eeeeven wat schuiven met de plannen dan maar
  eeeeven wat schuiven met de plannen dan maar    

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Was niet zo tof, zeg maar. Ik moest ervan huilen en Günther schrok zich te pletter.
 Was niet zo tof, zeg maar. Ik moest ervan huilen en Günther schrok zich te pletter.   

@ gehoorbescherming
 @ gehoorbescherming

Heb je nog last ervan?
  Heb je nog last ervan? Hoe vallen ze? Simon gaat naar maat 92.  Op Zalando is 86/92 de grootste maat.
  Hoe vallen ze? Simon gaat naar maat 92.  Op Zalando is 86/92 de grootste maat. ), maar met het fietsstoeltje moet ie over het stuur heen, zijn benen moeten meewerken de goede richting uit tussen stoeltje en stuur door, remkabels die in de weg zitten en ik ben zelf ook niet supergroot (maar dat was jij volgens mij ook niet, als ik het goed onthouden heb
 ), maar met het fietsstoeltje moet ie over het stuur heen, zijn benen moeten meewerken de goede richting uit tussen stoeltje en stuur door, remkabels die in de weg zitten en ik ben zelf ook niet supergroot (maar dat was jij volgens mij ook niet, als ik het goed onthouden heb   )
 ) 

quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:22 schreef minilot het volgende:
Zohee, deze is ook wakker na dutje. t lijkt wel een hooliganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t lijkt wel een hooliganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die staat duidelijk aan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!

is dat nou toch het octopuspakje?
 is dat nou toch het octopuspakje?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik ben even heel verdrietig. Ik had een best wel dure geboorteposter besteld voor ‘t pasgeboren kindje van mijn beste vriendin. Na de bezorging heb ik die terug in de verpakking op onze hoge eettafel gelegd. Blijkbaar heeft mijn vriend (of gisteren z’n moeder) dat voor oud papier aangezien en ik heb ‘m net dubbelgevouwen uit de oud-papier doos gehaald

Ik denk dat ik er niks mee kan bij de webshop maar ik kan het proberen
 Ik denk dat ik er niks mee kan bij de webshop maar ik kan het proberen   
  .  eerst die poster en toen Casper die uit bed viel, das niet goed voor de sfeer in huis
.  eerst die poster en toen Casper die uit bed viel, das niet goed voor de sfeer in huis   . Casper verder onrustig tot 02:00 ondanks een extra fles en een zetpil (ik zag gisteren de 5e nieuwe tand in 5 weken en de 6e nieuwe komt bijna door, misschien had hij daar last van?). Om 05:15 was hij compleet doorgelekt
 . Casper verder onrustig tot 02:00 ondanks een extra fles en een zetpil (ik zag gisteren de 5e nieuwe tand in 5 weken en de 6e nieuwe komt bijna door, misschien had hij daar last van?). Om 05:15 was hij compleet doorgelekt   , weer een fles en geslapen tot 08:15. Hij is bijna 14 maanden, ik vind dat hij nu wel iets beter mag gaan slapen dan dit hoor
, weer een fles en geslapen tot 08:15. Hij is bijna 14 maanden, ik vind dat hij nu wel iets beter mag gaan slapen dan dit hoor   
   . Het lijkt nu wel alsof hij veel flessen krijgt maar dat valt wel mee. Normaal krijgt hij om 19:00 een fles en vraagt hij rond 05:00 om een fles maar wordt wel vaker per nacht wakker. Ooooit zal ook hij vast doorslapen
. Het lijkt nu wel alsof hij veel flessen krijgt maar dat valt wel mee. Normaal krijgt hij om 19:00 een fles en vraagt hij rond 05:00 om een fles maar wordt wel vaker per nacht wakker. Ooooit zal ook hij vast doorslapen  

) ook van die grote slaapissues. Toen opeens was het over en ging ie uit zichzelf doorslapen. Elk kind is anders natuurlijk, maar ik hoop dat Casper ook snel de doorslaap-update krijgt.
 ) ook van die grote slaapissues. Toen opeens was het over en ging ie uit zichzelf doorslapen. Elk kind is anders natuurlijk, maar ik hoop dat Casper ook snel de doorslaap-update krijgt. 

.
.

En zo’n luierincident overkomt de beste hoor, ik zag pas een keer allemaal natte plekken op mijn keukenvloer, had ik ook de luier niet goed vastgemaakt
 En zo’n luierincident overkomt de beste hoor, ik zag pas een keer allemaal natte plekken op mijn keukenvloer, had ik ook de luier niet goed vastgemaakt 
 voor de mensen met slechte nachten.
 voor de mensen met slechte nachten. Heb ook al een heel leuk voorjaarsjasje gescoord voor haar bij de H&M
 Heb ook al een heel leuk voorjaarsjasje gescoord voor haar bij de H&M  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

Yup. Die zie je op de voorkant ook onze tuin in starenquote:

Oh haha, ik zie 'm nu pas. Lief is dat naar buiten kijken hè. Hier is Kees helemaal verrukt als hij een van de vele buurt katten in de tuin ziet (en daardoor (en door stadstuin) hier geen vogelsquote:Op maandag 25 februari 2019 15:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup. Die zie je op de voorkant ook onze tuin in staren
Ik laat weten hoe het boekje bevalt!
 )
 )

Hier is schommelen ook een groot succes!
 Hier is schommelen ook een groot succes!  . Hij doet dat sinds de carnavalsoptocht bedenk ik me nu, hij host nog even door
. Hij doet dat sinds de carnavalsoptocht bedenk ik me nu, hij host nog even door  

quote:Op maandag 25 februari 2019 15:22 schreef minilot het volgende:
Och Fleur, wat een boel pech bij elkaar! Kus d'rop!
PKM, nog wel gevoelig en nu steeds wat zenuwachtig als -ie eraan drinkt.
Verder, bezig met kartonboekje in elkaar zetten op fotoboekjevankarton.nl - iemand toevallig ervaring hiermee? Acceptabele kwaliteit?Ik heb daar een fotoboekje voor nichtje gemaakt. Prima kwaliteit, alleen erg klein, als je een beetje een redelijk formaat wil is het al gelijk een stuk duurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.

Zijn kostuum was echt geniaal trouwens!
 Zijn kostuum was echt geniaal trouwens! 
   Perfect weer voor een middagje kinderboerderij!
 Perfect weer voor een middagje kinderboerderij!

quote:Op maandag 25 februari 2019 15:22 schreef minilot het volgende:
Och Fleur, wat een boel pech bij elkaar! Kus d'rop!
PKM, nog wel gevoelig en nu steeds wat zenuwachtig als -ie eraan drinkt.
Verder, bezig met kartonboekje in elkaar zetten op fotoboekjevankarton.nl - iemand toevallig ervaring hiermee? Acceptabele kwaliteit?Ja, zeker mooie kwaliteit. Wij zijn hier heel tevreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt een heel mooi boekje volgens mij!

quote:Op maandag 25 februari 2019 21:34 schreef Sylver_ het volgende:
Ah tof zo'n boekje, @:minilot!
Boks voor de schommelfan, @:rena
Wij waren vandaag naar een kinderboerderij op een half uurtje rijden waar je lammetjes een flesje kon geven.
Kom ik er bij het uitstappen achter dat ik vergeten ben om Ella schoenen aan te doen
Serieus, die zwangerschapsdementie is nooit meer hersteld na Ella
Ik heb nog overwogen om klompjes voor haar te kopen daar, maar die liepen volgens Ella ook niet erg lekker
Was wel een erg leuke middag!Hahaha, ik had dit pas ook! Ook ik kwam er pas achter op de plek van bestemming. Nu krijg ik steeds "schoenuh!" te horen wanneer ik zeg dat we gaan, gevolgd door een "jassssss!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Haha, ik dacht dat dit echt iets was dat alleen mij kan overkomenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:59 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Hahaha, ik had dit pas ook! Ook ik kwam er pas achter op de plek van bestemming. Nu krijg ik steeds "schoenuh!" te horen wanneer ik zeg dat we gaan, gevolgd door een "jassssss!"

En die schoenen haha, zal mij kunnen overkomen
 En die schoenen haha, zal mij kunnen overkomen   

Als ik zeg "Banaan dansen" buigt hij even door zijn knietjes.
 Als ik zeg "Banaan dansen" buigt hij even door zijn knietjes.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.

Awwwh, cute!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:56 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Sylver leuke foto!En die schoenen haha, zal mij kunnen overkomen

In het kader van DFD een dansende Casper

er lag een natte plasplek en alleen na 2 keer wassen met een berg ossegalzeep erbij ging de geur nog weg
 er lag een natte plasplek en alleen na 2 keer wassen met een berg ossegalzeep erbij ging de geur nog weg   

We zijn dit weekend van speeltuin naar speeltuin gegaan. Het lijkt me heerlijk als M kan lopen, dat maakt het voor haar ook leuker om in de speeltuin te zijn.
 We zijn dit weekend van speeltuin naar speeltuin gegaan. Het lijkt me heerlijk als M kan lopen, dat maakt het voor haar ook leuker om in de speeltuin te zijn.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusfoto: broek na afloop.![oHGBKK8h.jpg]() Let me see you stripped down to the bone
Let me see you stripped down to the bone

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door littledrummergirl op 26-02-2019 20:16:54 ]In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!

Wat is ie al groot!
  Wat is ie al groot!   
  en het gaat nu goed op het kdv
 en het gaat nu goed op het kdv   

hebben jullie tips hiervoor? Moet ik daardoor heen of is het juist goed wat ik doe?
 hebben jullie tips hiervoor? Moet ik daardoor heen of is het juist goed wat ik doe?   

hoe oud is ze nu bella?quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:53 schreef BellaaElisa het volgende:
Wauw Cygne wat een lieve foto, en natuurlijk de andere ook !!
Ik heb een vraag N. eet eigenlijk alleen maar gepureerd nog, Nu heeft ze eindelijk 2 ondertandjes. Maar zodra ik haar een iets groter stuk geef (dus net niet gepureerd) gaat ze kokhalzen. Heb nu al 5x mn vinger in haar mond moeten stoppen, omdat ik gewoon een hartverzakking kreeg en 10 jaar ouder werd. Incl de grijze harenhebben jullie tips hiervoor? Moet ik daardoor heen of is het juist goed wat ik doe?
 misschien eens bij het cb navragen?
  misschien eens bij het cb navragen? 

Waar is dat dan? Ziet er heel tof uit!quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:05 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat goed van Dirk Nanuke!
Het is dat er een hek tussen stond anders was er vanochtend een ezel met mijn kind aan de wandel gegaan denk ik
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:05 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Het is dat er een hek tussen stond anders was er vanochtend een ezel met mijn kind aan de wandel gegaan denk ik
[ afbeelding ]

Hahaha.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:05 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[ afbeelding ]

Tierpark Nordhorn, net over de grens bij Denekamp. Aanraderquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Waar is dat dan? Ziet er heel tof uit!
Dirk ging zelfs nog een stuk hoger, maar dan terwijl ik aan alle kanten probeerde een arm erbij te hebben zodat ik m kon vangen als hij viel. Hij ziet echt geen gevaar en klimt en rent overal volop op af. En boos dat hij wordt als hij ergens te klein voor is en het nog niet lukt.
 . Ook een goede speeltuin voor klimgeiten overigens
. Ook een goede speeltuin voor klimgeiten overigens   En niet zo duur, ¤9,50 voor volwassenen en kinderen tot 4 jaar gratis
 En niet zo duur, ¤9,50 voor volwassenen en kinderen tot 4 jaar gratis   

En nu al strooien met complimentjes die Casper
 En nu al strooien met complimentjes die Casper  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |