Dit is niet mogelijk:quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
De douane heeft in de Rotterdamse haven een container met minimaal 90.000 flessen wodka voor de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un en zijn legerleiding onderschept. De container lag in een schip verstopt onder de romp van een vliegtuig.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~a5f91405/
Ik zou ze gewoon eisen als blauwequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Driepink het volgende:
O en mochten er fotos gestuurd worden dan ben ik ook benieuwd
Zo ben ik niet.quote:
Was grapje man, wie gaat er vanavond winnen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.
Soms zou ik het wel willen hoor, maar het zit gewoon niet in mijn natuur om iemand te dwingen
Ik hoop Feyenoord natuurlijk, maar ik ben nogal een pessimist zonder verstand van voetbal, dus ik gok Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Was grapje man, wie gaat er vanavond winnen?
Mensen zonder verstand van kunnen meestal het beste voorspellen hequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoop Feyenoord natuurlijk, maar ik ben nogal een pessimist zonder verstand van voetbal, dus ik gok Ajax
het zijn ook van die heupflesjes als ik naar de foto's kijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is niet mogelijk:
90.000 flessen, laten we zeggen 70cl per fles = 90.000 x 0.70 = 63.000 kg en dit is nog zonder het gewicht vd fles)
Container kan max 30 ton (grofweg) hebben.
Misschien als de inhoud van de flessen 0.25L is, maar dan heb je het over minibar flesjes bijna..
Foto?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het zijn ook van die heupflesjes als ik naar de foto's kijk
Jup.. van die “flasks”.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het zijn ook van die heupflesjes als ik naar de foto's kijk
Ik wacht nog even op die dms met jullie foto 👍quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Driepink het volgende:
O en mochten er fotos gestuurd worden dan ben ik ook benieuwd
Ik sta in FOTquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op die dms met jullie foto 👍
Jezus.. ze hadden het over flessen, geen flesjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Deze flesjes dus
[ afbeelding ]
Wat heeft die daar dan? Cabaretshow ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2019 07:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm gister weer vinkjes gezet op mn inburgeringscertificaat voor Rotterdam.
In Barendrecht... naar Joke Bruijs geweest.
Als je me dat een half jaar geleden had voorspelt had ik je vierkant uitgelachen.. maar was best een hele leuke avond toch
Ze brengt levensliederen ten gehore.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat heeft die daar dan? Cabaretshow ofzo?
Klinkt echt als een verschrikkelijke avondquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ze brengt levensliederen ten gehore.
Absoluut niet mijn ding overigens.
Maar begeleid door viool, sax, piano, gitaar en cello.. was stiekem toch wel heel goed.
Smaken verschillen....quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klinkt echt als een verschrikkelijke avond![]()
Maar zolang je het maar naar je zin had toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |