Welke kamer zit je?quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:54 schreef Flamarande het volgende:
Ik blijf de hele dag in mijn hotelkamer met de gordijnen dicht en roomservice denk ik
Of ik kan gaan winkelen
Geen probleem, we kunnen het natuurlijk ook gewoon doen he.. vrienden wordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Het spijt me dat je die indruk hebt gekregen
Ja heerlijjkquote:
Nee bedanktquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen probleem, we kunnen het natuurlijk ook gewoon doen he.. vrienden worden
HOU JE BEK EN BEF ME, keihard door de speakersquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heerlijjk
raampje open, alles
Ik had het toch ook tegen Kiid en niet tegen jouquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Begin er dan niet over en hou je bek dan gewoon dicht ofzo.
De w van Willem en wakker stamppot etenquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:53 schreef Solotov het volgende:
Bohhh lekker ontbijten met een bord andijviestamppot
Je deed het puur voor de aandacht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had het toch ook tegen Kiid en niet tegen jou
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HOU JE BEK EN BEF ME, keihard door de speakers
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je deed het puur voor de aandacht.
Morningquote:
Zal best.quote:
Ik word toch niet als volwaardige mod gezien, dan gedraag ik mij daar ook naarquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een mod, kleuter
is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een mod, kleuter
dat denk ik ook wel, maar ja, ik ben hier de baas nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:10 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zelfs ik zou het nog beter doen
Stuur een email zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:10 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zelfs ik zou het nog beter doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |