Dat je daar de tijd voor hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
100%
Weinig beters dan een ochtend fapje
Stuur ook eens naar mij danquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet met wat ik m heb toegestuurd via DM, die is meteen gewoon gesprongen
komt er aan baasquote:
Wat stuurde je dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet met wat ik m heb toegestuurd via DM, die is meteen gewoon gesprongen
Begin er dan niet over en hou je bek dan gewoon dicht ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik vooralsnog geen toestemming voor.
Dank uquote:
Doe jij dat andersquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Begin er dan niet over en hou je bek dan gewoon dicht ofzo.
Je kan ook uitloggenquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:54 schreef Flamarande het volgende:
Ik blijf de hele dag in mijn hotelkamer met de gordijnen dicht en roomservice denk ik
Of ik kan gaan winkelen
Waarom zit je in een hotel?quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:54 schreef Flamarande het volgende:
Ik blijf de hele dag in mijn hotelkamer met de gordijnen dicht en roomservice denk ik
Of ik kan gaan winkelen
Het spijt me dat je die indruk hebt gekregenquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |