Omdat het niet normaal is om bewust een boom dood te maken zodat jij je zin krijgt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Cupasoep het volgende:
Snap het gezeur niet. Over het gaatje boren, dat gebeurt gewoon heel veel.
Ja, mits je zelf landmeetkundige kennis hebt. Zie https://www.kadaster.nl/-(...)-erfgrens-bepalen-lp. Waarschijnlijk dus niet en zie dan https://www.kadaster.nl/situaties/grenzen/erfgrens-bepalen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:11 schreef Cupasoep het volgende:
- Is het mogelijk om de erfgrens opnieuw te laten nagaan zonder hele hoge kosten?
Ja. Die termijn begint niet opnieuw omdat jij een woning hebt aangekocht.quote:- Klopt de verjaringswet ook bij bomen? (En dan ook voor relatief nieuwe bewoners?
Haar woning ook een koopwoning? Dan gif of vallen.quote:- Achterbuurvrouw is geen schoon type, zowel uiterlijk als tuin, en ik heb tot tweemaal toe een rat gezien. Is hier wat tegen te doen?
Eerder in je post staat dat de schutting op de erfgrens staat. Zo ja, dan is de schutting mandelig en dus voor de helft van haar en gezamenlijk verantwoordelijk voor vervanging. Succes.quote:- Achterbuurvrouw gooit natte zooi/ bladeren/ takken etc aan hun kant tegen mijn schutting, waarmee deze aan mijn kant groenig aan het worden is, en dus naar de klote aan het gaan is. Wat kan ik hiermee?
Dank, de schutting heb ik er neer gezet 3 jaren geleden omdat de huidige toen kaafrot was. Schutting van nu staat 10 cm van de plek van de oude schutting af.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:19 schreef baskick het volgende:
[..]
Ja, mits je zelf landmeetkundige kennis hebt. Zie https://www.kadaster.nl/-(...)-erfgrens-bepalen-lp. Waarschijnlijk dus niet en zie dan https://www.kadaster.nl/situaties/grenzen/erfgrens-bepalen.
[..]
Ja. Die termijn begint niet opnieuw omdat jij een woning hebt aangekocht.
[..]
Haar woning ook een koopwoning? Dan gif of vallen.
[..]
Eerder in je post staat dat de schutting op de erfgrens staat. Zo ja, dan is de schutting mandelig en dus voor de helft van haar en gezamenlijk verantwoordelijk voor vervanging. Succes.
Heb alle overhangende takken verwijderd ( klein containertje vol op mijn kosten) in het begin (eerste week), nu ik binnen klaar ben, wil ik de tuin opnieuw aanleggen. Daabij passen die bomen niet. Heb nu zelfs het idee dat ze mandelig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:51 schreef xzaz het volgende:
Dus jij komt na drie jaar klagen bij de buurvrouw dat er iets niet goed is aan de tuin? Eerste vraag van de buurvrouw bij een goed gesprek is natuurlijk; waarom kom je daar pas 3 jaar nadat je er woont mee aanzetten? Blijkbaar is die tuin niet zo heel belangrijk.
Op wiens kosten vindt je dat het moet vallen dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:33 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Heb alle overhangende takken verwijderd ( klein containertje vol op mijn kosten) in het begin (eerste week), nu ik binnen klaar ben, wil ik de tuin opnieuw aanleggen. Daabij passen die bomen niet. Heb nu zelfs het idee dat ze mandelig zijn.
Tuin is heel belangrijk.
Overhangende zooi mag je gewoon bij diegene in de tuin leggen. Maar dat heb ik uit fatsoen niet gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Op wiens kosten vindt je dat het moet vallen dan?
Heb jij niet een heel zwaar leven?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:42 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Overhangende zooi mag je gewoon bij diegene in de tuin leggen. Maar dat heb ik uit fatsoen niet gedaan.
Mag dat echt gewoon. Of denk je dat. Net zoals je het normaal vind om bomen te vergiftigen lijkt me dat ook niet normaal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:42 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Overhangende zooi mag je gewoon bij diegene in de tuin leggen. Maar dat heb ik uit fatsoen niet gedaan.
Waarmee zou je dat gaatje dan vullen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Cupasoep het volgende:
Eh, drie jaar lang vond je het niet belangrijk genoeg om je er in te verdiepen.quote:
Eerste link van het juridisch loket.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:42 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat is dat toch met al die bomennhaters?
Je gaat ergens wonen waar al bomen staan en dan moeten ze perse weg.
Laat die bomen lekker. Bomen zijn ok.
DIT!quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat is dat toch met al die bomennhaters?
Je gaat ergens wonen waar al bomen staan en dan moeten ze perse weg.
Laat die bomen lekker. Bomen zijn ok.
dat maakt het niet minder hufterigquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Cupasoep het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |