Youp.jpgquote:Op maandag 25 februari 2019 19:09 schreef monkyyy het volgende:
Die clown met zijn 9/11 samenzweringstheorieën krijgt nog steeds media tijd.Sad.
1Zipportal1Youpquote:
Ook via de mast wordt je gevolgd hoor!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Remzz het volgende:
Ik heb mijn locatie al 9 jaar lang (nauwkeurig) aan staan op de telefoon kan ik mooi nakijken wanneer ik waar was. Heb een Google Home en betaal alleen maar met pin.
Dan denk ik altijd, dan weten ze dat allemaal van mij.... en dan?
Ik heb een kelder vol.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef monkyyy het volgende:
Mijn werk is aan huis, heb ik de AIVD even mooi tuk.
Met 18 jarigen?quote:
Precies, ik ook. Boejuh !quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Remzz het volgende:
Ik heb mijn locatie al 9 jaar lang (nauwkeurig) aan staan op de telefoon kan ik mooi nakijken wanneer ik waar was. Heb een Google Home en betaal alleen maar met pin.
Dan denk ik altijd, dan weten ze dat allemaal van mij.... en dan?
Youp zit al klaar op de achtergrondquote:Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Martinello het volgende:
Youp schreef hier een mooi stukje over paar weken geleden
Wijn uit 2001 is heerlijk. Doe maar een kistje vol Wietzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |