Neeeeeequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik niet, maar wel een lekker nummerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:52 schreef KillemWieft het volgende:
Als ik dit nummer hoor denk ik aan Sugar Lee Hooper.![]()
![]()
SPOILER: heb even de fotos van slachtoffer en dader in een spoiler geplakt groeten BosbeetleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Bosbeetle op 22-02-2019 09:06:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brada, ik zie nu pas! Ik wil dit jaar weer gaan. Inmiddels al bijna 10 jaar geleden dat ik naar Su ben gegaan (toen nog met m’n ouders). Maar is duur toch in hoogseizoen.quote:
Geef eens een hint?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:34 schreef Karzai het volgende:
Godverdomme ik kan een plaatje niet vinden die ik wil horen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:36 schreef Karzai het volgende:
Ik ben opgegroeid met blues en rock en roll
Ik vind de tekst mooi. Luister naar je hart, daar komt het op neer.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind de tekst mooi. Luister naar je hart, daar komt het op neer.
quote:
Ooooohjee dit gaat een uitdaging wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Welke was die ene met die mensen aan tafel in het publiek. Die man die naar huis wilde maar zijn vrouw wilde niet.
Knappe zussen ook!quote:
Zwaar kut wel maar ok jaren geleden dat ik die hoordequote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Knappe zussen ook!
Verwarde ze alleen altijd met deze![]()
Zelfde tijd geloof ik![]()
Ja! Maar die op links is mijn favoriet. Kijkt niet zo genaakt zwoel in de camera.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Mooie vrouwen ook maar alleen omdat ze met zijn drieën zijn of zo, de ene zus maakt elkaar mooier of zo
Die blonde?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Maar die op links is mijn favoriet. Kijkt niet zo genaakt zwoel in de camera.
Komde gij nooit achter johquote:
Die blonde? 🤔quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje weg van dit lieve donkere springding![]()
Jij danst nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Miauw, wat vind je hiervan, zullen we zo een keer dansen ergens, maakt niet uit waar, na het eten of zo.
Echt wel, ja beetje lullig wiebelen danquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik liet deze ooit vrij enthousiast aan mijn oudere zusje horen en toen zei ze als je die nog een keer opzet dan gooi ik chloor bij al je planten en in je oren, dit was een lullig foutje van The Osmonds want die waren net zo stoer als een teddybeer, laat het gaan, zielige LEGO mensen zijn dat.
Ok dan![]()
Jij staat stilquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt wel, ja beetje lullig wiebelen dan![]()
Mijn oudste zus zegt altijd, als je niet danst elke keer dat je de kans krijgt om te dansen dan ben je eigenlijk al dood en begraven.
quote:
Max. haalbarequote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
zo close tot -Miauw- heb ik me nog nooit gevoeld
Complimentquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:46 schreef lrishCassidy het volgende:
Told you Miauw, zonder you stelt de sc niks voor
Slijm, slijmquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:46 schreef lrishCassidy het volgende:
Told you Miauw, zonder you stelt de sc niks voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |