Misschien is dat het probleem? Dat een groep KLB'ers ook in een slowchat willen zitten, maar zich niet prettig voelen in de harde sfeer van de huidige SC?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef SideEffect het volgende:
en gaat het er helemaal hard aan toe
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:27 schreef Flamarande het volgende:
Graag een nieuwe safespace sc en onze klb 2012-2016 terug waar gewoon lekker op elkaar gescholden wordt. Kan die ook weer onzichtbaar voor als je niet ingelogd bent
dat was overduidelijk een typfout door mobiel gebruik, beste meneer. heeft ze ook vermeld in de SCquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleem? Dat een groep KLB'ers ook in een slowchat willen zitten, maar zich niet prettig voelen in de harde sfeer van de huidige SC?
Was vergeten niet er tussen te zettenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleem? Dat een groep KLB'ers ook in een slowchat willen zitten, maar zich niet prettig voelen in de harde sfeer van de huidige SC?
En ook dit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:15 schreef Flamarande het volgende:
Die ene keer in het jaar dat het er nog hard aan toe gaat wordt alles binnen een minuut verwijderd
vaak ook door mensen die vroeger gewoon vrolijk meededenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:15 schreef Flamarande het volgende:
Die ene keer in het jaar dat het er nog hard aan toe gaat wordt alles binnen een minuut verwijderd
Het is inderdaad opmerkelijk wat een kleurtje met een mens doet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vaak ook door mensen die vroeger gewoon vrolijk meededen
De VD-kliek voelt zich daar niet welkom.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Mja wel handig om te weten wat de eerste KLB sc "kut" maakt en waarvoor er een nieuwe nodig is.
nee dat wordt verwijderdquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Jaja ik ben kut, ik weet het. Bespreek dat maar zoals usual in KLB SC 1
Hoezo, we bespreken toch input voor een eventuele nieuwe sc?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Jaja ik ben kut, ik weet het. Bespreek dat maar zoals usual in KLB SC 1
ik vind dit topic ook wel wat vijandig worden nuquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De VD-kliek voelt zich daar niet welkom.
Veel vaste users vinden dat er in de huidige SC te veel gemodereerd wordt.
Ik wil er best gaan posten hoor maar we weten allebei dat dat uit de hand gaat lopenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De VD-kliek voelt zich daar niet welkom.
Veel vaste users vinden dat er in de huidige SC te veel gemodereerd wordt.
De huidige deelnemers aan de originele SC vinden het een slecht plan, staat genoteerd. Issues mbt moderatie kan verder in KLB FB, het begint nu beetje vijandig en off topic te worden hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoezo, we bespreken toch input voor een eventuele nieuwe sc?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nooit een kans gegeven maar ik gok dat het enigzins gaat botsen
Je hebt het nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik wil er best gaan posten hoor maar we weten allebei dat dat uit de hand gaat lopen
Ik vind het geen slecht plan maar zie er de meerwaarde niet van in als er exact dezelfde regels gelden als de sc nu.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De huidige deelnemers aan de originele SC vinden het een slecht plan, staat genoteerd. Issues mbt moderatie kan verder in KLB FB, het begint nu beetje vijandig en off topic te worden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |