Ik denk dat hij het doet om 'belangrijk' voor Utopia te zijn, een verhaallijn te hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ergens vermoed ik dat Tim dondersgoed weet dat hij Franny buiten kwijt raakt, dus dan maar meteen een ring er omheen..dan kan ze niet meer vluchten..Hij heeft zelf enorme angst alleen over te blijven, niet realiserend dat dit door zijn eigen gedrag veroorzaakt wordt..
echt hoor!quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef mootie het volgende:
Moet je je voorstellen dat je die ouders bent en dit allemaal meekrijgt.
kloptquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
tim mag blijven, altijd iets te beleven![]()
![]()
Vreselijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef mootie het volgende:
Moet je je voorstellen dat je die ouders bent en dit allemaal meekrijgt.
Ook zonder hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
17 maart (pas)quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:08 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze komen vast snel op bezoek
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
Ze hebben daar 'n heel verkeerd beeld van de publieksstemquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zegt ze met de nodige ironie
Vreselijk dat continu te melden zulke info hoef ik nietquote:
in de brief staat dat ze niet komenquote:
geloof me om 16.00 gaat ie gewoon weer los hoor, al is het alleen maar om die ouders te ziekenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef DKUp het volgende:
Tim en Tran maken een rondje, nee niet neuken.
Dat waren de ouders van Franny (hier ging het over de ouders van Tim) en zo stond het ook niet in de brief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee komen niet staat er in de brief
En ze dachten het nog wel te gaan rocken met z'n vierenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef DKUp het volgende:
Wat een drama dat Strandhutje..............
Ik vermoed ook dat ze binnenkort langs gaan komen. Haar ouders krijgen dit vast mee, en waar ze zeiden niet langs te komen zullen de beelden hen vast wel aansporen IRL het gesprek met Tim en Franny aan te gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee komen niet staat er in de brief
Je hebt gelijk, laat Timothy lekker blijven en haar leven en haar band met haar ouders en verdere familie verneukenquote:
Ik ben vandaag ook al 2 x geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vreselijk dat continu te melden zulke info hoef ik niet
Dat is Jordy.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef rowan634 het volgende:
die broer van franny kan tim toch wel ff in elkaar komen rammen
[ afbeelding ]
Schijtprogrammaquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook al 2 x geweest.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:12 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laat Timothy lekker blijven en haar leven en haar band met haar ouders en verdere familie verneuken![]()
![]()
![]()
Nah, eerder dwangmatig neuken, als in een obsessieve stoornis.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geloof me om 16.00 gaat ie gewoon weer los hoor, al is het alleen maar om die ouders te zieken
Walgelijk. Wacht maar tot er tot haar doordringt hoe tim echt in elkaar zit. Dan kruipt ze jankend terug naar haar familie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar haar familie gunt haar nooit wat.
Is niet helemaal gelukt........quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En ze dachten het nog wel te gaan rocken met z'n vieren
Lotus verpest de laatste dag van Mike in Utopia, moet weer om haar draaienquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef DKUp het volgende:
Wat een drama dat Strandhutje..............
Tot er weer een andere 'Tim' op haar pad komt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijk. Wacht maar tot er tot haar doordringt hoe tim echt in elkaar zit. Dan kruipt ze jankend terug naar haar familie.
had mij ook niet uitgemaakt of ze nu 16 is of 56, ik noem maar watquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ging mijn dochter halen..Die zat vanmiddag hier al op de bank..Maakt niet uit hoe
meisje is dom wil gewoon een man maakt niet uit wiequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot er weer een andere 'Tim' op haar pad komt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tot er weer een andere 'Tim' op haar pad komt.
gewoon onterfen die ondankbare straathoerquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:14 schreef pollewop77 het volgende:
Arme ouders, kan er niet over uit. Eerst is je dochter depressief, regel je een plek in de crisisopvang. Wilt ze niet want ze gaat Utopia in. Vooruit, wie weet brengt het haar wat denken ze dan. Binnen de kortste keren is ze verliefd, verloofd, getrouwd en heeft een baby.
....van een of andere staatsmongool...nou joepie!quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:14 schreef pollewop77 het volgende:
Arme ouders, kan er niet over uit. Eerst is je dochter depressief, regel je een plek in de crisisopvang. Wilt ze niet want ze gaat Utopia in. Vooruit, wie weet brengt het haar wat denken ze dan. Binnen de kortste keren is ze verliefd, verloofd, getrouwd en heeft een baby.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
had mij ook niet uitgemaakt of ze nu 16 is of 56, ik noem maar wat
ach erm ding, dr hele darmkanaal in de war van al dat gedoe?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef mootie het volgende:
Fran gaat ff poepen, als het lukt. Ook echt random, midden in een gesprek.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
gewoon onterfen die ondankbare straathoer![]()
godver , koffie kwam mijn neus uit, bedankt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach erm ding, dr hele darmkanaal in de war van al dat gedoe?
Zat vast een poepje in de wegquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef yaello het volgende:
Het grappigste vind ik dat Tim beweerd dat ze al genoeg tegenslagen hebben gehad in Utopia tijdens hun relatie. Welke tegenslagen dan?
Ja van mij! Nu hebben we natuurlijk tot overmorgen constant die klotus met haar gejank in beeld. Kan ze niet lekker in die boomhut gaan liggen? Daar hebben ze zich de afgelopen dagen ook hele dagen verstopt achter een muurtje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:15 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht nog wel een error of meerderen vandaag
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
En jij denkt dat drie keer poepen per dag een makkie is?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef yaello het volgende:
Het grappigste vind ik dat Tim beweerd dat ze al genoeg tegenslagen hebben gehad in Utopia tijdens hun relatie. Welke tegenslagen dan?
in de kattenbak hoop ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook al 2 x geweest.
Reken ook maar dat ze goed onder druk gezet worden door de mensen buiten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in de brief staat dat ze niet komen
Ik ben zindelijk.quote:
Dat staat ook helemaal niet in die brief. Dat ze niet meer komen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Reken ook maar dat ze goed onder druk gezet worden door de mensen buiten.
Haha, ik moest de topicpagina verversen, maar dacht, jeetje wat duurt dat vegen lang zeg.
Kreeg de geest en zag dat er al een nieuw topic was en een pag. twee.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat staat ook helemaal niet in die brief. Dat ze niet meer komen.
Poste ik even terug al
Onzekere kuttenspreider* zo beter?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]straathoer
ik ben geen franny fan in tegen deel maar straathoer
ze gunnen haar niks, zei ze, dus die erfenis was er al niet, hoe krijgt ze het haar strot uit, kind woont nog thuis!quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Onzekere kuttenspreider* zo beter?
Ow, okay, viel er middenin. Dacht al, wat is er allemaal gebeurd daar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat staat ook helemaal niet in die brief. Dat ze niet meer komen.
Poste ik even terug al
Nou ze praat al 'n tijdje poep dus niet alleeen van dat gedoequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach erm ding, dr hele darmkanaal in de war van al dat gedoe?
Die ouders hebben het te verduren. Even los van dit, heeft ze behoorlijk wat los gelaten over ze. Niet netjes van Frenniequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze gunnen haar niks, zei ze, dus die erfenis was er al niet, hoe krijgt ze het haar strot uit, kind woont nog thuis!
dat weet ik wel, maar zou toch echt behoeden voor (er alles aan doen) om er over te praten iig, als dat niet lukt, tsja, dan is het zo, en zal ik me er ook bij moeten neerleggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]zo werkt het dus niet volwassen is volwassen
niet alleen maar, dat geloof ik ook niet echt, maar zal wel mee spelenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef pollewop77 het volgende:
Heb nog steeds het idee dat Tim alleen maar met Frennie is om in Utopia te kunnen blijven.
Ja hallo, wat denk je van alle keren dat er op de deur werd gebonsd toen ze lagen te neuken, noem dat maar geen tegenslag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef yaello het volgende:
Geen Billy pleasequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
van wie zal de nieuwe inwoner een ex zijn?
misschien die keer dat Frutsel dr tampon nog in had in bed?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef yaello het volgende:
Brandon!quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
De ex van Jessie lijkt me wel watquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Petje met Dààààg Mike al te verkrijgen op de webshop?
Hiske is nog vrij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef DKUp het volgende:
Tim heeft een relatie nodig om te blijven inderdaad. Zonder relatie is echt over voor hem.
En hoe ze nu over ze praat is ook niet bepaald vriendelijk, ik zei eerder al, kunnen ze zien ze is of ook kan zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die ouders hebben het te verduren. Even los van dit, heeft ze behoorlijk wat los gelaten over ze. Niet netjes van Frennie
Van mylenequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zat vast een poepje in de weg
Te makkelijk, denk gewoon een oud bewoner.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
maar ze wist niet of het ging lukken deze keerquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou ze praat al 'n tijdje poep dus niet alleeen van dat gedoe
wie stuurt er een mail , wil graag een cadeau bestellen voor lotusquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Petje met Dààààg Mike al te verkrijgen op de webshop?
Ja, dat is echt het toppunt van creativieitquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Te makkelijk, denk gewoon een oud bewoner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |