zodat we hun lelijke tatoeages niet kunnen zienquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Snap sowieso niet waarom ze een shirt aan hebben met voetbal.
True en in de zomer moeten ze een strakke onderbroek aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Snap sowieso niet waarom ze een shirt aan hebben met voetbal.
Die heeft CR niet eens.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
zodat we hun lelijke tatoeages niet kunnen zien
Precies. Lekker ergonomisch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
True en in de zomer moeten ze een strakke onderbroek aan
Mwa, mag jij vinden, maar ik krijg echt jeukende vuisten van zijn kutkop. Genoeg voetballers die er veel leuker uit zienquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een afgunst. Het is een prima verschijning.
Geen halve? 🤪quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Jammer van dat hele wyve verkrachte wel
Jaren geleden vond ik Torres echt een knappe voetballer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, mag jij vinden, maar ik krijg echt jeukende vuisten van zijn kutkop. Genoeg voetballers die er veel leuker uit zien
James Milnerquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, mag jij vinden, maar ik krijg echt jeukende vuisten van zijn kutkop. Genoeg voetballers die er veel leuker uit zien
Torresquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaren geleden vond ik Torres echt een knappe voetballer.
Haha welke spelers vind jij leuk eruit zienquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha Jan Kenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Jan Oblak
Alle Jan's zouden automatisch Nederlander moeten zijn.
Lasse Schöne, David Villa en Ronaldinhoquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha welke spelers vind jij leuk eruit zien![]()
Schöne heeft een veel te oude uitstraling. De rest, neh.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lasse Schöne, David Villa en Ronaldinho
was over Ronaldinho ook super serieusquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schöne heeft een veel te oude uitstraling. De rest, neh.
Zo lekker tussen die tanden klaarkomenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
was over Ronaldinho ook super serieus
Echt hè, xcachet kan ook zo haar zadel bij hem omdoen en galopperen maarquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo lekker tussen die tanden klaarkomen
Ik respecteer gewoon iedereen zijn/haar smaak.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
was over Ronaldinho ook super serieus
Snap ik, als je over NG heen hebt gekropen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik respecteer gewoon iedereen zijn/haar smaak.
Die ziet er prima uit, als ie zichzelf heeft verzorgt. Moet zeggen dat ik nu een flinke upgrade heb gekregen hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ik, als je over NG heen hebt gekropen.
Ronaldinhoquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lasse Schöne, David Villa en Ronaldinho
Dit is een uitspraak voor VK in het zwartquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ik, als je over NG heen hebt gekropen.
koekoekquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ziet er prima uit, als ie zichzelf heeft verzorgt. Moet zeggen dat ik nu een flinke upgrade heb gekregen hoor.
Echt typisch dat jij weer op zo'n jochie valtquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef xcachet het volgende:
Fischer is ook echt een knappe vent. Waar speelt die nu eigenlijk?
Hahaha misschien welquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef HPLC het volgende:
upgrade, je gaat echt te veel om met die vervelende babyface @:kiid
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak voor VK in het zwart
Ik heb wat met schattige gezichtjes van 25+quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt typisch dat jij weer op zo'n jochie valt
ach you win some you lose somequote:Op woensdag 20 februari 2019 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond je beter modereren. Maar vergiste mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |