omdat Bergwijn je beste speler is die maar naar achteren halen in de hoop dat hij dat ook goed doet?quote:Op maandag 25 februari 2019 03:46 schreef Lyrebird het volgende:
Bergwijn op het middenveld erbij, op de plek van Rosario. Gakpo er in vanaf het begin.
Nou, ik vond Feyenoord eigenlijk ook vrij tam nog. Die hoefden echt niet tot het gaatje te gaan om steeds makkelijk de duels te winnen.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:04 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man, je zag bij elk duel dat de spelers van Feyenoord er écht voor wilde gaan. Onze jochies waren bang om vies te worden.
Ik heb niemand van PSV de waan zien wekken dat ze wilde winnen..
En als er werd gewonnen was het allemaal zakelijk natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 09:04 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man, je zag bij elk duel dat de spelers van Feyenoord er écht voor wilde gaan. Onze jochies waren bang om vies te worden.
Ik heb niemand van PSV de waan zien wekken dat ze wilde winnen..
Nee, dan had ik gezegd dat dit niet lang goed zou blijven gaan. De laatste weken lijkt het wel alsof elk vuur gedoofd is.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En als er werd gewonnen was het allemaal zakelijk natuurlijk
Guti en Ihattaren (Hendrix laten staan en verplichten om alle ballen binnen drie tellen bij die twee in te leveren). Geen garantie dat het meteen beter gaat, maar slechter kan sowieso niet en het geeft in ieder geval een boost aan de creativiteit en dus onvoorspelbaarheid van ons spel.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit psv gaat echt geen kampioen worden. Wat een slappe bedoeling. Keeper die niks meer pakt, verdedigers die de ene na de andere speler laten lopen, middenveld drama (totaal niet creatief). Pereiro, Rosario en Hendrickx mogen van mij alle 3 banken. Maar goed wie zet je er dan neer
Hij heeft er in totaal drie gemaakt dit seizoen. Toeval bestaat.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig was de goal van Jorgensen zo ongeveer een kopie van zijn goal tegen PSV in de Kuip
die Guti had ik wel eerder verwacht maar het feit dat hij zelfs niet invalt bij een zo'n slecht draaiend middenveld zegt toch wel iets. Van Bommel doet me een beetje aan Frank de Boer denken in z'n eerste seizoen die vooral spelers bracht waar hij zelf al mee gewerkt hadquote:Op maandag 25 februari 2019 10:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Guti en Ihattaren. Geen garantie dat het meteen beter gaat, maar slechter kan sowieso niet en het geeft in ieder geval een boost aan de creativiteit en dus onvoorspelbaarheid van ons spel.
Guti heeft zijn kans gehad. Was jij daar tevreden over? Ik niet. Snap dat hij Gaston weer terug in de basis posteerde.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Guti had ik wel eerder verwacht maar het feit dat hij zelfs niet invalt bij een zo'n slecht draaiend middenveld zegt toch wel iets. Van Bommel doet me een beetje aan Frank de Boer denken in z'n eerste seizoen die vooral spelers bracht waar hij zelf al mee gewerkt had
jij volgt het meer dan ik maar hoeveel kans heeft die Guti dan gehad, het grootste probleem lijkt me het voetbal van achteruit, dat is niet zo best momenteel maar ondanks dat waren er toen Feyenoord met 10 spelers stond nog genoeg kansen om te winnenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Guti heeft zijn kans gehad. Was jij daar tevreden over? Ik niet. Snap dat hij Gaston weer terug in de basis posteerde.
Mijn keuze zou nu zijn om eens te kijken of je met Bergwijn of Lozano op die plek kan gaan spelen en Gakpo laten starten. Of starten met Ihattaren en voorin ongewijzigd.
Guti heeft met zijn invalbeurten eerder dit seizoen laten zien echt wel iets in huis te hebben. Maar achter de spits ging het hem idd beroerd af.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Guti heeft zijn kans gehad. Was jij daar tevreden over? Ik niet. Snap dat hij Gaston weer terug in de basis posteerde.
Mijn keuze zou nu zijn om eens te kijken of je met Bergwijn of Lozano op die plek kan gaan spelen en Gakpo laten starten. Of starten met Ihattaren en voorin ongewijzigd.
Dat PSV niet won was een wonder gelet op het aantal kansen. Maar dat zeg ik: het zit nu ook echt wedstrijd na wedstrijd tegen. Dat geeft een vertekend beeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:50 schreef Tarado het volgende:
jij volgt het meer dan ik maar hoeveel kans heeft die Guti dan gehad, het grootste probleem lijkt me het voetbal van achteruit, dat is niet zo best momenteel maar ondanks dat waren er toen Feyenoord met 10 spelers stond nog genoeg kansen om te winnen
Eerlijkheidshalve gaat PSV wel beter draaien zodra gakpo het veld betreedt.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Guti had ik wel eerder verwacht maar het feit dat hij zelfs niet invalt bij een zo'n slecht draaiend middenveld zegt toch wel iets. Van Bommel doet me een beetje aan Frank de Boer denken in z'n eerste seizoen die vooral spelers bracht waar hij zelf al mee gewerkt had
Tegen AZ werd je ook overlopen met een middenveld Hendrix-guti-Pereiro dus dat is de oplossing niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Guti heeft met zijn invalbeurten eerder dit seizoen laten zien echt wel iets in huis te hebben. Maar achter de spits ging het hem idd beroerd af.
Feyenoord had ook kunnen winnen gezien het aantal kansen tot ze met 10 man stonden.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat PSV niet won was een wonder gelet op het aantal kansen. Maar dat zeg ik: het zit nu ook echt wedstrijd na wedstrijd tegen. Dat geeft een vertekend beeld.
Guti zou je aan het middenvel toe kunnen voegen, ten koste van een controleur. Maar met het percentage dat Zoet momenteel door laat is dat niet iets waar voor gekozen gaat worden. Overigens vond ik Zoet gisteren gewoon prima keepen. En Vermeer was uitstekend helaas.
Pröpper in z'n eerste jaarquote:Op maandag 25 februari 2019 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen AZ werd je ook overlopen met een middenveld Hendrix-guti-Pereiro dus dat is de oplossing niet.
We missen een “acht”, dat roep ik al sinds augustus maar we hebben steeds gemazzeld.
ik geloof in julliequote:Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef nickhguitar het volgende:
Even zonder dollen; zijn er hier mensen die oprecht nog geloven in een kampioenschap voor PSV? Als ik heel eerlijk ben vind ik ook gewoon dat Ajax een betere/bredere en gewoon sterkere selectie heeft. Dan blijft het door een ongelofelijke reeks nog lang spannend en kom je zelfs 8 punten voor op Ajax. Als je dan in een reeks tegen Utrecht, Heerenveen en fucking Feyenoord geen enkele driepunter haalt dan kun je het gewoon shaken volgens mij![]()
Stiekem zagen we dit ook wel aankomen toch? Weinig creativiteit en veel moest op beleving ('PASSIE' 'STRIJD') gebeuren, waardoor we vaak in de 90ste minuut+ nog scoorden. Als je dan in een iets mindere vorm komt te steken dan is het al snel te weinig natuurlijk. Maar dat je in 6 onderlinge duels tegen Feyenoord gewoon 4 a 5 keer op felheid laat aftroeven vind ik echt bizar. Dan kun je gerust spreken van een mentaal probleem.
Het ergste vind ik nu de Feyenoorders die denken dat ze kwalitatief niet minder zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had ook kunnen winnen gezien het aantal kansen tot ze met 10 man stonden.
Alles kan nog en ik sluit een kampioenschap niet uit, maar ik geef Ajax verreweg de meeste kans. Die zijn ons binnenkort voorbij denk ik en dan zien we ze niet meer terug.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef nickhguitar het volgende:
Even zonder dollen; zijn er hier mensen die oprecht nog geloven in een kampioenschap voor PSV? Als ik heel eerlijk ben vind ik ook gewoon dat Ajax een betere/bredere en gewoon sterkere selectie heeft. Dan blijft het door een ongelofelijke reeks nog lang spannend en kom je zelfs 8 punten voor op Ajax. Als je dan in een reeks tegen Utrecht, Heerenveen en fucking Feyenoord geen enkele driepunter haalt dan kun je het gewoon shaken volgens mij![]()
Stiekem zagen we dit ook wel aankomen toch? Weinig creativiteit en veel moest op beleving ('PASSIE' 'STRIJD') gebeuren, waardoor we vaak in de 90ste minuut+ nog scoorden. Als je dan in een iets mindere vorm komt te steken dan is het al snel te weinig natuurlijk. Maar dat je in 6 onderlinge duels tegen Feyenoord gewoon 4 a 5 keer op felheid laat aftroeven vind ik echt bizar. Dan kun je gerust spreken van een mentaal probleem.
ik denk niet dat ze zo'n wedstrijd op 80% benaderen, dat ze overal net een stap te laat zijn kost ook veel meer kracht, is meer een vorm kwestie.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nu de Feyenoorders die denken dat ze kwalitatief niet minder zijnMijn hemel, hoe kun in godsnaam zo'n duel op 80% benaderen als PSV zijnde. Keer op keer wordt je gewoon op felheid afgetroefd.
Ja, op basis van de ranglijst kan alles inderdaad. Maar als je even kijkt wat er de afgelopen 4/5 duels op het veld gebeurd bij zowel Ajax als PSV dan zie ik het wel zeer somber in. Aanvallend moet het bij ons ook wel heel erg van Bergwijn komen. de Jong is een harde werker, maar geen grootse voetballer en Lozano staat echt te ballen alsof hij bij de zaterdagamateurs speelt. Dan heeft Ajax met Tadic, Ziyech, Dolberg, Neres en van de Beek die vaak in de 16 komt wel wat meer bij te zetten.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles kan nog en ik sluit een kampioenschap niet uit, maar ik geef Ajax verreweg de meeste kans. Die zijn ons binnenkort voorbij denk ik en dan zien we ze niet meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |