Omdat het kan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn er een @:amaranta en een @:amarantha?
ben digibeetquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
haha zag je die mongool er puntjes tussen zetten
neequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Heb al zo lang niet meer echt muziek geluisterd.
Zou Ariana Grandé de nieuwe Beyoncé zijn?
?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:44 schreef McGrath het volgende:
nog nooit gebruikt, alleen het lijkt me fantastisch om HPLC te kunnen pesten
ik vind het wel knap dat na al deze jaren ariana er nog steeds als een 14 jarige uit zietquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:45 schreef xcachet het volgende:
Heb al zo lang niet meer echt muziek geluisterd.
Zou Ariana Grandé de nieuwe Beyoncé zijn?
echt liefquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb te veel respect voor TARDIS. om dat te doen
net als selena gomezquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het wel knap dat na al deze jaren ariana er nog steeds als een 14 jarige uit ziet
en dat vind ik echt top
Is dat niet die manga waar elk hoofdstuk een extra ro krijgt? Dus dorororororororororororo etc ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dororo is op het moment bezig en die is machtig mooi
wat een OP, krijg ik echt seksuele verlangens van
Haha, true. Maar volgens mij is ze ook super klein.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het wel knap dat na al deze jaren ariana er nog steeds als een 14 jarige uit ziet
en dat vind ik echt top
Heb nooit echt meegedaan aan het studentenlevenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Exact. Geniet jij nog van het studentenleven eigenlijk of ben je enkel bezig met vakken halen en mooie jongens neuken?
lekker zuipen op donderdagquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nooit echt meegedaan aan het studentenleven
neequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dat niet die manga waar elk hoofdstuk een extra ro krijgt? Dus dorororororororororororo etc ?
Zal die wel door de war halen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee
is wel een manga die bobobobobobo heet, misschien bedoel je die
Gemiste kansquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nooit echt meegedaan aan het studentenleven
Generaliseer eens niet zo, mafkees, sommige mensen zijn smerig.quote:
Tik m aan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee, niet echt eigenlijk. Ook nooit zo van uitgaan blabla
Maagdelijke mannen dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Generaliseer eens niet zo, mafkees, sommige mensen zijn smerig.
ze heeft dan ook alleen Noel om op af te gaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Generaliseer eens niet zo, mafkees, sommige mensen zijn smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |