quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blij dat jij dat niet voor mij kunt bepalen
echt hèquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
waarom loopt er altijd iemand langs als ik mijn piemel goed wil leggen
waarom leg jij altijd je piemel goed als er iemand langs komt lopen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
waarom loopt er altijd iemand langs als ik mijn piemel goed wil leggen
Ik ben niet @Der_Mann, maar van harte eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oei, die mods zijn ook allemaal hetzelfde, wat jij @:Der_Mann
waarom heeft jouw moeder 9 maanden lang pijn en moeite gestopt in een zwangerschap om er zo'n teleurstelling uit te krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom leg jij altijd je piemel goed als er iemand langs komt lopen?
Wel heb ik ooit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft jouw moeder 9 maanden lang pijn en moeite gestopt in een zwangerschap om er zo'n teleurstelling uit te krijgen
al die mods zijn 1 grote waasquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oei, die mods zijn ook allemaal hetzelfde, wat jij @:Der_Mann
jij krijgt de schuld in mijn afscheidsbriefquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft jouw moeder 9 maanden lang pijn en moeite gestopt in een zwangerschap om er zo'n teleurstelling uit te krijgen
Oef.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Noem je mij ook?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij krijgt de schuld in mijn afscheidsbrief
naambriefquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij krijgt de schuld in mijn afscheidsbrief
Hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gemene vrouw danquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:16 schreef xcachet het volgende:
Zulke posts zijn de reden waarom ik nog op Fok! zit.
zie ik dan welquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ga jij straks lunchen?
koekoek jezus hallootjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is de taal van de harde werkersquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat staat hier? Ik spreek geen Ambtenaars.
heyyyyquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in casual seks als rebound en daarna de liefde van mijn leven vinden.
McGrath wil wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in casual seks als rebound en daarna de liefde van mijn leven vinden.
De eerste wel.quote:
ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:24 schreef HPLC het volgende:
zin om 5 warme worsten tegelijk in mijn mond te stoppen
Ik heb wel een grote penis dus ik hoop dat je wel wat gewend bent.quote:
Nog nooit penis gehad dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote penis dus ik hoop dat je wel wat gewend bent.
Ik heb broodjes filet American met kaasquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:24 schreef HPLC het volgende:
zin om 5 warme worsten tegelijk in mijn mond te stoppen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote penis dus ik hoop dat je wel wat gewend bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |