Net zo veel als het woord joekelquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het woord pikkies racistisch?
Okok, kuskusquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Tsja, policy is er helder in. Niks aan de hand. Ik moet nu even wat anders gaan doen, gedraag jullie okok?
Goed verhaal Remlof.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef pferdfahrer het volgende:
Jullie vallen over Atak zn witte pikkies terwijl er in sommige posts daadwerkelijk echt openlijke racisten zitten. Maar omdat het niet tegen de witte pikkies is is het wel ok zeker?
TR’etje zetten. En niet zo zeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef pferdfahrer het volgende:
Jullie vallen over Atak zn witte pikkies terwijl er in sommige posts daadwerkelijk echt openlijke racisten zitten. Maar omdat het niet tegen de witte pikkies is is het wel ok zeker?
rechtsonder, naast 'reageer op dit topic" staat " rapporteer"quote:
Thanks, kon wel dicht ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
Waarom is dit topic nog open![]()
KLB / Ik haat mijn buurman zijn kutstem :( :r
Als het een goed gesprek is zeker.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:11 schreef d4v1d het volgende:
Kunnen we een goed gesprek hier voeren VK?
No hard feelings.
Als je de post niet gelijk wegmod maak je een stuk meer mogelijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als het een goed gesprek is zeker.
Ik ben er met de grove bezem doorheen gegaan, want je moet toegeven dat het gros niet heel ontopic was. Ik weet dus even niet welke post je bedoelt.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je de post niet gelijk wegmod maak je een stuk meer mogelijk.
Wat was er mis met mijn post die in deze FB is weggemod?
Die had je al verwijderd voordat de bagger begon johquote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er met de grove bezem doorheen gegaan, want je moet toegeven dat het gros niet heel ontopic was. Ik weet dus even niet welke post je bedoelt.
Oke, dan weet ik nog steeds niet welke post het betreft. Mocht hij zijn vraag opnieuw stellen ga ik daar gerust op in.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die had je al verwijderd voordat de bagger begon joh
Zeg, je hebt volgens mij gewoon alles weggemod. Ik vroeg waarom je niet gewoon gaat meeposten in plaats van alles meteen verwijderen, lijkt mij geen ongefundeerde vraag.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er met de grove bezem doorheen gegaan, want je moet toegeven dat het gros niet heel ontopic was. Ik weet dus even niet welke post je bedoelt.
Misschien begint hier het probleem.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat ik heb weggemod:quote:Op maandag 4 maart 2019 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg, je hebt volgens mij gewoon alles weggemod. Ik vroeg waarom je niet gewoon gaat meeposten in plaats van alles meteen verwijderen, lijkt mij geen ongefundeerde vraag.
Ik zag in de SC alleen maar 'grappig' ge-editte posts, vandaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat ik heb weggemod:
1. Gekanker
2. Crewbash (Denk aan: "Chevy is ook een kutmod"). Onnodig. Chevy heeft niks verkeerd gedaan. Gescheld met 'kankermongool', 'hou je bek losermodje'
Dan grijp ik in ja. Mocht je dat vreemd vinden, lees dit nog eens goed: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Nee sorry, voor dit soort loze uitspraken heb ik geen tijd. Begrijp het dondersgoed.quote:Als je niet begrijpt waarom een moderator ingrijpt bij dergelijke uitspraken hebben we een hele andere discussie.
Je kan toch mild modereren en proberen als een moderator de discussie naar een andere richting te sturen? Zo zou je het IMHO moeten oplossen/kalmeren, in plaats van wild om je heen slaan met knopjes. Denk dat dat je dan wel wat meer respect geniet.quote:Dat het vervolgens sneeuwbalt in quotes van verwijderde posts, meer gescheld, meer gekanker. Wat is je alternatief? Moet ik dan "leuk mee blijven posten" en niet modereren op de policy?
Lijkt me wel.quote:Of is ieder persoon zelf verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag en uitspraken?
Het probleem is een beetje dat jij juist niet 'leuk' meepost maar altijd een of andere rare gimmick of nieuwe act uitvoert. En dan zit je ook nog op een pedant toontje mensen uit te lokken.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik dan "leuk mee blijven posten" en niet modereren op de policy?
Of is ieder persoon zelf verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag en uitspraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |