Zoveel moeite doen om hem te halen....quote:Op zondag 24 februari 2019 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wel duidelijk dat Van Bommel het niet in Guti ziet zitten. Als hij er zelfs vandaag niet inkomt, dan gaat dat helemaal niet meer gebeuren.
Klopt ja, maar Rosario is minstens even slecht momenteel. 1 van die 2 moet echt naar de bank.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen om hem te halen....
Die zal onderhand ook wel knettergek worden...
Hendrix is en blijft een middelmatige speler. Toen al die fans Guardado weg wilde hebben zodat Hendrix ervoor zou gaan spelenMalloten.
Rosario heeft nog een paar leuke openingen per wedstrijd, Hendrix letterlijk nul. Hendrix zou dan verdedigend weer iets beter zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar Rosario is minstens even slecht momenteel. 1 van die 2 moet echt naar de bank.
Hendrix vond ik vandaag nog wel 'oké'. Rosario het slechtste vh veld.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Rosario heeft nog een paar leuke openingen per wedstrijd, Hendrix letterlijk nul. Hendrix zou dan verdedigend weer iets beter zijn.
Hoe vond je Hendrix oke? ALLES ging achteruit en dat wat vooruit ging was voor een Feyenoorder. Hij draaide letterlijk 1x leuk open in de 78e minuut ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hendrix vond ik vandaag nog wel 'oké'. Rosario het slechtste vh veld.
Omdat hij er tenminste nog wel eens goed tussen zat. Hendrix is een stofzuiger, daar verwacht ik totaal niet van dat 'ie a la Messi opeens 10 man voorbij gaat spelen. Rosario heeft daadwerkelijk alles ingeleverd en is aan alle kanten voorbij gelopen.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hoe vond je Hendrix oke? ALLES ging achteruit en dat wat vooruit ging was voor een Feyenoorder. Hij draaide letterlijk 1x leuk open in de 78e minuut ofzo.
Boos?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:48 schreef 7Eleven het volgende:
Al die Psvers roepen Ajax kampioen met nog 2 punten voorsprong
Ekte hoor :’)
Ja, dat vind ik ook altijd zo treurig. Na Heracles uit werden de felicitaties gretig in ontvangst genomen en nu weet netjes terug bezorgd.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:48 schreef 7Eleven het volgende:
voetbal is soms wat opportunistischquote:Op zondag 24 februari 2019 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo treurig. Na Heracles uit werden de felicitaties gretig in ontvangst genomen en nu weet netjes terug bezorgd.
Sowieso feliciteren terwijl je nog 10+ wedstrijden moet spelenquote:Op zondag 24 februari 2019 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo treurig. Na Heracles uit werden de felicitaties gretig in ontvangst genomen en nu weet netjes terug bezorgd.
Ook Ajax gaat nog punten verspelen.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:48 schreef 7Eleven het volgende:
Beetje jynxen die hap. Niet zo piepen.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laffe honden inderdaad. Ergste is ook dat ze ‘gewoon’ nog bovenaan staan :’)quote:Op zondag 24 februari 2019 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sowieso feliciteren terwijl je nog 10+ wedstrijden moet spelen![]()
Laf indekken.
PSV moet ook nog naar AZ Hansquote:Op zondag 24 februari 2019 16:52 schreef Dejannn het volgende:
Matige pot van PSV zeg, maar je hebt nog alles in eigen hand. Ajax moet ook nog uit naar AZ, geen makkelijke wedstrijd voor de Amsterdammers. Ik verwacht dat beide teams nog wel punten verspelen. Dat PSV nog een punt hier over weet te houden is eigenlijk knap, Ajax had zo'n pot direct verloren. Verwacht dat PSV nog wel de titel zal pakken, maar het wordt zo nog wel spannend, dat is voor de competitie in elk geval mooi.
Jij bent wel extreem mad zegquote:Op zondag 24 februari 2019 16:53 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Laffe honden inderdaad. Ergste is ook dat ze ‘gewoon’ nog bovenaan staan :’)
Zegt die altijd.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:52 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Boos omdat?
Bedankt voor je voorbarige felicatie in het Ajax-topic, simpele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |