Geen issuequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik ben te hetero om hier op in te gaan.
Je moet iets doen voor de kink hequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:42 schreef Goudenvis het volgende:
Jezelf vrijwillig laten opsluiten
Escape world dan sukkel ga lekker wegquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kom vrouwen alleen buiten tegen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is zeker tof, alleen halen we het toch nooit
Hou je nare opmerkingen eens voor je, ik heb ook gevoelensquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Escape world dan sukkel ga lekker weg
komt goed joh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
We zijn er niet zo goed in denk ik
Ik ben gezond en ook gelukkig dus helemaal in orde als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil gewoon dat je gezond en gelukkig leeft.
You done? You done? You done? You done? You done?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in godsnaam doen?
Chocolonelyquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:44 schreef xcachet het volgende:
Ga vanavond een Tony Chocolonely halen
Ik speel alleen nog Apex Legendsquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
You done? You done? You done? You done? You done?
toevallig welquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:45 schreef Goudenvis het volgende:
Is Mapima afgelopen week nog een keer langsgekomen?
Gelukkig maar, vriend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben gezond en ook gelukkig dus helemaal in orde als je het mij vraagt
quote:
Is goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh
daar zijn de heroes allemaal nietszeggend dus ken geen quotes sorry
Helemaal nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het heet trouwens echt zo hoor.
Kan daar met twee vingers in mijn neus nog kills maken en winnenquote:
Die is zo dik, die was de afstandsbediening kwijt maar die bleek gewoon klem te zitten tussen haar pens en tiet.quote:
Prima toch, binnenkort rankedquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan daar met twee vingers in mijn neus nog kills maken en winnen
nog nooit op, wat is het verschil met normale chocolaquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het heet trouwens echt zo hoor.
De naamquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog nooit op, wat is het verschil met normale chocola
Is dit zo @Anneloos?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is zo dik, die was de afstandsbediening kwijt maar die bleek gewoon klem te zitten tussen haar pens en tiet.
1 van de slechtere Fortnitespelers in ons kliekje is helemaal fan van Apex dus nu is Fortnite nog leuker geworden.quote:
Ik heb Fortnite niet langer dan 10 minuten gespeeldquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1 van de slechtere Fortnitespelers in ons kliekje is helemaal fan van Apex dus nu is Fortnite nog leuker geworden.
Doe nou niet ik was in haar topic ook al gemeen.quote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:48 schreef Plompzakker het volgende:
Wat vinden jullie er van als @:samuel24 hier ook komt posten?
Jammer, elke squad heeft plek voor een goede aziaat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb Fortnite niet langer dan 10 minuten gespeeld
Dat schijnt wel de manier te zijn om haar in bed te krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe nou niet ik was in haar topic ook al gemeen.
Ik speel liever Apex Legends, of Overwatchquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer, elke squad heeft plek voor een goede aziaat.
Smaakvoller.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog nooit op, wat is het verschil met normale chocola
Sorry ik heb al geen dekens over in bed met enkel mijn vriendin er in dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat schijnt wel de manier te zijn om haar in bed te krijgen
Wist ik al wel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je alvast wat je voor me kan kopen.
Onze relatie groeit.
Maar die doet het niet met jan en alleman hoor. Zij heeft meer respect voor haar lijf dan ik voor het mijne.quote:
Dat mag en dat respecteer ik van jou. Alleen van jou.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik speel liever Apex Legends, of Overwatch
Met alleen jou is zij nog lang niet vol hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik heb al geen dekens over in bed met enkel mijn vriendin er in dus.
Vol is vol.
Net zoals ik het respecteer dat jij graag Fortnite speelt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat mag en dat respecteer ik van jou. Alleen van jou.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Met alleen jou is zij nog lang niet vol hoor
hey ik speel ook liever overwatchquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat mag en dat respecteer ik van jou. Alleen van jou.
Hoezo heb jij niet zoveel respect voor je lijf dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar die doet het niet met jan en alleman hoor. Zij heeft meer respect voor haar lijf dan ik voor het mijne.
Ben echt lit af fam met mijn 20 euro skinsquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net zoals ik het respecteer dat jij graag Fortnite speelt.
Jij kan de graftyfus krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ik speel ook liever overwatch
Je weekgeld uitgeven aan fortnitequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben echt lit af fam met mijn 20 euro skins
Lekker bezig vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben echt lit af fam met mijn 20 euro skins
Ja dus niemand ziet dat ik een week op noodles moet leven maar ze zien mij wel shinen die 2 seconden voordat ze mij doodschieten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:52 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je weekgeld uitgeven aan fortnite
Daarom bitterballenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:53 schreef Goudenvis het volgende:
Die noodles zijn wel zo klote smerig he
quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:54 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Altijdvanavond goulashbitterballen
Ooohhh no you didn'tquote:
gewoonquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niet zoveel respect voor je lijf dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |