Afbouwen is het meest verstandig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft het ook zelf verteld dat je er niet in één keer mee kan stoppen en dat ze nog kreeg.
Ik negeer haar wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe Erik zich zal gaan ontwikkelen.
Beetje veel topics om bij te lezen. Ik ben benieuwd hoe het er nu voorstaat met Mylène. Zijn daar nog nieuwe ontwikkelingen of wordt ze nog steeds genegeerd?
Dat was later.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren sliep de dakloze er toch? Of bedoel je dat niet.
Ze kwam heel fris binnen, maar dat was al snel anders idd. Snap ook wel waar ze vandaan komt maar je kunt er niet continu rekening mee houden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of juist wel, ik weet het niet, en vond Lotus leuk in het begin en vindt het een best moeilijk meisje, maar begrijp het nu wel wat meer
dat ging over haar hoge bloeddrukpillen!quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft het ook zelf verteld dat je er niet in één keer mee kan stoppen en dat ze nog kreeg.
We zijn Lotus gewendquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Niemand die zich ergert aan die Nw lach
Dat was later, die kreeg ze erbij om te kunnen afbouwen. Ik weet wat ik gezien en gehoord heb.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat ging over haar hoge bloeddrukpillen!
Bijna iedereen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
ok, van jou neem ik het aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was later, die kreeg ze erbij om te kunnen afbouwen. Ik weet wat ik gezien en gehoord heb.
Ik wel hoor.... maar eerder dat koppie dat ze erbij trekt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Goed gezien (..)quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:51 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Waarom eindigt Jensie altijd zijn zin op een hoge toon?
daar erger en ergerde ik mij niet aan, hopelijk zit ze veel bij Gerrit, want die volg ik nooitquote:
Ik zou me zorgen maken als Jens daar wel enthousiast op had gereageerdquote:
Dat gesprek met volindebroek op beeld was later.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:
hele gesprek gevolgd met de arts, ging niet over GHB
weet je wat het is, ze heeft als een van de weinigen daar een echt talent, en doet of probeert daar wat mee te doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
daar erger en ergerde ik mij niet aan,
ik geloof jequote:Op donderdag 21 februari 2019 14:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gesprek met volindebroek op beeld was later.
Hoop dat ze daar wat meer mee gaat doen. Ik vond dat in het begin echt leuk om te zien en te horen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet je wat het is, ze heeft als een van de weinigen daar een echt talent, en doet of probeert daar wat mee te doen
Er zijn gekkere dingen gebeurd daar. Vraag me af of het als afleidingsmanoeuvre dient, voor het echte werk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken als Jens daar wel enthousiast op had gereageerd
Maar serieus: wat een raar script!
Misschien wordt ze weer wat normaler.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop dat ze daar wat meer mee gaat doen. Ik vond dat in het begin echt leuk om te zien en te horen.
Denk dat het voor Lotus goed is dat Mike weg gaat.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Goed gezien (..)
Ik zeg.. dat is om niet bedreigend over te komen. Eindigen met lage toon is gebiedend, zoals een agent die zegt.. en nu doorlopen jullie.
zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop dat ze daar wat meer mee gaat doen. Ik vond dat in het begin echt leuk om te zien en te horen.
Denk dat het voor Lotus goed is dat Mike weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |