Lekker dwarszitten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mike heeft plots een tekening (voor het huis) van Erik?
Vlinder ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:10 schreef Mjelleke het volgende:
Mylène is niet t type van Jessie. Heeft die al een aantal keer gezegd.
Vlinder was wanhopig. Mylene zie ik dat op dit moment niet zo snel worden. En anders heeft ze Gerrit. Maar we'll seequote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek em ook staan dan.
Met die arrogante kop.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
en merel gaat lekker door met waar ze mee bezig was![]()
ik vind het een steeds toffer wijf
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek em ook staan dan.
Ik bemerk ook enige ergernis.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toepasselijke titel![]()
En nu hou ik weer op met off topic.
Niet te zuinig ookquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet maakt er weer een showmomentje van.
Mengeling types Joling, Gordon en Richard Groendijk. Toevallig alle 3 mannen die op het eigen geslacht vallen.quote:
Dat heeft hij ookquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:21 schreef yaello het volgende:
Als Gerrit nou ook even hardop zn brieven leest. Hij praat alsof hij een heel publiek voor zich heeft
Ik heb die twee lang kunnen uitstaan, maar ik vind ze met de dag irritanter wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske en Christel bereiden de date van Merel en Jessie voor: alcoholvrije wijn, carpaccio, toostjes, tapaatjes.
Eventueel laat Hiske Rob komen.....boeien en na het etentje geven ze Jessie de rekening.
Christel heeft nog 20 euro gevonden.....
Ik mis Joa wel.Leuke vent.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Ach Joa is niet meer relevant. Hij is pleite en boeit niet meer.
Ik hoop zo dat Jessie niet mee doetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er moet weer een date geforceerd worden?
Vreselijke ouwe trutten die zich met alles en iedereen bemoeien en vooral denken dat ze overal een mening over moeten hebben. Geld brengen ze niet binnen, maar uitgeven kunnen ze als de beste.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:29 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik heb die twee lang kunnen uitstaan, maar ik vind ze met de dag irritanter worden
En ook met iedereen moeten praten erover, bah. En dan heb ik het nog niet eens gehad over hun actjesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijke ouwe trutten die zich met alles en iedereen bemoeien en vooral denken dat ze overal een mening over moeten hebben. Geld brengen ze niet binnen, maar uitgeven kunnen ze als de beste.
Jessie wil helemaal niets met Merel, dan liever Mylene.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske en Christel bereiden de date van Merel en Jessie voor: alcoholvrije wijn, carpaccio, toostjes, tapaatjes.
Eventueel laat Hiske Rob komen.....boeien en na het etentje geven ze Jessie de rekening.
Hoe Christel dat uitspreekt, ta-PAAS-jesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:
En hoe boos Christel was toen het over haar en Erik ging.Dat mocht dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijke ouwe trutten die zich met alles en iedereen bemoeien en vooral denken dat ze overal een mening over moeten hebben. Geld brengen ze niet binnen, maar uitgeven kunnen ze als de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |