quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:52 schreef goldback het volgende:
[..]
hoe jaag je iemand rechtstreeks richting tim, zo dus !
Hahaha jij zegt ik dacht het.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:51 schreef Smacked_Actor het volgende:
Keristus die pruillippen maken die centenbak dubbel zo groot...
HAHAquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:54 schreef Zeyina het volgende:
Tim: Sorry ouders. Maar Franny is een avontuur begonnen. Een avontuur van zelf ontdekking en depressie overwinning
Misschien nog even snel volblaffen met jong.quote:
Nahhhhhh, zo klonk het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:53 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe erg die ouders hun best gedaan hebben. Dit is misschien wel het beste wat ze eruit kregen.
Van gestuurd worden en modelleren tot het handzame poppetje wat hij wil hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:54 schreef Zeyina het volgende:
Tim: Sorry ouders. Maar Franny is een avontuur begonnen. Een avontuur van zelf ontdekking en depressie overwinning
Dus keurige brief met juist advies.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou dan weten ze toch hoe naief ze is en kleuterniveau
Ik zou al eerder geschrokken zijn, namelijk de keus tussen hulpverlening en Utopia.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:55 schreef yaello het volgende:
Sorry maar als ouders schrik je je toch ook kapot als je dochter, die nog niet eens voor zichzelf kan zorgen omdat ze overal onzeker over zou zijn, zich verloofd binnen 3 maanden, en nu al over kinderen praat.
Gek hè, als je zo idioot gedraagt dat niemand je voor vol aanziet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sjongejonge.![]()
Franny als een verwend klein kind: ik krijg nooit mijn zin, er wordt nooit naar mij geluisterd.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:57 schreef tonja het volgende:
Natuurlijk is Tim niet boos. Dit past prima in zijn straatje.
Lekker isoleren die meid..
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:47 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Toch de onderbroek maar even weer terug aan![]()
ach frutzl sgeit zich er wel doorheenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:53 schreef Angelique61 het volgende:
Die ouders zien nu alleen maar Tim zn ware gezicht en Franny gedraagt zich als een klein kind die geen smoepje mag
Dat sowiesoquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mij boeit het niet of ze nu wel of niet gaan trouwen.... van mij mag tim snel naar huis en aub laat frannie mee gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |