zodat we hun lelijke tatoeages niet kunnen zienquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Snap sowieso niet waarom ze een shirt aan hebben met voetbal.
True en in de zomer moeten ze een strakke onderbroek aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mee eens.
Snap sowieso niet waarom ze een shirt aan hebben met voetbal.
Die heeft CR niet eens.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
zodat we hun lelijke tatoeages niet kunnen zien
Precies. Lekker ergonomisch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
True en in de zomer moeten ze een strakke onderbroek aan
Mwa, mag jij vinden, maar ik krijg echt jeukende vuisten van zijn kutkop. Genoeg voetballers die er veel leuker uit zienquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een afgunst. Het is een prima verschijning.
Geen halve? 🤪quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Jammer van dat hele wyve verkrachte wel
Jaren geleden vond ik Torres echt een knappe voetballer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, mag jij vinden, maar ik krijg echt jeukende vuisten van zijn kutkop. Genoeg voetballers die er veel leuker uit zien
James Milnerquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, mag jij vinden, maar ik krijg echt jeukende vuisten van zijn kutkop. Genoeg voetballers die er veel leuker uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |