quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:46 schreef yaello het volgende:
Treurige bende in het neukhok. Lotus ligt in bed, Tim alleen maar aan het mopperen.
18?...kunnen ze over een tijdje door naar " een huis vol" na Temptation Islandquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mag niet van Frutsel, ze wil een even aantal
Moet dat niet in de koeling?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie wel lekkere dingen in de Yurt
[ afbeelding ]
Ook alvast met kinderkamer. Dan kunnen ze daar meteen aan beginnen als Franny hem achterna komtquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:46 schreef Ranah het volgende:
als het mijn tijd is ga ik, gelukkig ben ik toch wel sombert tim
dan ga ik het huisje inrichten
Eigenlijk wel, maar dan zie andere het en dan komen er vragen enz..quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet dat niet in de koeling?
Ja, maar anders ziet God het.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet dat niet in de koeling?
misschien bedoelt hij in de buurt, franny wil graag in de buurt van haar familie wonenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef yaello het volgende:
Tim gaat niet bij een familie wonen waar hij niet welkom is. Franny zegt dat het over hun gaat, niet alleen over Tim.
Alsof zij uberhaupt willen dat Tim bij hun komt wonen
Wonen? Watsgeburt met zijn eigen huis?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef Ranah het volgende:
tim wil niet bij familie wonen waar hij niet welkom is
klinkt alsof ik ook niet meer welkom ben Toch?
het gaat toch over ons niet alleen over jou zegt franny
En....quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:49 schreef Angelique61 het volgende:
Hoelaat is die date, dacht dat ik gisteren hoorde van 19.00 maar al dat eten licht al op een schaal zqal toch wel in de koeling komen nog mag ik hopen...
6 uurquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:49 schreef Angelique61 het volgende:
Hoelaat is die date, dacht dat ik gisteren hoorde van 19.00 maar al dat eten licht al op een schaal zqal toch wel in de koeling komen nog mag ik hopen...
boeie...quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:49 schreef Angelique61 het volgende:
Ohh zie het al de krentebollen zijn voor hun zelf
Dan heb je het niet goed begrepen...quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef DKUp het volgende:
Er staat overigens nergens in de brieven dat ze tegen Timothy zijn.
Wel tegen nu al verloven, trouwen en kinderen krijgen....
Dan alsnog. Hij moet zich niet zo aanstellen. Ze begonnen de brief met dat ze blij zijn dat Franny iemand heeft gevonden waar ze gelukkig bij is dacht ik. Daar gaan ze totaaaal aan voorbij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij in de buurt, franny wil graag in de buurt van haar familie wonen
En Hiske maar roepen dat ze niks eet. Zie haar voortdurend kauwenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:49 schreef Angelique61 het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef DKUp het volgende:
Ja maar die tapas hapjes niet enzquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:49 schreef Angelique61 het volgende:
Precies dit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef DKUp het volgende:
wat missen we dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed begrepen...
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef DKUp het volgende:
Utopia is een spel, maar neuken trouwen en kinderen krigen nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:51 schreef yaello het volgende:
[..]
Dan alsnog. Hij moet zich niet zo aanstellen. Ze begonnen de brief met dat ze blij zijn dat Franny iemand heeft gevonden waar ze gelukkig bij is dacht ik. Daar gaan ze totaaaal aan voorbij.
Klopt maar als ze dat nog niet waren zullen ze het nu vast wel zijn want zijn ware aard komt weer goed naar boven nuquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef DKUp het volgende:
Hoe die vader dat schreef was ook heel netjes,dat het geen spelletje is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef DKUp het volgende:
alles moet vegan in utopia..quote:
Hij was gisteren al aan het 'pushen' dat ze in Zutphen gingen wonen. (Buurt van Deventer toch? )quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:52 schreef Ranah het volgende:
tim zal nooit familie in de buurt dulden, ze zouden een verkeerde invloed op haar kunnen hebben
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij was gisteren al aan het 'pushen' dat ze in Zutphen gingen wonen. (Buurt van Deventer toch? )
Niet in de buurt van Zoeterwoude waar Franny woont
Ik zag daarnet Mylène lopen richting Erik met het bestelde onderdeel. Kwam met de post volgens mijquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:53 schreef Angelique61 het volgende:
Wie heeft de wasmachine gemaakt?
erik denk ik, er was een onderdeel voor hem binnengekomenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:53 schreef Angelique61 het volgende:
Wie heeft de wasmachine gemaakt?
geloof dat maar jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim lijkt mij zo'n type die helemaal door gaat draaien als Franny het ooit uit zou maken.
Z'n ex is niet voor niks stiekem vertrokken en heeft niks meer laten horen. Ze had d'r spullen uit het huis gepakt en is vertrokken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim lijkt mij zo'n type die helemaal door gaat draaien als Franny het ooit uit zou maken.
Hij heeft psychopathische stalker trekjes idd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:55 schreef MacDeMarco het volgende:
die gaat haar eerst lopen pushen, voor een meisje erbij in bed, de ultimate mannendream, zie ze nog in de parenclub belanden, waar Frutsel mag toekijkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:55 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die gaat haar eerst lopen pushen, voor een meisje erbij in bed, de ultimate mannendream, zie ze nog in de parenclub belanden, waar Frutsel mag toekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |