het was niet ''ik wens dat jij dood gaat'' maar ''als jij dood gaat wens ik dat het op een vredige manier gaat''quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij een waarschuwing![]()
doodsverwensingen (dan wel indirect) worden menis mensen niet echt vrolijk van
Enjoyquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer. Shotjesavond genot...
Aah, geen ban?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
doodsverwensingen (dan wel indirect) worden menig mensen niet echt vrolijk van
Oh dat... ben helemaal niet verkouden heb alleen sinds vannacht al hele tijd rillen, zweten, koud, superheet… dat is geen goeie indicatiequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vriend wel. Mannengriep is een verkoudheid die vaak gepaard gaat met wat misselijkheid, waarbij de man de vrouw vraagt alvast zijn begravenis te regelen. Zoiets.
Laat die driepink gewoon, anders gaat ie straks irl vervelend doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was niet ''ik wens dat jij dood gaat'' maar ''als jij dood gaat wens ik dat het op een vredige manier gaat''
daar zit veel verschil in stoepslet
ZIJN HELE BESTAAN IS AL VERVELEND!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Laat die driepink gewoon, anders gaat ie straks irl vervelend doen
Je hebt koorts. Morgen of overmorgen weer over.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat... ben helemaal niet verkouden heb alleen sinds vannacht al hele tijd rillen, zweten, koud, superheet… dat is geen goeie indicatie
Hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal je nog eens een compliment geven hoer
Gelukkig ben jij altijd een prettig licht in ons donkere bestaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ZIJN HELE BESTAAN IS AL VERVELEND!!
Het was geen verwensing. Ik gaf aan in vorig topic dat ik dood wilde en Herman steunt mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
doodsverwensingen (dan wel indirect) worden menig mensen niet echt vrolijk van
Ik ben ook gewoon aan het 'werk'.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt koorts. Morgen of overmorgen weer over.
Dank, 4 van de 5 soorten moet ik niet, dus zal wel verder bij bier blijven. Maar 5¤ onbeperkt drank, dat kan enkel goed gaan natuurlijk...quote:
Niet echt, laatste leuk was One Punch Man, maar de manga was leuker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
nog leuke anime gezien de laatste tijd mijn goeie vriend Driepink
je mamquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd een prettig licht in ons donkere bestaan.
Het betaalt belastingquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ZIJN HELE BESTAAN IS AL VERVELEND!!
Toppertje ben je.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon aan het 'werk'.
Verschil weten tussen griep en koorts, griep wil je echt nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt koorts. Morgen of overmorgen weer over.
Ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verschil weten tussen griep en koorts, griep wil je echt nietHeb het volgens mij zelf nooit gehad, jij wel?
Goed slecht gaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dank, 4 van de 5 soorten moet ik niet, dus zal wel verder bij bier blijven. Maar 5¤ onbeperkt drank, dat kan enkel goed gaan natuurlijk...
Ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt, toen je al ouder was dan 16?
Denk griep ook nog nooit. Wel koorts, maar echt als kind. De laatste keer dat ik ziek was is echt nog van de middelbare school denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verschil weten tussen griep en koorts, griep wil je echt nietHeb het volgens mij zelf nooit gehad, jij wel?
Dororo is op het moment bezig en die is machtig mooiquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet echt, laatste leuk was One Punch Man, maar de manga was leuker.
Jij?
blufquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:38 schreef xcachet het volgende:
Zin om Herman de kleren van zn lijf te schelden.
Exact. Geniet jij nog van het studentenleven eigenlijk of ben je enkel bezig met vakken halen en mooie jongens neuken?quote:
Wordt dan echt wel eens tijd om goed ziek te worden dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk griep ook nog nooit. Wel koorts, maar echt als kind. De laatste keer dat ik ziek was is echt nog van de middelbare school denk ik.
Ik heb dat nummer zoveel geluisterd de afgelopen twee maanden en ik ben het nu ZO zatquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:40 schreef xcachet het volgende:
Hij is van mij. Meisje weet je niet dat hij op me wacht.
Leef gewoon in balans.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wordt dan echt wel eens tijd om goed ziek te worden dus
Ik ken de tekst nog niet goed genoeg. Kon ‘m niet mee zingen in de auto en daar baalde ik van.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer zoveel geluisterd de afgelopen twee maanden en ik ben het nu ZO zat
noel?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef xcachet het volgende:
Ik doe ‘m het beste elke nacht. Hij is van mij.
Heyyyquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn lichaam is wel heel erg vergelijkbaar met dat. Alleen denk ik dat mijn borsten een cup kleiner zijn.
Hallo naatjequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:42 schreef xcachet het volgende:
Je zag die meiden haten want ik had m’n superheld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |