Wat mag wel, wat mag niet. In hoeverre gelden fatsoensnormen. In hoeverre zijn de mods objectief etc.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat mag wel, wat mag niet. In hoeverre gelden fatsoensnormen. In hoeverre zijn de mods objectief etc.
Dank je Zeyinaquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes
Nou, blijkbaar is het geen probleem en kunnen de mods er niks tegen doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef murp het volgende:
Ik snap niet dat je andere namen moet verzinnen voor users en of bewoners. Mensen die dat doen dagen de user hier uit en dat weten ze.
Doe gewoon normaal en behandel users zoals jijzelf ook behandeld wilt worden.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef murp het volgende:
Ik snap niet dat je andere namen moet verzinnen voor users en of bewoners. Mensen die dat doen dagen de user hier uit en dat weten ze.
Leuk dat je even langskomt maar dat is niet eens het probleem. Het is soms nogal laster en er worden berichten van FB geplaatst wat voor waarheid word aangenomen, ook dat ja ok maar als een bepaalde user offtopic is gaat er ineens ingegrepen worden. Koekoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef murp het volgende:
Voor velen is dat blijkbaar wel moeilijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef murp het volgende:
Ik denk dat je het wel aan een mod kan vragen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:04 schreef Crabapple het volgende:
Wordt niet wijzer van mijn notes, kan je daar opheldering over vragen?
Nope.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:04 schreef Crabapple het volgende:
Wordt niet wijzer van mijn notes, kan je daar opheldering over vragen?
Ga ik doen, dank!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel aan een mod kan vragen.
Ik heb dat een keer in de cos gezet nadrukkelijk om dat ik me er aan ergerde heeft me twee weken gekostquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het geen probleem en kunnen de mods er niks tegen doen.
Junk, straathoer, slet, zaadhoer, allemaal geen problemo.
En uitdagen mag ook, kunnen ze ook niet voor ingrijpen.
Dream onquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:06 schreef murp het volgende:
Maar we zijn hier toch allemaal volwassen mensen die een gezamenlijke hobby hebben?
Op mijn ipad zie ik het niet, ben de hele dag al benieuwd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:06 schreef Charmian het volgende:
ik krijg op het moment uitslag van dat agressieve rooie tekstje...nog niet eerder gezien op FOK! het gajes zit blijkbaar in de COS
Oowwwquote:
het is heel irritant aanwezigquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Op mijn ipad zie ik het niet, ben de hele dag al benieuwd.
Utopia kijken en daarover ouwehoerenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:06 schreef murp het volgende:
Maar we zijn hier toch allemaal volwassen mensen die een gezamenlijke hobby hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |