Ken ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:48 schreef Plompzakker het volgende:
Wat vinden jullie er van als @:samuel24 hier ook komt posten?
Jammer, elke squad heeft plek voor een goede aziaat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb Fortnite niet langer dan 10 minuten gespeeld
Dat schijnt wel de manier te zijn om haar in bed te krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe nou niet ik was in haar topic ook al gemeen.
Ik speel liever Apex Legends, of Overwatchquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer, elke squad heeft plek voor een goede aziaat.
Smaakvoller.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog nooit op, wat is het verschil met normale chocola
Sorry ik heb al geen dekens over in bed met enkel mijn vriendin er in dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat schijnt wel de manier te zijn om haar in bed te krijgen
Wist ik al wel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je alvast wat je voor me kan kopen.
Onze relatie groeit.
Maar die doet het niet met jan en alleman hoor. Zij heeft meer respect voor haar lijf dan ik voor het mijne.quote:
Dat mag en dat respecteer ik van jou. Alleen van jou.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik speel liever Apex Legends, of Overwatch
Met alleen jou is zij nog lang niet vol hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik heb al geen dekens over in bed met enkel mijn vriendin er in dus.
Vol is vol.
Net zoals ik het respecteer dat jij graag Fortnite speelt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat mag en dat respecteer ik van jou. Alleen van jou.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Met alleen jou is zij nog lang niet vol hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |