Ik heb ruzie met mezelf via de PM. Arrogante kwal is hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:07 schreef Rozevla het volgende:
Mezelf net een PM gestuurd
hihi
hopelijk is het een leuk bericht !!!
Alles goed verder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:08 schreef Rozevla het volgende:
Dit kan allemaal niet met mobiel fok
Ok, wat is je favoriete ras?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, dat is een andere vraag he
Verschillende, ik heb geen zin om deze vragen te beantwoorden dagquote:
Ik ben over twee maanden drie jaar gestopt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je begint met roken heb je de strijd al verloren vriend
Als je wil dat we je kont kussen kun je dat ook gewoon meteen zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben over twee maanden drie jaar gestopt.
Huldequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja ze waren gisteren weer leuk aan het spelenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig, heb je ook een doggie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij begon je haarprobleem ook ongeveer drie jaar geledenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ok, is niet verplicht ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verschillende, ik heb geen zin om deze vragen te beantwoorden dag
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ze waren gisteren weer leuk aan het spelenZijn dat de vechthonden van zoks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ze waren gisteren weer leuk aan het spelenZiet er lief uit, speel je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Als je zuur gaat doen reageer je maar lekker niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je wil dat we je kont kussen kun je dat ook gewoon meteen zeggen
Nee dat was in 2009.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij begon je haarprobleem ook ongeveer drie jaar geleden
Is ook een van de weinige dingen die je zelfstandig zijn geluktquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou daar heb je me goed te pakken hoor. Bravo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is ook een van de weinige dingen die je zelfstandig zijn gelukt
denk het nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn dat de vechthonden van zoks?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja godverdommehet was in de zomer, die linker vind dat sowieso veels te warm dus 2 minuten later ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klaar hoor, volg me anders op insta!
wat is je insta?
Niet hardop tegen jezelf praten gekkiequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je zuur gaat doen reageer je maar lekker niet.
zijn zonder grappen de liefste honden die ik ooit heb meegemaakt, ze hebben behalve meubels nog niks vermoordquote:
ook geen egels? @Zosk @7oskquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn zonder grappen de liefste honden die ik ooit heb meegemaakt, ze hebben behalve meubels nog niks vermoord
'nog'quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn zonder grappen de liefste honden die ik ooit heb meegemaakt, ze hebben behalve meubels nog niks vermoord
mijn vorige hond had wel een keertje de konijn van de buren genakt, moest die konijn maar geen hol naar onze tuin graven hahaquote:
Begon toen ik ongeveer 18 was ja. Zette zich door tot ik 20 was en sindsdien is mijn haargrens gelijk gebleven en zit ik nu 7 jaar met inhammen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja hoor, op je 17de ofzo kreeg jij inhammen, geloof er niks van
Godverdomme zou echt zo tering hard janken als dit zou gebeurenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vorige hond had wel een keertje de konijn van de buren genakt, moest die konijn maar geen hol naar onze tuin graven haha
Ja hier heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet hardop tegen jezelf praten gekkie
Oke, maar ga dan niet tegen mij die zure shit zeggen als je dat zelf doet?quote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Begon toen ik ongeveer 18 was ja. Zette zich door tot ik 20 was en sindsdien is mijn haargrens gelijk gebleven en zit ik nu 7 jaar met inhammen.
mijn buurman was er blij mee, was van zijn zoon en die zorgde er nooit voorquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme zou echt zo tering hard janken als dit zou gebeuren
Ik ben uitzonderlijk zuur vandaag. Het spijt mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar ga dan niet tegen mij die zure shit zeggen als je dat zelf doet?
Nou en, dan geef je hem weg of dump je hem desnoods op de kinderboerderijquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn buurman was er blij mee, was van zijn zoon en die zorgde er nooit voor
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben uitzonderlijk zuur vandaag. Het spijt mij.
Echt hè, of aan een willekeurige Marokkaan voor in de panquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en, dan geef je hem weg of dump je hem desnoods op de kinderboerderij
ach ja, nu was er ergens hondenpoep met konijnenresten gedumpt in een bermquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou en, dan geef je hem weg of dump je hem desnoods op de kinderboerderij
Ook prima, als het maar vredig maar stervenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, of aan een willekeurige Marokkaan voor in de pan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |