abonnement Unibet Coolblue
pi_185155167
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Dat is wederom nogal persoonlijk, de 2e keer in pakweg 3 minuten (ik reken de cos even mee)
Ik denk toch niet kunt ontkennen dat je dingen post om een reactie uit te lokken. :D
pi_185155176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Dat is wederom nogal persoonlijk, de 2e keer in pakweg 3 minuten (ik reken de cos even mee)
Sorry maar waar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185155185
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Agressie?
Frustraties ja. Agressie zie ik niet.
Het zal wel aan mij liggen maar het passief agressief gehalte ligt best wel hoog nu.
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 20:22:12 #154
58651 crew  murp
murp
pi_185155189
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Agressie?
Frustraties ja. Agressie zie ik niet.
Ja die!
Dat bedoel ik. Door op een agressieve manier je frustratie te uiten. Dat wekt bij mij alleen maar weerstand op. Zo kan je toch niet met elkaar in gesprek?
pi_185155218
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik denk toch niet kunt ontkennen dat je dingen post om een reactie uit te lokken. :D
Dat zijn er veel meer die dat doen, de een wat meer in het geniep dan de ander.
pi_185155248
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef murp het volgende:

[..]

Ja die!
Dat bedoel ik. Door op een agressieve manier je frustratie te uiten. Dat wekt bij mij alleen maar weerstand op. Zo kan je toch niet met elkaar in gesprek?
Jawel hoor, die vermeende agressie komt vast ook weer voort uit het uitblijven van antwoorden, het om de hete brij heendraaien.
Als er sprake is van een echt gesprek dan komen we ergens, oplossingen, antwoorden.
pi_185155250
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef murp het volgende:

[..]

Ja die!
Dat bedoel ik. Door op een agressieve manier je frustratie te uiten. Dat wekt bij mij alleen maar weerstand op. Zo kan je toch niet met elkaar in gesprek?
Om heel eerlijk te zijn wil ik niet echt in gesprek met jou. Er lopen vijf mods rond en jij denkt dat je het wel allemaal snapt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:24:48 #158
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185155276
Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef mootie het volgende:[/b]

[..]

Ik denk toch niet kunt ontkennen dat je dingen post om een reactie uit te lokken. :D
[/quote]

Ik post mijn mening over bewoners en situaties aldaar, als jij daar aanstoot aan neemt omdat jij een andere mening bent toegedaan is dat toch echt jouw probleem
pi_185155286
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef murp het volgende:

[..]

Ja die!
Dat bedoel ik. Door op een agressieve manier je frustratie te uiten. Dat wekt bij mij alleen maar weerstand op. Zo kan je toch niet met elkaar in gesprek?
Sorry dan. Klopt wel denk ik.
Maar ja. De frustratie over het modden hier loopt ook hoog op denk ik.
En het gevoel dat het zinloos is. want er zijn de afgelopen tijd meer pogingen geweest en het wordt altijd afgedaan met iets van. Jammer dan.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185155302
Maar er is nogal commentaar op de moderatie, maar daar wordt niet naar gekeken
pi_185155304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Val je nu je collega af :D
Ik ben heel blij met mijn collega's. ^O^ Ik denk dat ik me er ook weleens schuldig aan maak iets te snel te willen als het heel druk is. Is dus meer een algemeen compliment op goeie feedback.
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 20:26:19 #162
58651 crew  murp
murp
pi_185155322
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef mootie het volgende:
Maar murp, mogen mods wel modden op bijnamen en kwetsende bijnamen en scheldwoorden?
Bijnamen op spelers in UTO mogen, maar users elkaar met bijnamen bestoken niet.
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 20:26:54 #163
58651 crew  murp
murp
pi_185155332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn wil ik niet echt in gesprek met jou. Er lopen vijf mods rond en jij denkt dat je het wel allemaal snapt
Ik snap geen reet van UTO, maar wel hoe je normaal met elkaar om moet gaan
pi_185155338
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:26 schreef murp het volgende:

[..]

Bijnamen op spelers in UTO mogen, maar users elkaar met bijnamen bestoken niet.
Daarom zit je hier nogal fout
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185155343
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:26 schreef murp het volgende:

[..]

Bijnamen op spelers in UTO mogen, maar users elkaar met bijnamen bestoken niet.
Maar fatsoen telt ook helemaal niet meer?

Junk, hoer, vetklep, zaadcontainter. Wat je net zei, we zijn allemaal volwassen.
pi_185155348
Mijn persoonlijke mening over scheldwoorden en bijnamen weten jullie denk ik wel. Ik vind het enorm lastig en het maakt de COS bij tijden onleesbaar.
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:27:23 #167
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185155349
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Sorry maar waar
Da's 3 x in pakweg 5 minuten en jij klaagt altijd dat de mods jou moeten hebben. Ik vind ze eigenlijk reuze coulant richting jou.
pi_185155369
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:26 schreef murp het volgende:

[..]

Ik snap geen reet van UTO, maar wel hoe je normaal met elkaar om moet gaan
Ok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185155372
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:26 schreef murp het volgende:

[..]

Bijnamen op spelers in UTO mogen, maar users elkaar met bijnamen bestoken niet.
Dus namen als Kankerhoer. Hitler. Kankerwijf. Junk. IS-strijder zijn allemaal oké om de inwoners te geven :?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 20:28:24 #170
58651 crew  murp
murp
pi_185155381
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:25 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Sorry dan. Klopt wel denk ik.
Maar ja. De frustratie over het modden hier loopt ook hoog op denk ik.
En het gevoel dat het zinloos is. want er zijn de afgelopen tijd meer pogingen geweest en het wordt altijd afgedaan met iets van. Jammer dan.
Kijk, als je op een agressieve manier je frustraties gaat uiten heeft dat natuurlijk helemaal geen zin. Probeer eens met een mod in gesprek te gaan voordat je gefrustreerd ben. Dat scheelt echt enorm
pi_185155390
Als ik even mag, murp?

Ik denk dat waar een aantal users in de war raken is dat ze niet altijd een ZICHTBAAR resultaat hebben. Als een user aangesproken word, gaan we dan niet ook nog met andere users bespreken. Dat je dus niet ziet of iemand aangesproken word betekend niet dat het niet gebeurt.

Alleen dat stukje hebben andere users niks mee te maken. Dat is tussen user en mod/fa, en nee, daar word dus ook niet richting andere users over uitgeweid.

We proberen allemaal een leuk, draaiend forum te houden. Dat iemand iets post wat je niet zint is niet automatisch een trol. We kunnen niet altijd moderen op of iemand de waarheid spreekt want wij zijn ook mensen met een leven en zijn er niet elk moment van de dag.

Ja op bepaalde gedragingen moet gemodereerd worden maar er is momenteel een sfeer waarbij alles waar iemand het niet mee eens is afgefikt moet worden en dat is wat de sfeer nog het meest bepaald. Als iemand een mening heeft waar jij het niet mee eens bent is dat niet het einde van de wereld.

En word je aangesproken dan is dat omdat iemand je niet mag maar omdat je op dat moment gedrag vertoond wat de boel ontwricht of op een andere manier tegen de regels is. Er is inderdaad veel commentaar op de moderatie momenteel en feedback moet altijd welkom zijn. Een negatieve, en soms ronduit aggresieve houding tegenover elke vorm van moderatie daarintegen is onnodig. Wij zijn ook mensen en je gaat nooit iedereen tevreden kunnen stellen en aan het eind van de dag beslissen de users niet de regels.

Users zien niet altijd het hele plaatje en dan is het heel makkelijk oordelen op een half verhaal.
pi_185155407
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:28 schreef murp het volgende:

[..]

Kijk, als je op een agressieve manier je frustraties gaat uiten heeft dat natuurlijk helemaal geen zin. Probeer eens met een mod in gesprek te gaan voordat je gefrustreerd ben. Dat scheelt echt enorm
Maar murp.... dat wordt al jaren geprobeerd. En met jaren overdrijf ik echt niet.
pi_185155413
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dus namen als Kankerhoer. Hitler. Kankerwijf. Junk. IS-strijder zijn allemaal oké om de inwoners te geven :?
Ja ik ga los *O*
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185155427
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:28 schreef murp het volgende:

[..]

Kijk, als je op een agressieve manier je frustraties gaat uiten heeft dat natuurlijk helemaal geen zin. Probeer eens met een mod in gesprek te gaan voordat je gefrustreerd ben. Dat scheelt echt enorm
Die tijd zijn we allang gepasseerd.
Ze gaan namelijk niet in gesprek.
Ik doe dan ook geen poging meer, want voordat je het weet heb je een ban te pakken
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185155430
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:25 schreef sjampoeh het volgende:
Maar er is nogal commentaar op de moderatie, maar daar wordt niet naar gekeken
Cos Moddeh is nogal een ding

soort "Belangrijke Status ?
geen idee wat het Brein doet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')