kwaliteitquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als voorafje ja... Dacht een heel scala aan snacks
Voor nu vergeef ik je.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn excuses mooie jongen ik moest gewoon haastig en naarstig een post maken.
Kroegquote:
Ja tochquote:
Heel heftigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor nu vergeef ik je.
Mocht dit echter nog een keer gebeuren, dan kun je onze vriendschap als voorbij beschouwen.
Beetje zuipen, beetje stelen. Supergezellig!quote:
best wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:06 schreef Goudenvis het volgende:
HK heeft weer flinke ophef veroorzaakt
Pleur er voor mij ff een bami schijf in.quote:
Wordt geregeldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pleur er voor mij ff een bami schijf in.
frikansel pinda en een bereklauw graagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:57 schreef TiTu het volgende:
[..]
Wordt geregeld![]()
Iemand anders nog iets?
Een zooi vlammetjes. Lekker bij het bier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:57 schreef TiTu het volgende:
[..]
Wordt geregeld![]()
Iemand anders nog iets?
Vlammetjesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een zooi vlammetjes. Lekker bij het bier.
Zijn die echt zo pittig of valt het wel mee? En wat zit er eigenlijk in?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een zooi vlammetjes. Lekker bij het bier.
Een soort van pittig gehakt in bladerdeeg. Lekker pittig inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn die echt zo pittig of valt het wel mee? En wat zit er eigenlijk in?
Okay ik ben verkochtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Nou zijn vlammetjes zonder bier ook wel lekker, net als bier zonder vlammetjes. Maar bier met vlammetjes is net even lekkerder dan vlammetjes zonder bier of bier zonder vlammetjes.
Ofzo. 🍺🍺
Wel al pils aan het klappen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |