abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185137326
Eerste werkdag achter de rug. Wekker ging om 06:45, halfdood stapte ik uit mijn warme bed en ging richting de douche, ontbijten had ik geen trek in, dus 07:30 de deur uit. In de trein voelde ik me wel weer erbij horen. Kluun is werkende! Ik kom aan in het mooie gebouw van Nuon en maak kennis met mijn collega's. Allemaal fokkers vrees ik, allemaal ongehuwd en zonder koters.

Het werk? DRAMATISCH! Je moet schakelen tussen 100 systemen en zomaar van alles weten. Fokking chaos. De ramen naast de computers waren bovendien enorm waardoor mijn ogen nu rood en verbrand zijn van staren in de zon (durfde niet te vragen of de zonweringen naar beneden mogen...blind!). En nu het ERGSTE

Het is de bedoeling dat er ook thuisgewerkt gaat worden tot 22:00!!! Minimaal 3 avonden per week. Oke opzich best lekker, hoef immers niet te reizen, maar ik krijg laptop van de zaak en die moet ik aansluiten op een tweede beeldscherm. Een keer raden wat ik niet heb? Juist ja, geen tweede beeldscherm. Dan maar gaan kopen? NO FOKKING WAY!!!

Ten eerste STEL ik koop het, ik heb geen vast contract getekend, het is een contract die zich ertoe leent dat ik dagelijks ontslagen kan worden, ik investeer in 2de beeldscherm en volgende week hoor ik dan: 'Toedels Kluun'

Ten tweede ER moet geld binnenkomen NIET weggaan!!!

Ik weiger dus een tweede scherm aan te schaffen, als dat ontslag betekent, PRIMA.

Al met al was het een en al ellende! Tja Kluun is platzak, dus Kluun gaat niet zelf weg. Maar Kluun zal ook geen traan laten als hij eruit wordt gegooid.
Niet doen
pi_185137376
Hoi, kutmod hier met een handige verwijzing: KLB / Kluun's baanstruggles
pi_185137412
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:03 schreef PartyHard het volgende:
Hoi, kutmod hier met een handige verwijzing: KLB / Kluun's baanstruggles
origineel topic ook :T

quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 22:33 schreef Kluun1985 het volgende:
Eerste werkdag achter de rug. Wekker ging om 06:45, halfdood stapte ik uit mijn warme bed en ging richting de douche, ontbijten had ik geen trek in, dus 07:30 de deur uit. In de trein voelde ik me wel weer erbij horen. Kluun is werkende! Ik kom aan in het mooie gebouw van Nuon en maak kennis met mijn collega's. Allemaal fokkers vrees ik, allemaal ongehuwd en zonder koters.

Het werk? DRAMATISCH! Je moet schakelen tussen 100 systemen en zomaar van alles weten. Fokking chaos. De ramen naast de computers waren bovendien enorm waardoor mijn ogen nu rood en verbrand zijn van staren in de zon (durfde niet te vragen of de zonweringen naar beneden mogen...blind!). En nu het ERGSTE

Het is de bedoeling dat er ook thuisgewerkt gaat worden tot 22:00!!! Minimaal 3 avonden per week. Oke opzich best lekker, hoef immers niet te reizen, maar ik krijg laptop van de zaak en die moet ik aansluiten op een tweede beeldscherm. Een keer raden wat ik niet heb? Juist ja, geen tweede beeldscherm. Dan maar gaan kopen? NO FOKKING WAY!!!

Ten eerste STEL ik koop het, ik heb geen vast contract getekend, het is een contract die zich ertoe leent dat ik dagelijks ontslagen kan worden, ik investeer in 2de beeldscherm en volgende week hoor ik dan: 'Toedels Kluun'

Ik weiger dus een tweede scherm aan te schaffen, als dat ontslag betekent, PRIMA.

Al met al was het een en al ellende! Tja Kluun is platzak, dus Kluun gaat niet zelf weg. Maar Kluun zal ook geen traan laten als hij eruit wordt gegooid.
  Forum Admin woensdag 20 februari 2019 @ 23:27:52 #4
58651 crew  murp
murp
pi_185137913
Wat een ellende!
Wel fijn dat de optie is om thuis te werken! Had ik dat maar!
pi_185137916
HAAAAAA _O-
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:28:41 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_185137922
Kap eens met door dat slotje heen posten.
And so is the past
pi_185138474
Nee.
  Admin donderdag 21 februari 2019 @ 09:33:20 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185140928
quote:
8s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kap eens met door dat slotje heen posten.
Oké
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_185163054

[ Bericht 100% gewijzigd door Flippiee op 22-02-2019 09:13:53 (Niet nodig) ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_185294021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:00 schreef Kluun1985 het volgende:

Hoe gaat het @Kluun1985 , is je weekcontrsct nog verlengd?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_185294031
Wat kudt
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')