Ik klaag niet op auto-gebiedquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou ik echt naar Duitsland gaan. Kun je voor goed geld nog een dikke auto rijden ook. Hoezo wil je verhuizen?
Touchequote:Op woensdag 20 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt geen schade oplopen op iets wat er nooit is geweest.
Gaat dit over @Solotov, @KeukenKampioen, @NoelGallagher?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt geen schade oplopen op iets wat er nooit is geweest.
jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat dit over @:Solotov, @:keukenkampioen, @:NoelGallagher?
Klagen? Het is in Duitsland zoveel goedkoper. Voor hetzelfde geld rij je hier in een Kia Pikanto en daar in een dikke BMW. Of je moet niks om auto’s geven. Maar ik snap je wel ja. Ik verhuis naar het noorden hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik klaag niet op auto-gebied![]()
Belgie is echt debiel goedkoop qua huizen. Ik kan in Belgie veel rianter wonen dan in NL of DE, en dat maakt het erg aantrekkelijk om te verhuizen.
Nja, autorijden is in Duitsland goedkoper, wonen is in Belgie goedkoperquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klagen? Het is in Duitsland zoveel goedkoper. Voor hetzelfde geld rij je hier in een Kia Pikanto en daar in een dikke BMW. Of je moet niks om auto’s geven. Maar ik snap je wel ja. Ik verhuis naar het noorden hoor.
Eens wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, autorijden is in Duitsland goedkoper, wonen is in Belgie goedkoper![]()
De samenvatting is dat NL wat dat betreft kut is.
Alles went. Paar leuke dorpen net over de grens hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
In België heb je dan weer geen wegen en elektriciteit
'die huizen'quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Die huizen in België daar wil Frans Bauer nog niet dood gevonden worden
Kwam er vaak, stap bijvoorbeeld ook eens een kledingwinkel binnen, maakt niet uit waar, mag zelfs in het rijke Knokke en je snapt dat België het land van de wansmaak is op vrij veel gebieden.quote:
En geen fatsoenlijke taal en een kaoloregeringquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
In België heb je dan weer geen wegen en elektriciteit
Ja en?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam er vaak, stap bijvoorbeeld ook eens een kledingwinkel binnen, maakt niet uit waar, mag zelfs in het rijke Knokke en je snapt dat België het land van de wansmaak is op vrij veel gebieden.
Die dikke deken van wansmaak blijft toch een beetje aan je kleven na verloop van tijd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en?
Binnen 10 minuten ben ik in Nederland snap je.
amaiquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dikke deken van wansmaak blijft toch een beetje aan je kleven na verloop van tijd.
Omdat die in een huis op wielen woont zekerquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Die huizen in België daar wil Frans Bauer nog niet dood gevonden worden
Net zo soepel als in je ongewillige zusje, klootzak.quote:
ga je mond spoelenquote:Op donderdag 21 februari 2019 00:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo soepel als in je ongewillige zusje, klootzak.
Ja lijkt me verstandig want ik proef haar nog steeds ahaha ;pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |