Oh Sun wat eng! Ik duim voor jullie...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
We zijn nu in het ziekenhuis... Noor heeft al heel de dag flinke koorts en nekpijn. De huisarts vermoedt een hersenvliesontsteking... Ik hoop zó dat het 'gewoon' een fikse griep is...
Oh getverdegetver. Ik duim voor jullie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
We zijn nu in het ziekenhuis... Noor heeft al heel de dag flinke koorts en nekpijn. De huisarts vermoedt een hersenvliesontsteking... Ik hoop zó dat het 'gewoon' een fikse griep is...
Gets Sun, wel goed dat jullie daar zijn. Het is maar engquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij papa. Probeer me niet te druk te maken over hoe dat gaatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:57 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje Gm. Dat is even schrikken zeg. Beterschap voor je meisje.
Waar is je peuter vannacht?
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben benieuwd hoe hwt bij Sunshine is.
Die slaapt heel veel, heeft wel echt n tik gekregen van al het bloed spugen... vanmorgen zat er een gedroogd stolseltje aan dr gehemelte... helemaal in paniek. En verder wil ze niks.. alles is teveel, mja na 2x narcose is dat ook niet zo gek.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:30 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoe is het met jouw meisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |