Wordt het weer zo'n middag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
wel mooi dat we allemaal een tijdje niet posten en dan dezelfde tijd lekker negatief doen

Je lijkt @naatje_1 welquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We hebben nu ook een quiz. Vraag: wie gaat er op x datum staken voor pensioenen? Antwoord: 100% nee.

is JimmyDean de docentquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Quiz had voor de pauze 230 deelnemers. Nu nog maar 150.

ze staat bekend als iemand die geaborteerd had moeten wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:05 schreef HPLC het volgende:
of staat ze bekend als iemand die abortus heeft gepleegd

Is een inside joke die je had gesnapt als je je discord account zou gebruikenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:05 schreef HPLC het volgende:
of staat ze bekend als iemand die abortus heeft gepleegd

zat ik maar inside Joke HAAHAHHAAquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is een inside joke die je had gesnapt als je je discord account zou gebruiken

maar hij heeft helemaal geen rechten op het geheime kanaal ahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]

sowquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze staat bekend als iemand die geaborteerd had moeten worden

maar jij gaf me een banquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]

niceeequote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zat ik maar inside Joke HAAHAHHAA

koekoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze staat bekend als iemand die geaborteerd had moeten worden

Joke Bruijs?quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zat ik maar inside Joke HAAHAHHAA

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |