2-3 mensen naja niet echt belangrijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef tralalala het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd vol in de aanval op Davy hier? Walgelijk.
zo maakte ik ze vroeger ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi opgezet door CR7, op de borst en meteen naar de flanken
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef Coco. het volgende:
Oei een Forum Admin.
Tijd om het over de wedstrijd te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
PSV heeft 13 gele kaarten meer gepakt dan Ajax dit seizoen.Denk dat weinig mensen hier wakker van zullen liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ook jij maakt foutenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atleti toch wel vrij aardig voorlopig. Komen beter voor de dag dan ik had verwacht.
vind het wel jammer dat Arias niet speelt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atleti toch wel vrij aardig voorlopig. Komen beter voor de dag dan ik had verwacht.
PSV heeft 13 gele kaarten meer gepakt dan Ajax dit seizoen.Iets met KNJBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef Coco. het volgende:
Oei een Forum Admin.
Tijd om het over de wedstrijd te hebben.
PSV heeft 13 gele kaarten meer gepakt dan Ajax dit seizoen.Dat is een leuk feitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Die goede oude tijdquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon bans met het posten van een gifje in het live topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |